| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Mnenja študentov predšolske vzgoje o kompetencah za komunikacijo s starši predšolskih otrok
Nina Mencigar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Mnenja študentov predšolske vzgoje o kompetencah za komunikacijo s starši predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni študijski program Predšolske vzgoje, pomen prakse kot izkustveno učenje in vloga mentorja. V nadaljevanju so opredeljene in predstavljene teorije kompetenc in kompetence po ravneh: splošne, ključne in specifične kompetence, ter kompetence študentov. Sledi opredelitev širokega pojma komunikacije kot izmenjave informacij med dvema ali več sogovorniki in delitev le-tega na dva podsistema, verbalno in neverbalno komunikacijo. Na koncu je predstavljena komunikacija pri sodelovanju s starši. V empiričnem delu je bilo z anketnim vprašalnikom raziskano, ali se študenti vseh treh Pedagoških fakultet v Sloveniji čutijo dovolj kompetentne na področju komunikacije, kako ocenjujejo svoje komunikacijske spretnosti in ali se čutijo dovolj kompetentne za komunikacijo s starši predšolskih otrok. Na vzorcu 69 študentov je bila izvedena raziskava, podatki so bili obdelani in interpretirani s pomočjo statističnega programa SPSS.
Keywords: študijski program predšolska vzgoja, kompetence, komunikacija, komunikacija pri sodelovanju s starši, komunikacijske spretnosti.
Published: 27.10.2020; Views: 233; Downloads: 98
.pdf Full text (723,40 KB)

2.
Dinamika medsebojnih odnosov in ustvarjalni proces študentov predšolske vzgoje na področju plesa
Petra Časar, Ula Vukan, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Dinamika medsebojnih odnosov in ustvarjalni proces študentov predšolske vzgoje na področju plesa temelji na opravljeni raziskavi, ki je predstavljena v empiričnem delu, v teoretičnem delu pa je poudarek na teoretičnih znanjih, ki so bila v pomoč pri obdelavi raziskave. Najprej je razčlenjen program študija predšolske vzgoje in podrobno sta predstavljena predmeta Didaktika plesne vzgoje in izbirni predmet Plesna dramatizacija v vrtcu. Teoretični del zajema tudi faze ustvarjalnega procesa po Ani Maletić, prvih osem Labanovih tem, skupinsko dinamiko in študijo primera. Temeljna raziskava je sestavljena iz treh delov, in sicer dveh anket in sprotnega pisanja dnevnika. Z metodo anketiranja so bili pridobljeni rezultati glede izpolnitve pričakovanj študentov, ki so predstavljeni v grafičnih prikazih. Raziskava se je izvajala enkrat tedensko in trajala tri mesece, ko so se sprotno beležile pomembne vsebine.
Keywords: Študijski program predšolska vzgoja, skupinska dinamika, študija primera, Labanove teme, ustvarjalni proces
Published: 08.05.2017; Views: 692; Downloads: 153
.pdf Full text (862,78 KB)

3.
LIK VZGOJITELJA V LUČI PLESNE VZGOJE
Tatjana Duh, Katja Simonič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Lik vzgojitelja v luči plesne vzgoje so narejene analize samostojnih plesov rednih študentov II. letnika Predšolske vzgoje v okviru seminarskih nalog pri predmetu Didaktika plesne vzgoje. Naloga študentov je bila pripraviti samostojne koreografije na podano temo, pri čemer so morali upoštevati pridobljena teoretična znanja in prenos le-teh na kurikularne vsebine pri delu s predšolskimi otroki. Izhodišče za analizo je bilo t. i. gibalno gradivo, ki v svojo vsebino vključuje telesno aktivnost, oblikovanje gibanja, oblikovanje prostora, dinamične kvalitete, odnose v gibanju ter izraz. Merilo kvalitete je bila zastopanost vseh naštetih elementov gibalnega gradiva v izvedbi plesov. V teoretičnem delu je predstavljen lik vzgojitelja in njegova osebnost ter njegove splošna strokovna usposobljenost z namenom prikazati pomen vzgojitelja v vlogi plesalca in pedagoga. Zato je podrobno opisana teorija sodobnega plesa in gibalno gradivo. Uporabljena je bila literatura starejše izdaje, saj je v tej zajeta vsa teorija sodobnega plesa, ki se uporablja še danes v vzgojno-izobraževalne namene. Novejše literature, ki bi tako podrobno obravnavala to temo, ni na razpolago. Opisan je visokošolski študijski program Predšolska vzgoja. Za namene naloge je opisan učni program Didaktika plesne vzgoje. Ugotavljalo se je, ali program nudi dovolj možnosti za poglobljeno teoretično in praktično znanje študentov. Raziskava je pokazala, da so v povprečju študentje pri študiju pridobili dovolj teoretičnega in praktičnega znanja, ki so ga uspešno prenesli v samostojne praktične izvedbe, saj so pri tem v povprečju dobro uporabili vse komponente gibalnega gradiva v koreografijah.
Keywords: vzgojitelj, sodobni ples, Labanove teme, gibalno gradivo, študijski program Predšolska vzgoja.
Published: 16.07.2012; Views: 1769; Downloads: 193
.pdf Full text (2,15 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica