| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 199
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Primerjava fizične aktivnosti študentov na dveh fakultetah v Sloveniji in Srbiji
Jovan Mladenović, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V tej raziskavi je preučevana fizična aktivnost študentov na dveh fakultetah, eni v Sloveniji in drugi v Srbiji. Namen raziskave je bil primerjati raven fizične aktivnosti med študenti Fakultete za organizacijske vede v Sloveniji in Fakultete organizacionih nauka v Beogradu v Srbiji ter ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na te razlike. Raziskava je vključevala anketiranje študentov obeh fakultet, pri čemer so zbrani podatki o njihovih navadah glede telesne dejavnosti, vključno s pogostostjo, trajanjem in vrstami aktivnosti, ki jih izvajajo. Rezultati so pokazali pomembne razlike v fizični aktivnosti med študenti obeh fakultet. Študenti v Sloveniji so pokazali višjo raven telesne aktivnosti v primerjavi s študenti v Srbiji, kar je moč pripisati različnim dejavnikom, kot so dostop do športnih objektov, akademske obremenitve in kulturne razlike. Zaključki te raziskave poudarjajo pomen spodbujanja fizične aktivnosti med študenti za izboljšanje njihovega zdravja in splošnega počutja. Na podlagi ugotovitev so podana priporočila za razvoj programov, ki bi študente spodbujali k bolj aktivnemu življenjskemu slogu, pri čemer je treba upoštevati specifične potrebe in okoliščine vsakega okolja.
Keywords: študenti, Slovenija, Srbija, študentsko življenje
Published in DKUM: 15.11.2024; Views: 0; Downloads: 5
.pdf Full text (2,79 MB)

2.
Pametno izobraževanje: pametne naprave in aplikacije
Žan Štefe, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V 21. stoletju je izobraževanje zaradi integracije pametnih naprav, aplikacij in umetne inteligence doživelo izjemno preobrazbo. Postalo je prilagodljivo, dostopno, učinkovito in omogočilo študentom lažje priprave na zahtevane študijske obveznosti, s koriščenjem prednosti, ki jih prinaša tehnološki napredek na izobraževalno področje. Namen diplomskega dela je ugotoviti, v kolikšnem obsegu študenti koristijo oziroma ne koristijo pametnih naprav in aplikacij pri svojem izobraževanju v času študija. Namen je tudi izvedeti, ali pri svojem izobraževanju uporabljajo orodja umetne inteligence, in če jih, v kolikšni meri. Raziskavo smo izvedli med študenti z različnih fakultet z namenom zagotovitve čim širšega vzorca anketiranih študentov oziroma širokega nabora študentov različnih fakultet z namenom zagotovitve verodostojnega končnega rezultata. Podatke smo zbirali s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi smo zajeli študente naravoslovnih, družboslovnih, humanističnih, zdravstvenih in drugih fakultet različnih stopenj študija oziroma različnih starostnih skupin. Za namen praktične raziskave smo uporabili metodo anketnega vprašalnika.
Keywords: Pametno izobraževanje, naprave, aplikacije, študenti, učenje
Published in DKUM: 09.10.2024; Views: 0; Downloads: 4
.pdf Full text (428,29 KB)

3.
Privlačnost Združenih držav Amerike kot študijske destinacije za mednarodne študente
Hana Sodin, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih letih je ZDA postala ena izmed najbolj iskanih destinacij za študij, kar se odraža v naraščajočem številu mednarodnih študentov, ki se odločajo za izobraževanje v tej državi. Mednarodni študenti pogosto iščejo priložnosti za pridobitev znanja in veščin, ki jih lahko uporabijo v svoji karieri, kar ZDA zagotavljajo s široko paleto programov ter specializacij. Poleg tega so kulturne izkušnje, ki jih študenti pridobijo med študijem v ZDA, prav tako pomemben dejavnik, saj omogočajo spoznavanje različnih kultur in načinov življenja, kar obogati njihovo osebno ter profesionalno rast. Študij v ZDA lahko ponuja priložnost za pridobitev kakovostnega izobraževanja na svetovno priznanih univerzah, možnosti za štipendije, dostop do pripravništev in boljše možnosti za zaslužek. Te prednosti ZDA uvrščajo med najbolj privlačne študijske destinacije na svetu. Kljub temu pa se mednarodni študentje soočajo z nekaterimi izzivi, kot so visoki stroški študija, zapletene priseljenske politike in pomanjkanje ustrezne podpore s strani izobraževalnih institucij. Visoki stroški študija in življenjski stroški lahko predstavljajo oviro za mnoge, kar vodi do finančnega stresa ter skrbi. Poleg tega so lahko zapletene priseljenske politike in postopki pridobivanja vizumov zmedeni ter dolgotrajni, kar dodatno otežuje proces selitve in prilagajanja na novo okolje. Ugotovili smo tudi, da je jezikovna ovira pomemben dejavnik, ki vpliva na akademsko uspešnost in socialno integracijo mednarodnih študentov. Na podlagi analize smo oblikovali priporočila oblikovalcem politike za izboljšanje podpore mednarodnim študentom v ZDA. Izobraževalne institucije bi morale povečati dostopnost informacij o študijskih programih, štipendijah in drugih priložnostih, kar bi olajšalo odločanje o študiju v ZDA. Poleg tega bi bilo koristno razviti programe za izboljšanje jezikovnih veščin, ki bi študentom pomagali premagati jezikovne ovire in izboljšati njihovo akademsko uspešnost. Okrepitev socialne in čustvene podpore bi prav tako pripomogla k lažjemu prilagajanju na novo okolje. Z nadaljnjim izboljševanjem teh podpornih mehanizmov lahko ZDA še naprej ohranjajo svojo privlačnost kot študijska destinacija in omogočijo mednarodnim študentom, da kar najbolje izkoristijo svoje izobraževalne priložnosti.
Keywords: mednarodni študenti, študijske destinacije, Združene države Amerike, mobilnost študentov, visokošolsko izobraževanje, privlačnost študija.
Published in DKUM: 09.09.2024; Views: 59; Downloads: 26
.pdf Full text (603,66 KB)

4.
5.
6.
Uporaba socialnih omrežij za poučevanje matematike v vrtcu : diplomsko delo
Teja Špilek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga z naslovom Uporaba socialnih omrežij za poučevanje matematike v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so obravnavana teoretična izhodišča o poučevanju matematike v vrtcu − novi mediji s poudarkom na socialnih omrežjih. Posebej je definirana raba socialnih omrežij v namene poučevanja, kjer je izpostavljen namen rabe s strani vzgojiteljev, vpliv socialnih omrežij na profesionalni razvoj vzgojiteljev, varna uporaba socialnih omrežij s strani vzgojitelja, raba s strani študentov in začetnikov, hkrati so našteta socialna omrežja, ki jih vzgojitelji uporabljajo, prav tako je ovrednotena raba socialnih omrežij za poučevanje matematike, na koncu pa so navedeni tudi primeri dejavnosti, ki jih najdemo na socialnih omrežjih. V empiričnem delu je podrobneje obravnavana raziskava rabe socialnih omrežij med študenti predšolske vzgoje in razrednega pouka, pri čemer smo se osredotočili predvsem na uporabo, ki je povezana s področjem matematike. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, obdelani s pomočjo programa SPSS ter predstavljeni tabelarično. Rezultati raziskave so pokazali, da je matematika peto najpogostejše področje, za katerega anketiranci iščejo ideje na socialnih omrežjih. Prav tako smo ugotovili, da zelo majhen delež anketirancev na socialnih omrežjih spremlja vplivneže s področja matematike.
Keywords: socialna omrežja, poučevanje matematike, vrtec, vzgojitelji, študenti
Published in DKUM: 22.08.2024; Views: 63; Downloads: 22
.pdf Full text (3,07 MB)

7.
Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev
2024

Abstract: Monografija z naslovom »Sistematična analiza decentraliziranih družbenih medijev« naslavlja prepoznano raziskovalno vrzel preučevanja decentraliziranih družbenih medijev. Pri tem je posebni poudarek na konceptualnem vidiku, ki omogoča prepoznavanje logične zasnove, arhitekturnih značilnosti, potencialov in specifik družbenega medija ter primerjavo s centraliziranimi sorodnimi rešitvami. Predstavlja zbirko medsebojno primerljivih poglavij, ki opisno in analitično preučujejo najvidnejše predstavnike pokrajine decentraliziranih družbenih medijev v letu 2024. Poglavja so rezultat projektne naloge študentov Univerze v Mariboru, Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, ki so v okviru predmeta »Arhitektura družbenih medijev« sistematično in mentorirano preučevali izbrane decentralizirane družbene medije.
Keywords: Analiza decentraliziranih družbenih medijev, družbeni mediji, Fediverse, zasnova decentraliziranih družbenih medijev​, študenti
Published in DKUM: 13.05.2024; Views: 291; Downloads: 35
.pdf Full text (12,11 MB)
This document has many files! More...

8.
Trendi pri spletnem nakupovanju modnih izdelkov v študentski populaciji
Armina Dulić, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se osredotočam na modno industrijo. Začnem z modnimi trendi od modnih trendov prvih desetletij prejšnjega stoletja in nadaljujemo skozi časovnico vse do današnjih trendov. Spoznali bomo modne ikone, značilnosti in modne krike posameznih desetletij tako za ženske kot tudi za moške in otroke.
Keywords: Moda, modni trendi, spletno nakupovanje, vplivneži, študenti.
Published in DKUM: 18.04.2024; Views: 275; Downloads: 85
.pdf Full text (1,10 MB)

9.
Kakšna teoretična in praktična znanja kriminalistike potrebujejo danes študenti prava in varstvoslovja?
Darko Maver, Saša Kuhar, 2007, published professional conference contribution

Keywords: študenti, znanje, varstvoslovje, pravo, kriminalistika
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 206; Downloads: 6
.pdf Full text (582,21 KB)

10.
Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica