1.
Ciljni marketing za ludus d.o.o.Tomislav Šmuc, 2022, undergraduate thesis
Abstract: Zaključno delo z naslovom Ciljni marketing za Ludus d.o.o. vsebuje jasno opredelitev marketinga in predstavitev razvoja marketinga skozi čas. Menimo, da je ciljni marketing naprednejši, zato v delu predstavimo to vejo marketinga in njegovo delovanje. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ludus d.o.o. in športni park Ludus ter naredili krajšo analizo obstoječega marketinga tega športnega parka.
Problem športnega parka Ludus d.o.o. vidimo v negativnem razkoraku med planirano in dejansko prodajo. Storitev predstavljajo neopredeljeni prodajni cilji. Cilj naše raziskave je bil spoznati, kakšen pomen ima marketing za podjetje. Na dejanskem primeru športnega parka smo želeli spoznati poteze ciljnega marketinga, dobro raziskati to področje, izbrati komunikacijski kanal in definirati ciljni trg ter doreči prodajne cilje. Z nalogo smo želeli podrobneje določiti usmeritve za marketing v prihodnje.
Na podlagi intervjujev, ki so s športnim parkom iz treh različnih smeri močno povezane – direktorja podjetja Ludus d.o.o, receptorja v Športnem parku Ludus in redno uporabnico, kasneje del kolektiva Športnega parka Ludus. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na šest raziskovalnih vprašanj, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključnega dela.
Ugotovili smo, da ima marketing za podjetje velik pomen, vendar ima še nejasno postavljene marketinške strategije in cilje. Na podlagi analize obstoječega marketinga ter analize raziskovalnih vprašanj smo v diskusiji zapisali tudi nekaj predlogov za izboljšave in nadaljevanje dela na marketinškem področju.
Keywords: športni marketing, ciljni marketing, športni park Ludus, prodaja športne storitve
Published in DKUM: 26.08.2022; Views: 674; Downloads: 44
Full text (808,07 KB)