| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, master's thesis

Abstract: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Keywords: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Published in DKUM: 23.10.2017; Views: 1233; Downloads: 140
.pdf Full text (2,24 MB)

2.
PORTALI IN ANALIZA ŠTUDIJE PRIMERA PORTALA B2P TELEKOM SLOVENIJE
Vito Jakič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Za nastanek novih tržnih poti so najpogostejši vzrok ravno razvoj interneta in tehnologije ter konkurence med podjetji, med katere spada tudi spletno poslovanje. Danes ni več dovolj samo predstavljanje podjetja na spletnem mestu, ampak se le-to vseskozi nadgrajuje. Skupne značilnosti portalov so predvsem njihove značilnosti, ki smo jih omenili že v teoriji. Po njih so zgrajeni vsi spletni portali, ločijo se po vrstah in tehnologiji. Spletna mesta s svojimi značilnosti, so tista na katerih delujejo portali in se prav tako razlikujejo po vrsti. Vse skupaj se povezuje z različnimi vrstami in oblikami e-poslovanja, ki imajo tudi svoje modele v katere razvrščamo tudi portale. V praktičnem primeru smo izbrali spletni portal B2P Telekom Slovenije, ga predstavili in analizirali na osnovi kriterijev za ocenjevanje spletnega mesta, razloženih v teoretičnem delu. Na podlagi izbranega portala smo analizirali tudi modele e-poslovanja.
Keywords: Ključne besede: portal, spletno mesto, elektronsko poslovanje, analiza, B2P portal Telekom Slovenije
Published in DKUM: 15.11.2013; Views: 2630; Downloads: 190
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 2.37 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica