| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 78
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Redefiniranje pojma izdelek za teorijo in prakso marketinga
Boris Snoj, Vladimir Gabrijan, 2012, review article

Abstract: Pregled relevantne literature kaže na značilno različne razlage pojmov in izrazov: dobrina, izdelek, blago, proizvod, produkt, storitev, usluga. Zaradi tega sva uporabila lasten pogled na te pojme in izraze, ki po najinem mnenju prispeva k izboljševanju teorije in prakse marketinga. V prvem delu prispevka podajava klasifikacijo dobrin, ki vključuje tudi izdelek, namenjen menjavi. Drugi del prispevka se nanaša na kratek opis pojavnih oblik izdelkov, ki so namenjeni menjavi. V osrednjem delu pojasnjujeva poslanstvo izdelkov. Predlagava opredelitev izdelka, ki temelji na celostnem pogledu in je primerna za uporabo v teoriji in praksi marketinga. Pojasnjujeva, da so generične sestavine izdelka bitja, stvari in njihove aktivnosti, ki se udejanjajo v različnih pojavnih oblikah sestavin izdelka. Poudarjava, da je zaradi težnje po uspešnosti njihovih izdelkov v konkurenčnih okoliščinah za organizacije, ki si svoje preživetje in razvoj omogočajo s procesi menjave, življenjskega pomena, da upoštevajo zorni kot ciljnih skupin in nenehnost sprememb v njih samih in njihovem okolju. Zaradi tega skušajo organizacije dosegati konkurenčne prednosti tudi s povečevanjem sestavljenosti svojih izdelkov. Na koncu prispevka obravnavava vloge organizacij in njihovih ciljnih skupin pri (so)ustvarjanju možne in dejanske vrednosti izdelkov.
Keywords: trženje, marketing, dobrine, klasifikacija, izdelki, storitve
Published: 21.12.2015; Views: 572; Downloads: 37
URL Link to full text

2.
Trženje
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, 1996, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Keywords: trženje, marketing, strateško upravljanje, učbeniki za visoke šole
Published: 21.12.2015; Views: 1015; Downloads: 88
URL Link to full text

3.
Analiza tržne naravnanosti podjetij v Sloveniji
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, Damijan Mumel, 1998, short scientific article

Abstract: V državah v tranziciji pogosto govorimo o nujnosti tržne naravnanosti podjetij kot enem izmed pomembnih dejavnikov uspešnega vstopa v svet normalnih gospodarstev. Žal je tržna naravnanost v teh državah pogosteje predmet posplošenih in nepreverjenih domnev kot pa empiričnega proučevanja. V prispevku prikazujemo rezultate merjenja tržne naravnanosti v podjetjih v Sloveniji. Proučevana podjetja smo segmentirali glede na tip lastništva in tip kapitala. Rezultati kažejo, da vstop tujega kapitala v obliki neposrednih tujih vlaganj v podjetja v Sloveniji ne pomeni nujno tudi pozitivnega premika v njihovi tržni naravnanosti. Iz rezultatov naše raziskave izhaja, da je privatni ustanovitveni kapital eden izmed pomembnih motivatorjev v smeri višje stopnje tržne naravnanosti podjetij. Podjetja, ki so od nastanka v zasebni lasti in brez neposrednih tujih vlaganj, so se v naši raziskavi pokazala kot bolj tržno naravnana od drugih dveh tipov proučevanih podjetij, tako glede integriranega pristopa kot tudi glede na primerjavo med posameznimi trditvami.
Keywords: trženje, podjetja, trg, konkurenčnost, rezultati raziskave, Slovenija
Published: 10.07.2015; Views: 401; Downloads: 27
URL Link to full text

4.
Tržna naravnanost podjetij v Sloveniji - realnost ali fikcija?
Boris Snoj, Vladimir Gabrijan, 1998, original scientific article

Abstract: Rezultati raziskave kažejo, da so pri poslovanju podjetij v Sloveniji prisotne različne miselne naravnanosti. Nedvomno prevladujejo zaprti tipi naravnanosti. Rezultati raziskave potrjujejo, da se podjetja pogosto obnašajo "zaprto" tudi v položajih, ko je okolje izrazito konkurenčno ter odprto za spremembe. Opozoriti kaže, da takšno okolje običajno izloča neprilagodljive oziroma manj sposobne udeležence. Skoraj polovica generalnih direktorjev proučevanih podjetij ni zadovoljna z doseženo stopnjo tržne naravnanosti svojih podjetij. Najpomembnejši oviri pri uveljavljanju tržne naravnanosti so "omejeni finančni viri" in "navade iz preteklosti". Zastavimo si lahko vprašanje, ali so v raziskavi ugotovljene poslovne naravnanosti primerne procesom prehajanja v tržno gospodarstvo. Prav zaradi tega bi bilo s ponavljanjem tovrstnih raziskav zanimivo ugotavljati trende miselnih naravnanosti v podjetjih v Sloveniji.
Keywords: trženje, tržno gospodarstvo, poslovanje podjetja, trg, tranzicija, Slovenija, rezultati raziskave
Published: 10.07.2015; Views: 628; Downloads: 29
URL Link to full text

5.
Can marketing resources contribute to company performance?
Borut Milfelner, Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, 2008, original scientific article

Abstract: The study investigates the relationships between market orientation, innovation resources, reputational resources, customer related capabilities, and distribution based assets, as well as their impact on market and financial performance. The results indicate that market orientation is indirectly related to a company's market and financial performance through other four marketing resources. Reputational resources have a positive impact on loyalty, market share, and sales volume, while the impact of innovation resources on market share and sales volume is rather indirect through customer loyalty. While the customer related capabilities significantly impact customer loyalty their impact on market share and sales volume can not be confirmed. On the other side the distribution based assets are weakly related to loyalty and market share and sales volume. General findings indicate that selected marketing resources impact financial performance indirectly through the creation of customer loyalty and directly through market share and sales volume.
Keywords: market orientation, innovation resources, reputational resources, customer related capabilities, distribution- based assets, organizational performance
Published: 10.07.2015; Views: 745; Downloads: 349
.pdf Full text (949,34 KB)
This document has many files! More...

6.
7.
8.
Etične razsežnosti osebne prodaje : diplomsko delo
Gregor Abram, 2006, undergraduate thesis

Keywords: etika, poslovna etika, prodaja, poslovno komuniciranje, mednarodni marketing
Published: 30.05.2012; Views: 748; Downloads: 35
.pdf Full text (366,95 KB)

9.
Biodiesel v Sloveniji na primeru podjetja Petrol d.d. : diplomsko delo
Dejan Udovič, 2006, undergraduate thesis

Keywords: goriva, Slovenija, Evropa, kakovost, transport
Published: 30.05.2012; Views: 981; Downloads: 56
.pdf Full text (474,07 KB)

10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica