SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE
Vanja Butolo, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Po podatkih spletnega podjetja e-Bay je spletna trgovina ena izmed najbolj rastočih podjetij. Prihodek e-Baya je v prvem četrtletju leta 2007 znašal namreč kar 1,77 milijarde dolarjev in je bil v primerjavi z letom poprej višji za 27 %. Spletno nakupovanje prinaša mnogo ugodnosti. Spletne trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom je mogoče relativno hitro preveriti ponudbe konkurentov, nakup pa opraviti kar iz naslonjača. Toda spletno nakupovanje prinaša hkrati tudi nekaj tveganj. Največji tveganji sta zloraba podatkov s kreditnih kartic in nakup "mačka v žaklju". Pri neustrezno zavarovanem postopku spletnega nakupa lahko hitro pride do vdora v računalniški program in posledično do zlorabe podatkov nakupovalca. Pri oglaševalskih kanalih se vpliv televizije, radia, oglasov v časopisih in revijah, priporočil prijateljev, oglasov na plakatih in oglasne pošte med porabniki in ne uporabniki bistveno ne razlikuje, razlika je bila opazna le pri oglasih na internetu, ki imajo večji vpliv na uporabnike. Razlike so se pokazale tudi pri analizi drugih komunikacijskih kanalov, kot so priporočila v strokovnih revijah, podatki na internetu in spletni forumi, ki imajo večji vpliv na nakupe uporabnikov. Obe skupini imata podoben odnos do akcij za pospeševanje prodaje in obema se zdijo razprodaje dobra priložnost za ugodne nakupe.
Keywords: E-trgovina Razvoj e-trgovine Elektronski katalog Internet Razvoj interneta Ključni dejavniki rasti e-trgovin
Published: 12.05.2011; Views: 1918; Downloads: 346
.pdf Full text (534,92 KB)

2.
Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica