| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA STARŠEV PRI GIBALNO-ŠPORTNI DEJAVNOSTI OTROK IZ VRTCEV V SLOVENSKI BISTRICI
Katja Smogavec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Avtorica v diplomskem delu raziskuje vpliv in vlogo staršev pri motoričnem razvoju otroka. Za raziskavo je uporabila anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 91 staršev otrok starih 5-6 let v vrtcih v Slovenski Bistrici. V teoretičnem delu je predstavila motorični razvoj otroka, faze in načela, ki vplivajo na njegov razvoj, naravne oblike gibanja in motorične sposobnosti otroka. Opisala je vlogo družine v motoričnem razvoju otroka in pomembnost skupnega družinskega preživljanja prostega časa. V empiričnem delu je predstavila rezultate ankete. Ugotavlja, da si starši vzamejo čas za svoje otroke in so z njimi tudi športno aktivni. Mame so bolj aktivne skupaj s svojimi otroki kot očetje. Starši, ki opravljajo lažja fizična dela, so bolj aktivni s svojimi otroki kot starši, ki opravljajo teža fizična, administrativna ali umska dela. Veliko otrok tistih staršev, ki so športno aktivni, je tudi vključenih v organizirane športne dejavnosti. Rezultati so tudi pokazali, da je dvakrat večji delež mestnih otrok v primerjavi z vaškimi otroki vključenih v organizirano dodatno športno dejavnost.
Keywords: motorične sposobnosti otrok, predšolski otrok, športna aktivnost staršev, športna aktivnost otrok, preživljanje prostega časa
Published: 23.07.2009; Views: 2376; Downloads: 434
.pdf Full text (543,45 KB)

2.
VPLIV STARŠEV NA GIBALNI RAZVOJ OTROK V KOROŠKI REGIJI
Špela Smolar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Vpliv staršev na gibalni razvoj otrok v koroški regiji je bil naš cilj raziskati vpliv staršev pri gibanju otroka. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili celostnost otrokovega razvoja in ovrednotili pomen gibalnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka. Predstavili smo vpliv staršev na športno dejavnost otrok ter omenili, kakšen je pomen izvedbe športnih dejavnosti otrok skupaj s starši. V empiričnem delu smo predstavili rezultate kavzalno - neeksperimentalne metode raziskovanja. V raziskavo je bilo vključenih 200 staršev iz koroške regije, njihovi otroci obiskujejo vrtec Muta, Dravograd, Radlje ob Dravi, Vuzenica, vključeni pa so bili tudi starši, katerih otroci ne obiskujejo navedenih vrtcev. Z anketnim vprašalnikom - kvantitativne tehnike zbiranja podatkov - smo prišli do ugotovitev, da ne obstaja statistično pomembna povezava med športno aktivnostjo in izobrazbo staršev. Rezultati so pokazali, da so starši športno aktivni zaradi boljšega počutja in se zavedajo, da športna aktivnost otroka pripomore k hitrejšemu razvoju na drugih področjih. Anketirani starši so odgovorili, da so skupaj s svojim otrokom športno aktivni večkrat na teden, pokazalo pa se je tudi, da je kolesarjenje najpogosteje uporabljena športna aktivnost. Ugotovili smo, da je pomanjkanje časa tisti razlog, ki staršem onemogoča redno športno aktivnost. Rezultati so še pokazali, da večina staršev otroka ne vključuje v organizirano športno vadbo.
Keywords: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, športna aktivnost, predšolski otrok, vloga staršev.
Published: 21.03.2017; Views: 590; Downloads: 184
.pdf Full text (675,29 KB)

3.
Vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti
Maša Medved, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj otroka, pomen gibanja za zdravje in razvoj, vlogo okolja in predvsem družine pri športnem udejstvovanju predšolskih otrok ter organizirane gibalne dejavnosti za predšolske otroke. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika zaprtega tipa. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 94 staršev predšolskih otrok, ki obiskujejo vrtec Poljčane in vrtec Pragersko. Podatke smo obdelali z deskriptivno statistiko in jih tabelarno prikazali. Želeli smo ugotoviti dejavnike in razloge, ki vplivajo na vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti. Ugotovili smo, da je največ staršev predšolskih otrok športno aktivnih večkrat na teden; da največ staršev predšolskih otrok skupaj s svojim otrokom kolesari; da športna aktivnost staršev ne vpliva na športno aktivnost otrok; da starši najpogosteje vključijo svojega otroka v organizirano športno vadbo zaradi izboljšanja gibalnih sposobnosti otroka; da vključenost otrok v organizirano športno vadbo ni odvisna od izobrazbe staršev; da starši, ki so bili v otroštvu vključeni v športno društvo pogosteje vključujejo svoje otroke v organizirano športno vadbo; da je v organizirane gibalne dejavnosti vključenih več deklic kot dečkov.
Keywords: predšolski otrok, organizirane gibalne/športne dejavnosti, športna aktivnost otrok, športna aktivnost staršev, gibanje
Published: 19.04.2017; Views: 833; Downloads: 126
.pdf Full text (915,36 KB)

4.
Vloga staršev pri gibalnih/športnih aktivnostih otrok
Ines Praznik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vloga staršev pri gibalnih/športnih aktivnostih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibanje in otrokov razvoj. Predstavili smo vpliv staršev na gibalne/športne aktivnosti otrok in omenili pomen sodelovanja staršev pri gibalnih/športnih aktivnostih otrok. Na koncu tega poglavja so predstavljene tudi nekatere dosedanje raziskave in ugotovitve, ki se navezujejo na vsebino naše diplomske naloge. V empiričnem delu smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Raziskovalni vzorec je zajemal 100 staršev, katerih otroci obiskujejo vrtec Brezno in vrtec Slovenj Gradec. 50 anketnih vprašalnikov je bilo razdeljenih v mestni vrtec in 50 v podružnični vrtec. Kot merski instrument smo uporabili anketni vprašalnik. Obdelava podatkov je potekala po kvantitativni metodi. Uporabili smo deskriptivno statistiko in bivariantno analizo. Ugotovili smo, da starši z višjo izobrazbo otroke pri športnih dejavnostih bolj spodbujajo kot starši z nižjo izobrazbo; da gibalno/športna aktivnost staršev vpliva na gibalno/športne aktivnosti otrok; da starost staršev ne vpliva na zavedanje, da redna gibalno/športna aktivnost vpliva na otrokov gibalni razvoj; da je najpogostejša športna aktivnost, ki jo starši izvajajo skupaj s svojim otrokom igra z žogo; da je ne glede na starost otroka najpogostejši razlog, ki onemogoča redno športno aktivnost, pomanjkanje časa; da izobrazba staršev vpliva na vključevanje otroka v organizirano športno vadbo; da se starši skupaj s svojim otrokom ukvarjajo s športnimi dejavnostmi večkrat tedensko.
Keywords: vloga staršev, gibalne/športne aktivnosti, športne aktivnosti otrok, športna aktivnost staršev, otrokov razvoj
Published: 18.06.2019; Views: 390; Downloads: 112
.pdf Full text (967,11 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica