| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ IN UPORABA PRODAJNE EMBALAŽE ZA NARAVNE KOZMETIČNE IZDELKE
Valerija Pivko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Nekatera podjetja težijo k ustvarjanju embalaže, ki ima čim manjši vpliv na okolje skozi celoten življenjski cikel, nekatera pa bi lahko postala v tem bolj aktivna, svojo okoljsko politiko bi lahko vodila intenzivneje. Z raziskavo smo ugotovili, da bi vključena podjetja lahko povečala raven prodajne kozmetične embalaže primerne za reciklažo, podjetja bi lahko prešla na uporabo sistema za ponovno polnjenje vsebine embalaže ter v svoje poslovanje vključila kreativne strategije na področju okoljskega managementa kozmetične embalaže. Razvoj kozmetične embalaže bi moral postati za podjetja enako pomemben kot razvoj same vsebine embalaže. Nekateri ponudniki naravne kozmetike skušajo izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja varstvo okolja ter tako ustvariti okolju primernejšo embalažo, ki bo v tej množici ponudbe izstopala na prodajni polici in prodala izdelek. S pravilno marketinško komunikacijo in pravilno izkoriščenimi komunikacijskimi elementi embalaže zagotovo lahko dosežemo zavidljive rezultate na trgu naravne kozmetike.
Keywords: Naravna kozmetika, prodajna embalaža, okolju primernejša embalaža, trajnostna embalaža, marketinško komuniciranje.
Published: 11.01.2012; Views: 1724; Downloads: 504
.pdf Full text (3,20 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica