| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen družbenih medijev v športnem marketingu : diplomsko delo
Žiga Jakomini, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je teoretična in empirična raziskava o pomenu družbenih medijev na področju športnega marketinga. V delu smo z analizo relevantne teorije predstavili marketing, športni marketing, marketing prek družbenih medijev, pomen družbenih medijev v športnem marketingu in marketing z uporabo znanih osebnosti. V empiričnem delu smo z namenom podrobnega razumevanja problematike izvedli anketo med širšo slovensko javnostjo. Pridobili smo informacije o navadah zajemanja in odzivnosti posameznikov v zvezi s športnim marketingom prek družbenih medijev ter o vplivu družbenih medijev na nakupno namero, kar zadeva športne izdelke. Pridobili smo tudi podatke o tem, kakšne so razlike na področju športnega marketinga med marketingom prek tradicionalnih in družbenih medijev. Raziskali smo tudi, kakšni tipi vsebin, objavljenih prek družbenih medijev, so pri športnem marketingu najbolj všeč posameznikom, in kakšen učinek ima uporaba znanih osebnosti ali športnikov v objavah na družbenih medijih na posameznike. Izvedli smo analizo objav na družbenih medijih po modelu AIDA, s katero smo pridobili informacije o tem, kako Nike, eno izmed največjih svetovnih podjetij, ki se ukvarja s športnim marketingom na družbenih medijih, opravlja učinkovit športni marketing na svojih družbenih medijih.
Keywords: Športni marketing, družbeni mediji, marketing prek družbenih medijev, marketing z uporabo znanih osebnosti.
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 37
.pdf Full text (11,30 MB)

2.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Keywords: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 479; Downloads: 138
.pdf Full text (1,80 MB)

3.
Ciljni marketing za ludus d.o.o.
Tomislav Šmuc, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo z naslovom Ciljni marketing za Ludus d.o.o. vsebuje jasno opredelitev marketinga in predstavitev razvoja marketinga skozi čas. Menimo, da je ciljni marketing naprednejši, zato v delu predstavimo to vejo marketinga in njegovo delovanje. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ludus d.o.o. in športni park Ludus ter naredili krajšo analizo obstoječega marketinga tega športnega parka. Problem športnega parka Ludus d.o.o. vidimo v negativnem razkoraku med planirano in dejansko prodajo. Storitev predstavljajo neopredeljeni prodajni cilji. Cilj naše raziskave je bil spoznati, kakšen pomen ima marketing za podjetje. Na dejanskem primeru športnega parka smo želeli spoznati poteze ciljnega marketinga, dobro raziskati to področje, izbrati komunikacijski kanal in definirati ciljni trg ter doreči prodajne cilje. Z nalogo smo želeli podrobneje določiti usmeritve za marketing v prihodnje. Na podlagi intervjujev, ki so s športnim parkom iz treh različnih smeri močno povezane – direktorja podjetja Ludus d.o.o, receptorja v Športnem parku Ludus in redno uporabnico, kasneje del kolektiva Športnega parka Ludus. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na šest raziskovalnih vprašanj, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključnega dela. Ugotovili smo, da ima marketing za podjetje velik pomen, vendar ima še nejasno postavljene marketinške strategije in cilje. Na podlagi analize obstoječega marketinga ter analize raziskovalnih vprašanj smo v diskusiji zapisali tudi nekaj predlogov za izboljšave in nadaljevanje dela na marketinškem področju.
Keywords: športni marketing, ciljni marketing, športni park Ludus, prodaja športne storitve
Published in DKUM: 26.08.2022; Views: 674; Downloads: 46
.pdf Full text (808,07 KB)

4.
VPLIV TELEVIZIJE NA ŠPORT IN ŠPORTNI PRENOSI
Monika Koležnik, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo opisuje medsebojno povezavo športa kot medijskega spektakla in televizije kot enega največjih množičnih medijev. Šport tako televiziji omogoča veliko gledanost, ona pa ga dela pomembnega in zanimivega. Posamezni športi so se skozi čas popolnoma prilagodili potrebam in zakonitostim televizije, tako v dolžini tekmovanja kot tudi pri pravilih posameznih športnih panog. Neposredni televizijski športni prenos je televizijskemu športu dal neko dodano vrednost, ki je s tem postal zanimivejši za gledalce in oglaševalce, kateri za omenjen množični medij predstavljajo glavni vir dohodka. Predstavljena je tudi tematika televizijskih pravic prenosov določenih športnih tekem, za katere se potegujejo razne televizijske hiše in kjer se obračajo nepredstavljivo velike vsote denarja. Ker je glavni cilj televizije pridobiti čim večjo gledanost posameznega športnega dogodka, je potrebno zagotoviti čim boljšo televizijsko produkcijo neposrednega športnega prenosa. Pri tem je uporabljena najnaprednejša tehnologija, ki daje gledalcem pred televizijskimi zasloni pogled in informacijo, katerih gledalci na samem prizorišču športnega dogodka v tistem trenutku nimajo.
Keywords: športna produkcija, televizija in šport, televizijske pravice, športni marketing, športni prenosi
Published in DKUM: 27.11.2015; Views: 2198; Downloads: 218
.pdf Full text (4,66 MB)

5.
ORGANIZACIJSKO MANAGEMENTSKI VIDIKI DELOVANJA ŠPORTNIH KLUBOV
Jernej Damiš, 2012, final seminar paper

Abstract: Doseganje svojih ciljev ter zadovoljitev svojih potreb v športu lahko dosežemo tako posamično kot skupinsko. Ko se združijo skupinski interesi pri športu v skupino ljudi, lahko rečemo, da gre za športni klub. V športnem klubu sodelujejo ljudje z različnih področij, tako poslovnih kot športnih. Vsi pa strmijo k istim ciljem, ki so postavljeni na klubski ravni. Eden glavnih ciljev vseh je uspešnost kluba. Slednjo pa lahko dosežejo samo z dobro organizacijo in managmentom v klubu. Tudi slovenski klubi bodo morali spremeniti svoja razmišljanja in se začeti zgledovati po najuspešnejših klubih po svetu. V Sloveniji je le peščica klubov, ki sledijo tovrstnim standardom oziroma jih v nekih točkah dosegajo. Pri tem pa je potrebno poudariti, da to velja tako za profesionalne, kakor tudi neprofesionalne klube. Klubi se bodo morali zavedati, kakšnega pomena pri uspehu in nadaljnjem obstoju je organizacija samega kluba, organizacijska struktura z dobrim managerjem oziroma predsednikom na čelu in kako velik pomen ima management kluba. Pridobivanje finančnih sredstev bo vedno težje, saj je že sedaj javnih sredstev vsako leto manj in tudi zasebna sredstva bo zaradi gospodarske krize težje pridobiti. Tako bo ena ključnih funkcij v klubu funkcija trženja. Športni klubi, ki se bodo zavedali situacije, v kateri se bodo znašli, in strmeli k boljši organizaciji ter managmentu in vložili veliko več truda, si bodo zagotovili obstoj in uspešnost.
Keywords: Ključne besede: športni klub, športni managment, organizacijska struktura, sponzoriranje, financiranje, marketing, KMN Slovenske gorice.
Published in DKUM: 25.05.2012; Views: 2942; Downloads: 199
.pdf Full text (638,85 KB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica