| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Policija in nasilje v športu : diplomsko delo
Robert Berginc, 2009, undergraduate thesis

Keywords: policija, policijsko delo, športne prireditve, šport, nasilje, diplomske naloge
Published: 02.03.2010; Views: 2578; Downloads: 475
.pdf Full text (326,64 KB)

3.
Navijači - dogajanje na športnih prireditvah : (raziskava z udeležbo)
David Duh, 2009, undergraduate thesis

Keywords: športne prireditve, navijači, odklonsko vedenje, nasilje, diplomske naloge
Published: 10.06.2010; Views: 2027; Downloads: 246 
(1 vote)
.pdf Full text (1,74 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
POMEN NOGOMETNIH PRIREDITEV PRI TRŽENJU ŠPORTNEGA TURIZMA V SLOVENIJI
Milan Emeršič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavam pomen nogometnih prireditev pri trženju športnega turizma, pri čemer se preučevanje nanaša na velika nogometna tekmovanja v Sloveniji. Prav tako me je zanimalo, ali tudi v Sloveniji velja rek, da je nogomet najpomembnejša postranska stvar na svetu. Nogomet bom izpostavil kot aktivnost in kot dejavnost, ki je v tesni interakciji s turizmom, z menedžmentom in s trženjem. Ljudje po vsem svetu spremljajo nogomet množično. Veliko ljudi živi za to največjo postransko stvar na svetu na način, da se povezujejo v navijaške skupine ter spremljajo svoje klube doma in v tujini. Ni jim dovolj, da gledajo tekme doma preko televizijskih zaslonov. Najbolj navdušeni trdijo, da želijo biti v neposredni bližini dogodka, da bi dihali isti zrak kot njihovo moštvo in da bi mu bili v pomoč in oporo kot »trinajsti igralec«. Analiziral sem nekatera velika nogometna tekmovanja v Sloveniji, o tem naredil raziskavo in opisal globalne trende pri razvoju športnega turizma. Pri tem sem se osredotočil na športne prireditve in njihovo načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadziranje ter še posebej na njihovo trženje. V raziskavi sem analiziral menedžiranje nogometne tekme med slovensko reprezentanco in reprezentanco Rusije v Mariboru 18. 11. 2009 na stadionu Ljudski vrt v Mariboru. Hkrati sem analiziral tudi pomembnost in vpliv nogometnih prireditev na turizem v Sloveniji.
Keywords: Ključne besede: nogomet, športni turizem, športne prireditve, menedžiranje in trženje nogometnih prireditev, nogometna tekma Slovenija – Rusija.
Published: 03.01.2012; Views: 2027; Downloads: 178
.pdf Full text (408,77 KB)

10.
Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica