1. Posodobitev voznega parka v Šolskem centru Pek d.o.o. : diplomsko deloDejan Teran, 2024, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo analizira potrebo po posodobitvi voznega parka Šolskega centra Pek d.o.o., ki se ukvarja s poučevanjem kandidatov za voznike motornih vozil. Vozila, ki jih uporablja Šolski center Pek d.o.o. so na dizelski in bencinski pogon, ki pa negativno vplivajo na okolje, zato se podjetje spogleduje z zamenjavo s prijaznejšimi alternativnimi vozili.
Analiza obstoječega stanja voznega parka kaže, da podjetje uporablja štiri vozila, ki povzročajo onesnaževanje zraka in visoke stroške goriva. Skozi diplomsko delo so predstavljene alternative za zamenjavo voznega parka, pri čemer pa se pojavljajo težave z ukinitvijo vozil na notranje izgorevanje, saj so le ta opremljena z ročnim menjalnik, ki je po aktualni zakonodaji potreben za poučevanje, da lahko kandidati po opravljenem izpitu vozijo tako vozila z ročnim kot avtomatskim menjalnikom. Nadalje smo v predlogi rešitev podali predloge oziroma rešitve za zamenjavo vozil na fosilna goriva, z vozili na električni pogon. Keywords: šolski center, motorna vozila na notranje izgorevanje, vozni park, zamenjava vozil, onesnaževanje Published in DKUM: 21.05.2024; Views: 247; Downloads: 22 Full text (1,64 MB) |
2. Pomen sodelovanja šolske svetovalne službe s centrom za socialno delo v primerih nasilja : magistrsko deloAna Vok, 2024, master's thesis Abstract: V teoretičnem delu magistrske naloge z naslovom Pomen sodelovanja šolske svetovalne službe s centrom za socialno delo v primerih nasilja na podlagi analizirane literature opisujemo nasilje, vzroke zanj in njegove posledice, oblike nasilja ter nasilje v šolskem prostoru. Nadalje so predstavljeni delo šolske svetovalne službe, glavna področja in funkcije dela ter načela. Predstavljeno je delo šolske svetovalne službe v primerih nasilja in sodelovanje z zunanjimi institucijami, kamor spada tudi center za socialno delo, ki je opisan v nadaljevanju. Teoretični del je zaokrožen s teoretično analizo sodelovanja šolske svetovalne službe s centrom za socialno delo v primerih nasilja. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 164 šolskih svetovalnih delavcev iz cele Slovenije. Ugotovljeno je bilo, da se šolski svetovalni delavci večkrat na leto ukvarjajo z različnimi oblikami nasilja, ki ga prijavijo na center za socialno delo. Večina šolskih svetovalnih delavcev dobi ustrezno pomoč in podporo s strani centra za socialno delo, kljub opaznim izboljšavam skozi leta pa še vedno opažajo precej težav pri sodelovanju. Keywords: šolska svetovalna služba, center za socialno delo, nasilje, šolski prostor, sodelovanje Published in DKUM: 09.05.2024; Views: 195; Downloads: 80 Full text (2,39 MB) |
3. VPLIV ZASVOJENOSTI V DRUŽINI NA OTROKE V PRVI IN DRUGI TRIADI OSNOVNE ŠOLEVeronika Jazbec, 2016, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo preučevali vpliv družinskega in šolskega okolja na posameznikov razvoj bolezni odvisnosti. Podatke smo pridobili z anketnim vprašalnikom, razdeljenim med osebe, ki se zdravijo v Centrih za preprečevanje odvisnosti od prepovedanih drog Celje in Maribor. Na podlagi analize odgovorov 173 oseb, ki se zdravijo zaradi bolezni odvisnosti, večinoma moških, starih med 18 in 45 let, smo dobili odgovore na vprašanja o odvisnosti znotraj družine ter odzive šolskih svetovalnih služb in drugih delavcev šole na težave anketirancev. Pri tem so nas zanimale razlike med dvema starostnima skupinama, starejšo in mlajšo (mejo smo postavili pri 40 letih).
Ugotovljeno je bilo, da večji del anketiranih oseb prvega stika z odvisnostjo ni imelo znotraj družine. Kadar so živeli v družini, kjer je bila prisotna odvisnost, je bila oseba s to težavo najpogosteje oče, ki je zlorabljal alkohol. Življenje z odvisnikom so anketiranci že v zgodnjih otroških letih doživljali kot nekaj slabega. Zaradi družinskih razmer so imeli težave v šoli, in sicer tako pri učenju kot tudi v medsebojnih odnosih. Učitelji in strokovni delavci so redko prepoznali problem odvisnosti v njihovih družinah. Večji del anketiranih oseb se z drogami ni srečal v osnovni šoli. Med tistimi, ki so imeli to izkušnjo, je večina spadala v mlajšo starostno skupino. Bili so mnenja, da je bilo v osnovni šoli premalo preventivnih dejavnosti na temo zlorabe drog in da bi ustrezna pomoč s strani zaposlenih v osnovni šoli lahko zmanjšala možnosti za kasnejši razvoj bolezni odvisnosti. Keywords: Zasvojenost, odvisnost, Center za preprečevanje in zdravljenje odvisnosti od prepovedanih drog, preventiva, transgeneracijski prenos, težave v šoli, ukrepi, šolski svetovalni delavec, učitelj. Published in DKUM: 27.05.2016; Views: 1578; Downloads: 152 Full text (1,16 MB) |
4. NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA ŠOLSKI CENTER ŠENTJURMetoda Križanec, 2016, specialist thesis Abstract: Marketinško komuniciranje v pridobitnih podjetjih prinaša povečanje prodaje ter prepoznavnost izdelkov in storitev, ki jih podjetje ponuja ter s tem dosega konkurenčno prednost. Marketinško komuniciranje različni avtorji različno pojmujejo, vendar pa zagotovo gre za proces, s pomočjo katerega organizacija komunicira s svojo javnostjo. Ne samo v pridobitnih, ampak tudi v nepridobitnih organizacijah, natančneje v izobraževalnih, je delovanje celotnega marketinškega komunikacijskega spleta zelo pomembno za povečanje prepoznavnosti ugleda posamezne organizacije ter za pridobitev potencialnih uporabnikov njihovih primarnih storitev, to je izobraževanje po različnih programih.
V specialističnem delu sem predstavila ključna orodja marketinškega komuniciranja v javno-izobraževalnem zavodu Šolski center Šentjur, ki je sestavljen iz dveh organizacijskih enot: Srednja poklicna in strokovna šola ter Višja strokovna šola. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in praktičnega.
V prvem, teoretičnem delu, sem opisala osnove marketinškega komuniciranja z vsemi najpomembnejšimi orodji. V drugem, praktičnem delu, sem v uvodu predstavila Šolski center Šentjur, v nadaljevanju pa sem predstavila ključna orodja marketinškega komuniciranja, katere Šolski center Šentjur načrtuje pred vsakim šolskim in študijskim letom. Podrobneje sem opisala načrt posameznih orodij marketinškega komuniciranja, ki so zasnovani po sistemu SOSTAC – najprej analiza situacije, nato definiranje ciljev, določanje proračuna, določanje strategij in taktik komuniciranja, izvedba posameznih orodij ter merjenje učinkovitosti in uspešnosti posameznih orodij.
Načrt marketinškega komuniciranja oziroma načrt uporabe ključnih orodij na Šolskem centru Šentjur so bila predstavljena za šolsko leto 2016/17. Ključna orodja marketinškega komuniciranja so načrtovana za doseganje primarnega cilja zavoda – povečanje vpisa dijakov in študentov v šolskem in študijskem letu 2017/18, ter sekundarnih ciljev - večje povpraševanje kupcev po dodatnih izdelkih in storitvah šole v prihodnosti. Keywords: Šolski center Šentjur, SOSTAC, marketinško komuniciranje, odnosi z javnostmi, oglaševanje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje. Published in DKUM: 12.04.2016; Views: 1760; Downloads: 134 Full text (1,22 MB) |