| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Etično ravnanje in strategija verodostojnosti na primeru koncerna Volkswagen AG
Tadeja Stipar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt proučuje etično ravnanje in uveljavljanje strategije verodostojnosti koncerna Volkswagen AG. Nemški koncern je vodilni proizvajalec vozil na svetu, ki se je septembra 2015 zapletel v velik škandal zaradi prirejanja podatkov o emisijah. V diplomskem projektu smo spodbujeni s tem dogodkom preučili njihovo ravnanje in ocenjevali njihovo etičnost in verodostojnost. Diplomski projekt vsebuje splošni teoretični del, kjer so zajeta teoretična izhodišča o politiki podjetja, etiki, morali, etiki podjetja in strategiji verodostojnosti podjetja, ki smo jo skladno s teorijo razdelili na odgovorno-, komunikativno- in inovativno ravnanje. Nato smo v praktičnem delu diplomskega projekta predstavili koncern Volkswagen AG in njegovo politiko podjetja ter deklarirane odgovornosti. Raziskali smo odvijanje znanega škandala, ko so Američani odkrili, da vozila koncerna Volkswagen AG proizvajajo veliko več izpušnih plinov, kot je dovoljeno. Proučili smo, kako se je koncern odzval na te ugotovitve, koliko so bili pripravljeni probleme rešiti ter na kakšen način so jih reševali. Zanimala nas je predvsem njihova strategija verodostojnosti, ki jim je pomagala pri povrnitvi zaupanja kupcev. Proučili smo tudi poslovni izid in bilanco stanja, kjer smo videli kaj se je v letu 2015 in 2016 dogajalo z njihovim dobičkom.
Keywords: Volkswagen, škandal, emisije, izpušni plini, etika, verodostojnost.
Published: 08.11.2017; Views: 431; Downloads: 57
.pdf Full text (1,89 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica