| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Povečanje zmogljivosti na železniški povezavi Pragersko-Ormož-Hodoš
Timotej Modrić, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Železniška infrastruktura je ključnega pomena za gospodarski razvoj države, saj omogoča učinkoviti pretok blaga in ljudi. Vlak ima možnost prevažanja velikih količin tovora na dolge razdalje, kar pripomore k okoljski trajnosti, ker je v primerjavi z drugimi oblikami prevoza železniški promet okolju prijaznejši. V diplomskem delu je analizirana železniška povezava Pragersko – Ormož – Hodoš, ki je del Sredozemskega koridorja RFC 6 in je bila v sklopu nadgradnje železniškega sistema posodobljena. Kljub nadgradnji te povezave so dolžine postajnih tirov ponekod prekratke za križanje vlakov dolžine 740 metrov, kakor tudi omejitve pri zavarovanju proge, kar vpliva na daljše potovalne čase in zmanjšano zmogljivost. Diplomsko delo se osredotoča na železniško infrastrukturo in vpliv vodenja prometa na povečanje zmogljivosti in potovalnih časov na obravnavani železniški povezavi.
Keywords: povečanje zmogljivosti, potovalni časi, železniški promet, železniška infrastruktura, interoperabilnost, Pragersko – Ormož - Hodoš
Published in DKUM: 14.11.2024; Views: 0; Downloads: 27
.pdf Full text (7,05 MB)

2.
INTEGRACIJA SISTEMA VZDRŽEVANJA V REŽIM EVROPSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VLAKOV NA SLOVENSKEM TEN-T OMREŽJU
Andrej Pulko Horvat, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Implementacija evropskega sistema za upravljanje vlakov (ERTMS) bo imela resne posledice na vzdrževalni proces pri železniškem infrastrukturnem upravljavcu Slovenske železnice. Za obvladovanje prehoda iz današnjega vzdrževalnega procesa v režim ERTMS je potreben sistemski pristop k vzdrževanju, kjer so določeni vsi potrebni elementi, njihove relacije in zahtevane lastnosti, da zagotovijo tehnično zanesljivost in stroškovno učinkovitost železniške inteligentne infrastrukture (ŽII). Upravljanje vzdrževalnega sistema zahteva metodološke pristope za ugotavljanje upravičenosti tehničnega sistema do vzdrževalnega procesa, nadgradnje ali zamenjave. Za dosego višnje stopnje liberalizacije transportnega evropskega železniškega trga je potreben tudi proaktivni odnos lastnika in proizvajalca za hitrejšo realizacijo.
Keywords: vzdrževalni sistem, železniška inteligentna infrastruktura, železniška interoperabilnost, ERTMS, RAMS, LCC.
Published in DKUM: 05.09.2013; Views: 1900; Downloads: 171
.pdf Full text (2,78 MB)

3.
TEHNOLOŠKI PROCESI IN HARMONIZACIJA POSTOPKOV NA MEJNI ŽELEZNIŠKI POSTAJI DOBOVA
Dejan Vodovnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Železniški promet je panoga, ki ji še vedno pripisujemo premajhno vrednost. Zaradi vseh pozitivnih lastnosti skuša Evropska unija s sprejemanjem predpisov in uredb, ki so jih članice dolžne implementirati v svojo zakonodajo, povečati uporabo železnic in odpreti trg ter tako članice gospodarsko še bolj povezati. Izboljšanje predvsem administrativnih postopkov, ki skrajšujejo čas, porabljen za prehod državnih mej, vodi do bistveno hitrejšega prometa, kar je danes ključnega pomena. Z uporabo sodobne informacijske tehnologije in homogeniziranjem nacionalnih železniških sistemov bo moč doseči, da bo vlakovna kompozicija lahko prevozila več držav brez ustavljanja, hkrati pa bo še vedno zadoščeno vsem varnostnim in carinskim kriterijem.
Keywords: tehnološki proces dela, železniška interoperabilnost, mejna železniška postaja, harmonizacija čezmejnih železniških operacij
Published in DKUM: 29.09.2011; Views: 2790; Downloads: 143
.pdf Full text (1,68 MB)

4.
5.
Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica