| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZACIJA OGLAŠEVANJA V ČASOPISNI HIŠI DNEVNIK
Jure Kodrič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se osredotoča na osrednja vprašanja sodobnega marketinškega upravljanja časopisne hiše Dnevnik. Ker je s tem tematskim področjem povezana cela vrsta problemov, ki sodijo tako na področje strateškega managementa kot tudi marketinga, so v nalogi izsledki obeh disciplin smiselno povezani. Namen diplomske naloge je predstavitev časopisne hiše Dnevnik, njihovih edicij in se seznaniti z oglaševanjem kot elementom tržnega komuniciranja in pokazati njegovo pomembnost v podjetju. Cilj diplomske naloge v teoretičnem delu je: • predstaviti oglaševanje kot element tržnega komuniciranja, • preučiti tradicionalne oblike oglaševanja, • predstaviti značilnosti oglaševanja v časopisih. Cilj diplomske naloge v praktičnem delu je: • predstaviti časopisno hišo Dnevnik, • marketinški splet 7P, • prikazati stroške oglaševanja na Dnevniku, • prikazati analizo branosti treh najbolj priljubljenih dnevnikovih edicij. Vsebinsko je naloga sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena zgodovina oglaševanja, definicija, cilji, namen, uporaba, oblike, naloge oglaševanja ter značilnosti časopisa. V raziskovalnem delu so postavljena vprašanja raziskave in ugotovljen namen oziroma cilj raziskav. Predstavljena je časopisna hiša Dnevnik, poslovanje Dnevnika, dnevnikove edicije, dnevnikovi dogodki, dodane so analize branosti dnevnega časopisa Dnevnik, tednika Nedeljski dnevnik ter priloge Hopla. Predstavljen je tudi marketinški splet, marketinško komuniciranje za časopisno hišo Dnevnik, pravila oglaševanja ter stroške oglaševanja na Dnevniku. V zaključku so postavljene tri hipoteze za katere je ugotovljeno, da držijo, nato pa so v kritični analizi predstavljene moje ugotovitve kaj se mi zdi dobro, ter kje so še pomanjkljivosti. Diplomska naloga se opira na knjige, katere govorijo o teoriji managementa in marketinga ter na splošno o oglaševanju. V veliko pomoč mi je bila tudi spletna stran časopisne hiše Dnevnik ter zaposleni v le-tem podjetju.
Keywords: Oglaševanje, časopisna hiša Dnevnik, marketinška strategija, dnevnikove edicije, stroški
Published: 04.05.2010; Views: 1964; Downloads: 178
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica