| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROMET NA CESTAH V ZGORNJI SAVINJSKI DOLINI IN SOCIO-EKONOMSKI POKAZATELJI
Tanja Pahovnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Temeljni pogoj za projektiranje prometne infrastrukture so uspešno napovedane prometne obremenitve, ki jih pridobimo z različnimi analizami in oblikami štetja prometa. Obseg prometa je najbolj odvisen od rasti gospodarstva in posledično števila delovno aktivnih prebivalcev. V teoretičnemu delu diplomske naloge je predstavljeno območje Zgornje Savinjske doline nekoč in danes. Opisane so različne metode avtomatskega štetja prometa in najpogostejši način tehtanja vozil med vožnjo. V praktičnem delu sta opravljeni analiza socio-ekonomskih podatkov in analiza izbranih števcev za območje Zgornje Savinjske doline in njene okolice. V zadnjem delu je prikazana primerjava obeh analiz in vpliv ene na drugo.
Keywords: prometna obremenitev, avtomatsko štetje prometa, analiza socio-ekonomskih podatkov, Zgornja Savinjska dolina
Published in DKUM: 22.06.2016; Views: 1411; Downloads: 166
.pdf Full text (2,68 MB)

2.
AVTOMATSKO ŠTETJE PROMETA IZ VIDEO-SLIKOVNEGA MATERIALA
Boštjan Celan, 2015, master's thesis

Abstract: Štetje vozil na prometni infrastrukturi je obsežno področje, za katero obstaja na svetovnem tržišču mnogo rešitev. A te rešitve so praviloma finančno nedostopne majhnim podjetjem in različnim institucijam. Razvoj sistema avtomatskega štetja prometa s pomočjo video-slikovnega materiala v realnem času, ki za svoje delovanje ne potrebuje drage opreme in fizično ne posega v prometno infrastrukturo, je rešitev za prej omenjene težave. Sistem deluje na način primerjave zaporednih slik video posnetka. Z odštevanjem zaporednih slik odstrani ozadje in določi objekt v opazovanem območju. S pomočjo koordinat na novo določenega objekta in virtualne črte ter izračunom povprečnih vrednosti intenzitete slikovnih elementov prešteje vsak objekt znotraj opazovanega območja. Skupaj s tem omogoča osnovno klasifikacijo vozil, ki temelji na prej omenjenem izračunavanju povprečnih vrednosti slikovnih elementov znotraj opazovanega območja. Povprečna natančnost preštevanja vozil, izračunana na podlagi šestih video posnetkov s približno 350 vozili, je 97,5 ± 2,18 %. Klasificiranje osebnih in tovornih vozil je 90,96 ± 0,42 % natančno. Hkrati s tem algoritem pri merjenju hitrosti odstopa v povprečju za 11,88 ± 2,14 % od dejanskih hitrosti vozil. Rezultati testiranja preštevanja urejenega prometnega toka pešcev pokažejo 90,91 % natančnost.
Keywords: prometno inženirstvo, avtomatsko štetje prometa, klasifikacija vozil, štetje prometa z video-slikovnim materialom
Published in DKUM: 28.10.2015; Views: 1935; Downloads: 224
.pdf Full text (2,14 MB)

3.
Primerjava pretočnosti krožnega in klasičnega križišča na Kersnikovi ulici v Celju
Katja Kajtna, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Hitro doseganje cilja v smislu prevožene poti je skozi oči voznika dokaj enostavno opravilo, vse dokler ne nastopijo prometne prekinitve ali slabša pretočnost, ki oslabijo nemoteno uresničevanje mobilnosti. Prav zagotovitev slednjega je velik izziv tako za načrtovalce prometne infrastrukture kot tudi za prometne udeležence, ki pogosto s svojim nepravilnim izvajanjem ali predvidevanjem nehote izzovejo potencialne nevarnosti in prekinitve prometnih tokov. V diplomskem delu je poleg teoretičnega proučevanja prikazana tudi primerjava propustnosti klasičnega križišča s krožnim križiščem na najbolj pretočni mestni cesti, na Kersnikovi ulici v Celju, kjer se osredotočimo poleg štetja prometnih udeležencev tudi na obnašanje voznikov. Ta naloga na osnovi podatkov, zajetih iz terenskih raziskav, razpolaga z določenimi končnimi ugotovitvami, ki so nas pripeljale do priporočil. Prometni tokovi obravnavanega križišča in krožišča so bili primerni in ne pretirano nasičeni, medtem ko je bil način obnašanja prometnih udeležencev večinoma nezadovoljiv.
Keywords: klasično križišče, krožno križišče, obnašanje voznikov, prometni tokovi, štetje prometa, pravila vožnje
Published in DKUM: 30.01.2015; Views: 1171; Downloads: 150
.pdf Full text (6,40 MB)

4.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ŠTETJA PROMETA
Igor Troha, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje prenovo informacijskega sistema štetja prometa na Direkciji Republike Slovenije za ceste (DRSC). Prenova temelji na uvedbi novih števcev prometa, ki za prenos podatkov uporabljajo tehnologijo GPRS (General Packet Radio Service). Prvi del je sestavljen iz teoretičnega dela in opisa elementov, ki so potrebni za štetje prometa. Sledi opis obstoječega stanja. Bistveno je peto poglavje, ki opisuje prednosti prenosa podatkov GPRS pred prenosom CSD (Circuit Switched Data), ki se je uporabljal do sedaj. Tako spoznamo prednosti in slabosti omenjenih tehnologij. V naslednjem poglavju je podan predlog prenove, v katerem predstavimo protokol IPsec (Internet Protocol Security), ki poleg zaščite omogoča tudi izgradnjo navideznega zasebnega omrežja. Opisana je tudi strojna in programska oprema, potrebna pri prenovi sistema. V zadnjem poglavju so opisani pogoji, ki jih mora za uspešno vzpostavitev novega sistema izpolnjevati izbrani mobilni operater.
Keywords: Informacijski sistem, Štetje prometa, GPRS, CSD, Zasebna navidezna omrežja
Published in DKUM: 09.06.2010; Views: 2804; Downloads: 475
.pdf Full text (1,41 MB)

5.
Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica