| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Planiranje razvoja podjetja fa-dental d.o.o.
Ven Florjančič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Spremembe v poslovnem svetu postajajo že skoraj vsakodnevna stalnica. Zaradi sprememb v življenjskem slogu končnih potrošnikov je ključno hitro sprejemanje vizije podjetja. Da bi se podjetje uspešno razvijalo, mora biti vodstvo podjetja pripravljeno pravočasno zaznati spremembe in nato ukrepati. Cilje vsakega podjetja, kot so obstoj in razvoj, doseganje poslovne uspešnosti, ohranjanje konkurenčnega položaja in zadovoljstvo vseh udeležencev podjetja, pa lahko podjetje uresniči le s pravilno planiranim in usmerjenim razvojem. V diplomskem delu bomo preučevali planiranje razvoja podjetja Fa-dental d. o. o., ki se ukvarja z zobozdravstvenimi storitvami. Najprej bomo podali teoretična izhodišča različnih avtorjev, ki jih bomo kasneje uporabili pri planiranju razvoja proučevanega podjetja. Osrednja tema diplomskega projekta je pripraviti vizijo in cilje za podjetje Fa-dental d. o. o. in ga finančno ovrednotiti. Pri pisanju diplomskega projekta bomo eno poglavje namenili vplivu covid-19 krize in morebitnih makroekonomskih posledic krize, ki bi lahko vplivale na podjetje.
Keywords: razvoj podjetja, vpliv covid-19 krize, vizija, politika podjetja, širitev podjetja
Published in DKUM: 24.11.2020; Views: 456; Downloads: 68
.pdf Full text (390,93 KB)

2.
Vodenje, organiziranje in širitev malega IT podjetja
Luka Lotrič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Izbrali smo si temo vodenje, organziranje in širitev malega IT podjetja. Za primer takšnega podjetja smo izbrali podjetje Pinna d. o. o. Temo smo izbrali, ker menimo, da so to zelo pomembne funkcije v sodobnih podjetjih. Predstaviti smo želeli podjetje Pinna d. o. o. Raziskali in primerjali smo manjše in veliko podjetje. Ker je podjetje dejavno v informacijski tehnologiji, smo tudi raziskali možnosti informacijske tehnologije sedaj in v prihodnosti, tako za družbo kakor tudi za podjetja. V poglavju vodenje smo se osredotočili na sam pojem vodenje. Raziskali smo različne stile vodenja. Vsak stil smo na kratko opisali in predstavili ključne lastnosti. Osredotočili smo se tudi na značilnosti vodenja v malem podjetju. Poiskali smo, katere so tiste značilnosti, ki so najbolj pomembne za uspešno prihodnost. Opisali smo organizacijo dela in potek dela. Opredelili smo več motivacijskih teorij. Raziskali smo, kaj so nagrade in kako jih delimo. Poiskali smo možne načine team buildinga in razložili, zakaj je le-ta pomemben in katere so koristi, ki jih ta dejavnost nudi. Pri širitvi podjetja smo predstavili možne načine, kako poiskati nove posle. Poudarili smo pomembnost prepoznavnosti in oglaševanja v današnjem času. Osredotočili smo se tudi na fizično širitev podjetja, ki vključuje investicije v nove poslovne prostore in kdaj je to pomembno. Izvedli smo tudi poglobljeni intervju z direktorjem podjetja. Raziskali smo, kako vodenje in organizacija potekata v omenjenem podjetju. Povprašali smo tudi o možnih širitvah podjetja in načrtih direktorja. Ugotovili smo, da direktor uspešno vodi podjetje in da ima v prihodnosti namen razširiti poslovanje znotraj panoge, v kateri so dejavni zdaj.
Keywords: vodenje, organiziranje, širitev podjetja, stili vodenja, motivacija, team building, informacijska tehnologija
Published in DKUM: 12.12.2017; Views: 950; Downloads: 115
.pdf Full text (566,22 KB)

3.
Oblikovanje poslovnega modela obstoječega izdelka za širitev trga
Lidija Podjaveršek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo prikazuje izdelavo poslovnega modela za podjetje, ki želi s svojim že obstoječim izdelkom oz. storitvijo razširiti trg poslovanja. S poslovnim modelom oblikujemo informacije, potrebne za poslovno odločanje o ukrepih in akcijah, s pomočjo katerih bi osvojili nove trge, izpostavimo potencialno donosnost ponudbe, potrebe po virih za izvedbo in pokažemo dejavnike tveganja. V nalogi obravnavamo obstoječe podjetje, ki že uspešno nastopa na trgu z opravljanjem zaključnih gradbenih del v sklopu storitev večjega gradbenega podjetja. Širjenje poslovanja bi bilo mogoče doseči z nastopom na novem trgu, s čimer bi podjetje prešlo iz vloge podizvajalca, ki je sicer udobnejša, do vloge glavnega izvajalca, ki pa je donosnejša. S širitvijo trga pričakujemo večji obseg dela in potrebo po novih kadrih, znanjih in veščinah. Omenjeno podjetje nima namena širiti obsega materialnih in kadrovskih virov, ampak bo večje potrebe nadomestilo s sodelovanjem z novimi poslovnimi partnerji. Z upoštevanjem nekaterih omejitev in določenih ter znanih parametrov (npr. cene na trgu, obseg in količina ponudbe) izračunamo predvidene stroške in prihodke podjetja, s pomočjo katerih ovrednotimo donos, na katerega lahko računamo v prvem letu poslovanja. Nato predvidevamo in podrobneje analiziramo določena odstopanja in s tem opozorimo na morebitne tvegane in neodgovorne poslovne odločitve. Ugotavljamo, da so kljub nasičenemu trgu in številčni konkurenci, pogoji poslovanja za podjetje dobri. Povezovanje z več poslovnimi partnerji in čim večje vključevanje poprodajnih aktivnosti bi povečalo dodano vrednost ponudbe, s katero bi podjetje izstopalo na trgu. Oblikovanje poslovnega modela je tesno povezano z izdelkom oz. storitvijo, ki jo podjetje ponuja, in vedenjem o trgu, ki ga želi osvojiti. Z uporabo metodologije Panelnega poslovnega modela izdelamo model, ki opisuje najverjetnejši scenarij nastopa na trgu. V podjetju ga bodo uporabili kot izhodišče za naslednje poslovne odločitve, kasneje pa se bo lahko še prilagajal skladno z odzivom na trgu.
Keywords: suhomontažne storitve, širitev trga, poslovni model, panelni poslovni model, vizija podjetja
Published in DKUM: 14.10.2016; Views: 1019; Downloads: 99
.pdf Full text (1,71 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica