| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREDLOG ZA IZBOLJŠANJE SMUČARSKE PONUDBE NA MARIBORSKEM POHORJU
Mojca Breznik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kvalitetna in raznovrstna ponudba v smučarskih centrih dobiva vse večji pomen tako za slovensko kot avstrijsko področje celotnega turizma. Proučevali smo, kako so si storitve smučarske ponudbe v Sloveniji in Avstriji v določenih smučiščih podobne oziroma kako se razlikujejo med seboj in kako je na podlagi avstrijskih možno izboljšati domače smučišče. V uvodnem poglavju smo opredelili problem, ki smo ga raziskovali, hkrati smo opredelili tudi področje raziskave, namen, cilje in postavili tri osnovne trditve. Nato smo opredelili še predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali skozi raziskavo. V drugem poglavju smo opredelili pomen storitev smučarskih centrov za zadovoljstvo obiskovalcev in pojasnili, kako pomembni so nastanitvena in gostinska ponudba ter dodatna ponudba (aktivnosti in animacija) ter varnost v smučarskih centrih. Tretje poglavje smo v celoti posvetili predstavitvi slovenskega smučarskega centra Mariborsko Pohorje in avstrijskega smučarskega centra Saalbach-Hinterglemm. Ponudbo obeh smučarskih centrov smo podrobnjeje razčlenili in ju primerjali ter hkrati podajali lastne komentarje. Predstavili smo tudi analizo anket, ki smo jih izvajali na terenu ter podali sklepe obeh raziskav. V četrtem poglavju smo izdelali SWOT analizo in na podlagi le-te ter analize anket podali predloge izboljšav za domače smučišče Mariborsko Pohorje in jih tudi utemeljili.
Keywords: smučišče Mariborsko Pohorje, smučišče Saalbach-Hinterglemm, zimsko-športni turizem, anketa, primerjava, predlogi izboljšav
Published: 11.01.2010; Views: 2066; Downloads: 333
.pdf Full text (500,37 KB)

2.
POMEN NOGOMETNIH PRIREDITEV PRI TRŽENJU ŠPORTNEGA TURIZMA V SLOVENIJI
Milan Emeršič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavam pomen nogometnih prireditev pri trženju športnega turizma, pri čemer se preučevanje nanaša na velika nogometna tekmovanja v Sloveniji. Prav tako me je zanimalo, ali tudi v Sloveniji velja rek, da je nogomet najpomembnejša postranska stvar na svetu. Nogomet bom izpostavil kot aktivnost in kot dejavnost, ki je v tesni interakciji s turizmom, z menedžmentom in s trženjem. Ljudje po vsem svetu spremljajo nogomet množično. Veliko ljudi živi za to največjo postransko stvar na svetu na način, da se povezujejo v navijaške skupine ter spremljajo svoje klube doma in v tujini. Ni jim dovolj, da gledajo tekme doma preko televizijskih zaslonov. Najbolj navdušeni trdijo, da želijo biti v neposredni bližini dogodka, da bi dihali isti zrak kot njihovo moštvo in da bi mu bili v pomoč in oporo kot »trinajsti igralec«. Analiziral sem nekatera velika nogometna tekmovanja v Sloveniji, o tem naredil raziskavo in opisal globalne trende pri razvoju športnega turizma. Pri tem sem se osredotočil na športne prireditve in njihovo načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadziranje ter še posebej na njihovo trženje. V raziskavi sem analiziral menedžiranje nogometne tekme med slovensko reprezentanco in reprezentanco Rusije v Mariboru 18. 11. 2009 na stadionu Ljudski vrt v Mariboru. Hkrati sem analiziral tudi pomembnost in vpliv nogometnih prireditev na turizem v Sloveniji.
Keywords: Ključne besede: nogomet, športni turizem, športne prireditve, menedžiranje in trženje nogometnih prireditev, nogometna tekma Slovenija – Rusija.
Published: 03.01.2012; Views: 2055; Downloads: 180
.pdf Full text (408,77 KB)

3.
TRŽENJE NOGOMETNE INFRASTRUKTURE V TURIZMU
Mitja Trop, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavam trženje nogometne infrastrukture z vidika športnih priprav nogometnih klubov, kar prištevamo k športnemu turizmu. V teoretičnem delu naloge najprej predstavljam nogomet, še posebej razvoj nogometne igre skozi zgodovino po svetu in v Sloveniji. V nadaljevanju sem se osredotočil na predstavitev športa, turizma in njune sinergije v obliki športnega turizma. Sledi poglavje o trženju športnega turizma in predstavitev športne infrastrukture, še posebej nogometne športne infrastrukture, ter podrobna predstavitev nogometne infrastrukture na območju Maribora, Ptuja in Kidričevega. V empiričnem delu diplomskega dela sem predstavil trženje športnih priprav nogometne ekipe, ki zajema izdelavo trženjskega načrta priprav nogometne ekipe izven matičnega kluba. Diplomsko delo zaključujem z analizo trženjskega načrta športnih priprav nogometne ekipe FC Valencia na Ptuju avgusta 2010.
Keywords: nogomet, turizem, športni turizem, trženje športnega turizma, nogometna infrastruktura, trženjski načrt, FC Valencia
Published: 27.02.2012; Views: 1463; Downloads: 200
.pdf Full text (823,09 KB)

4.
PREDLOG POVEZOVANJA PODJETJA ZPO CELJE D.O.O. S TURISTIČNIMI PONUDNIKI V CELJU
Katja Tomažič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bilo analizirati obstoječo športno ponudbo podjetja ZPO Celje d. o. o. in izdelati predlog za možen razvoj športnega turizma v okviru obstoječe infrastrukture ob morebitnem sinergijskem povezovanju z drugimi, s turizmom neposredno ali posredno povezanimi ponudniki storitev v Občini Celje.
Keywords: šport, turizem, športni turizem, športni objekti, SWOT analiza, ZPO Celje d. o. o., Kombank Arena Beograd
Published: 08.08.2013; Views: 783; Downloads: 70
.pdf Full text (1,23 MB)

5.
MEDNARODNI ŠPORTNI DOGODKI KOT INSTRUMENT PROMOCIJE MEST IN REGIJ
Anja Emeršič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja nove načine, ki se jih poslužujejo mesta, regije in države za lastno promocijo. Zaradi velike konkurence na turističnem trgu je skorajda nujno, da si destinacije omislijo podobo, ki jih jasno loči od konkurentov. Tako je uveljavitev mest, regij in držav kot vrsta blagovne znamke postala v večini primerov že skorajda nujna praksa. Vsekakor pa vedno bolj raste tudi priljubljenost promocije krajev z organizacijo športnih dogodkov. V diplomskem delu so predstavljene možnosti, ki jih športni dogodki predstavljajo za promocijo mesta in na kakšen način se le te lahko izkoristijo. V praktičnem delu diplomskega dela sta podrobneje predstavljena dva mednarodno poznana dogodka v alpskem smučanju: Svetovni pokal v alpskem smučanju - Zlata lisica, ki se tradicionalno vsako leto odvija v mestu Maribor v Sloveniji ter Svetovno prvenstvo v alpskem smučanju 2013, ki je bilo organizirano v Schladmingu v Avstriji. V obeh primerih gre za po obsegu dokaj velika dogodka, organizirana v relativno majhnih mestih. Zanima nas torej, kakšne priložnosti prinašata ta dogodka mestu in na kakšen način jih organizatorji izkoristijo.
Keywords: promocija mest, blagovna znamka mest, športni turizem, športni dogodki, Zlata lisica, Svetovno prvenstvo v alpskem smučanju
Published: 04.11.2014; Views: 789; Downloads: 73
.pdf Full text (623,68 KB)

6.
PONUDBA ZA ŠPORTNIKE PODJETJA UNIOR D.D., PROGRAM TURIZEM
Tomaž Šporar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Trženje športa predstavlja širok spekter aktivnosti, ki jih je mogoče usmeriti na točno določene ciljne skupine. Sistem trženja športnih in zdravstvenih programov je izredno kompleksen, zaradi česar mora biti uvajanje skrbno načrtovano in sistematično. Zahteve posameznih ciljnih skupin so pri enaki osnovni ponudbi storitve različne, kar je potrebno pri izvajanju tudi upoštevati. V diplomski nalogi smo pisali o povezavi med športom in turizmom ter o ponudbi za športnike na primeru podjetja Unior d.d., program turizem. Posebej smo se osredotočili na dejavnosti in možnosti, kako izkoristiti prisotnost vrhunskih trenerjev in ostalega spremljevalnega osebja športnih kolektivov, ki bivajo na Rogli ali v Termah Zreče zaradi priprav.
Keywords: šport, turizem, športni turizem, športne priprave, Unior d.d., program turizem
Published: 05.10.2016; Views: 283; Downloads: 43
.pdf Full text (795,56 KB)

7.
Inovacijski management v športnih organizacijah
Vasja Gorjup, 2016, master's thesis

Abstract: Ustvarjalnost in inovativnost sta nepogrešljiva termina pri obravnavi današnjih, sodobnih organizacij, ki bijejo neusmiljeno bitko za deleže na vse bolj nasičenem trgu. Organizacije, ki poleg tehnično-tehnoloških inovacij vse bolj poudarjajo inoviranje upravljavskih procesov kot netehnološke inovacije, in to z uporabo etike soodvisnosti in celovitega pristopa, so v tekmi za prevlado med konkurenti uspešnejše, zgledne pa so tiste, ki poleg tega upoštevajo še načela družbene odgovornosti. Menedžerji kot nosilci upravljavskih procesov se zavedajo kompleksnosti in izzivov v tem vseobsegajočem in prepletajočem se organizacijskem ustroju, zato je njihova ustvarjalnost, kakor tudi ustvarjalnost slehernega posameznika v organizaciji, bistvenega pomena pri premagovanju ovir in ustvarjanju sinergijskih učinkov znotraj organizacije. Slovenske nevladne in neprofitne športne organizacije so še vedno pod vplivom starih družbenih ureditev, kjer sta prevladovali solidarnost in pridnost, inovativnost pa z veliko počasnostjo zamenjuje zakoreninjeno rutinerstvo, kar ima za posledico, da inovativnost slovenskih športnih organizacij zaostaja za primerljivimi organizacijami v ZDA in Veliki Britaniji; Evropa je tudi kasneje kot ZDA dojela pomembnost menedžmenta kot znanosti, še manj raziskan pa je menedžment nevladnih in neprofitnih športnih organizacij, zlasti glede netehnoloških inovacij. Problem slovenskih nevladnih in neprofitnih športnih organizacij je predvsem v zastareli organizacijski kulturi z nezainteresiranostjo ali celo s strahom menedžerjev pred spremembami in inoviranjem v organizaciji. Zaradi teh dejstev obstaja ogromen potencial razvoja invencijsko-inovacijsko-difuzijske dejavnosti v slovenskih športnih organizacijh iz povprečnih v odlične organizacije. To je sicer zahteven in dolgotrajen proces, a s pomočjo novega modela invencijsko-inovacijsko-difuzijskega menedžmenta ter z nekaterimi drugimi spoznanji iz te raziskave je možen in izvedljiv. Predloženi novi model invencijsko-inovacijsko-difuzijskega menedžmenta je po mojem mnenju dobra osnova za nevladne in neprofitne športne organizacije na poti pri doseganju prvin inovativnih organizacij sodobnega sveta. Model je sestavljen iz nekaterih spoznanj globalnega modela inovativnega menedžmenta, spoznanj družbenoodgovornega modela upravljanja človeških virov, obnašanja vrhnjega menedžmenta po vzoru »vodja 5. ravni« ter kulture discipline. Model prav tako upošteva uporabo metodologije »šest klobukov razmišljanja« na sejah ter uporabo sinergije med metodologijama SREDIM/USOMID in »šest klobukov razmišljanja« pri premisleku, planiranju in odločanju o bolj kompleksnih temah. Novi model bo ustvaril takšne pogoje v organizaciji, ki bodo pritegnili tiste, ki jih organizacija najbolj potrebuje – strokovnjake, ki svoj poklic opravljajo iz strasti oziroma navdušenja ter so ponosni na svoje delo.
Keywords: Ustvarjalnost, invencija, inovacija, ustvarjalna organizacija, ustvarjalno razmišljanje, spodbujanje ustvarjalnosti, ustvarjalno sodelovanje, inovativni menedžer, ustvarjalni tim, nevladna organizacija, organizacijska kultura, neprofitna organizacija, športna organizacija, družbena odgovornost, invencijsko-inovacijsko-difuzijski menedžment, sinergija, USOMID, šest klubukov razmišljanja, športni turizem.
Published: 12.09.2016; Views: 554; Downloads: 91
.pdf Full text (2,45 MB)

8.
OBLIKOVANJE PROGRAMA ŠPORTNIH PRIPRAV V SLOVENIJI PO SISTEMU "VSE IZ ENE ROKE"
Tanja Ciglar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem (teoretičnem) delu diplomske naloge smo predstavili športni turizem ter povezanost športa in turizma, vrste športnega turizma in namen športnih priprav, opisali strategijo razvoja slovenskega turizma ter trženja športnega turizma in športnih priprav. V praktičnem okviru diplomske naloge smo s pomočjo strukturiranih intervjujev potencialnih gostov, oblikovali predlog ponudbe programa športnih priprav v Sloveniji po sistemu »vse iz ene roke« za ciljno skupino rokometašev z Bližnjega vzhoda. Z metodo SWOT, smo analizirali privlačnosti Slovenije kot športno-turistične destinacije za segment športnih priprav rokometašev. V sklepnem delu smo potrdili zastavljeno hipotezo, da ima Slovenija velik potencial, da privabi v goste rokometne ekipe z Bližnjega vzhoda na športne priprave.
Keywords: športni turizem, športne priprave, Slovenija kot destinacija športnih priprav, program športnih priprav, rokometaši z Bližnjega vzhoda
Published: 02.11.2016; Views: 432; Downloads: 82
.pdf Full text (364,09 KB)

9.
ANALIZA IZVEDLJIVOSTI VZPOSTAVITVE VHODNE AGENCIJE ZA ŠPORNE KLUBE
Mojca Princip, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Da bi raziskali upravičenost vzpostavitve vhodne turistične agencije za tuje športne klube, smo v uvodnem poglavju opredelili osrednji problem in namen diplomske naloge. Drugo poglavje smo namenili predstavitvi področja športnega turizma z zgodovinskim pregledom in opredelitvijo nišnega turizma. V nadaljevanju smo predstavili agencijsko dejavnost in oblikovanje cene storitve. V tretjem poglavju smo predstavili turistično znamko Slovenije in analizirali ponudbo turističnih in športnih storitev ter športnih objektov. Jedro diplomske naloge predstavlja četrto poglavje, v katerem smo predstavili poslovno idejo vhodne agencije za tuje športne klube v Sloveniji in jo primerjali s tujo športno agencijo. V nadaljevanju poglavja smo opisali primer integralne storitve za hokejski klub. V sklepnem petem poglavju smo povzeli ugotovitve raziskave.
Keywords: športni turizem, nišni turizem, vhodna agencija, športne priprave, itinerar
Published: 09.08.2016; Views: 337; Downloads: 34
.pdf Full text (1,17 MB)

10.
Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
Adrijana Andreja Tkalec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Analiza športno-turistične ponudbe Ptuja in okolice smo podrobno analizirali športno ponudbo Ptuja in njegove okolice. Poudarek je bil predvsem na športni ponudbi, ki privablja oziroma je zanimiva za turiste. Namen je bil tudi izdelava predloga za izboljšanje športno-turistične ponudbe in njene promocije. Šport je namreč današnjem času zelo priljubljen, sploh med ljudmi, ki večji del dneva zaradi službe presedijo ali pa so pod stresom. Velika večina se jih zato med dopustom ukvarja s športom, nekateri pa potujejo prav zaradi športa (ogled športnih prireditev, sodelovanje na športnih prireditvah). Zato je za destinacije pomembno, da ponujajo čimveč športnih aktivnosti in seveda da jo znajo primerno promovirati in z njeno pomočjo privabiti turiste v destinacijo prav zaradi ponudbe športa. Diplomsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen turistične destinacije in turistične ponudbe ter kakšen je pravzaprav pomen športa in rekreacije za razvoj turistične destinacije. V empiričnem delu pa smo predstavili Ptuj in njegovo okolico in analizirali njuno športno ponudbo. Izvedli smo tudi anketo med turisti, s katero smo želeli ugotoviti kako so jim bile dostopne informacije o športni ponudbi Ptuja z okolico ter razlog zakaj so sploh obiskali Ptuj.
Keywords: športni turizem, turistična ponudba, turistična destnicija, Ptuj
Published: 05.11.2019; Views: 95; Downloads: 20
.pdf Full text (459,45 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica