| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA POSLOVNIH KULTUR BRAZILIJE, NEMČIJE IN INDIJE
Valentina Žgeč, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Kultura je celota duhovnih, materialnih, intelektualnih in čustvenih značilnosti, ki označujejo družbo ter obsegajo umetnost, literaturo, način življenja, sistem vrednot, tradicijo in prepričanja. Na kulturo vplivajo država, narod, jezik, vera, vrednote, socialne strukture in politični ter ekonomski sistem. Brazilci govorijo zelo hitro in komunicirajo tudi neverbalno. Za njih je čas fleksibilen. So precej neposredni. Pomembno jim je, da vzpostavijo osebno zvezo, preden sklenejo posle z neko osebo. Dosti jim pomeni ohranjanje ugleda. Brazilci se še vedno zanesejo na stisk roke in njihovo besedo. Pisne pogodbe so dolge in zavezujoče. V poslovnem okolju si praviloma pri pozdravu stiskajo roke, vendar pa je tudi poljub na lice razširjena oblika pozdrava. Ker so Brazilci neuradni, jih običajno ogovorimo le z imenom. Moški so v službo običajno oblečeni v temno obleko, ženske pa v kostim, mnogokrat pa so oblečene manj konservativno. Brazilci so zelo vljudni in gostoljubni. Družba je bolj maskulinistična, vendar vedno več ženskam uspe doseči višji vodstveni položaj. Nemci so znani po tem, da so delavni, zadržani, hladni v vedenju, natančni in kakovostni. Komunicirajo odkrito, odprto in neposredno. So precej formalni in nadzorovani in nimajo izrazite govorice telesa. Med pogovorom z Nemcem ne smemo držati rok v žepih. Za Nemce je točnost zelo pomembna. Pri pogajanjih so kooperativni in sistematični. Radi načrtujejo in postavljajo veliko vprašanj. Pogodbe so zavezujoče in se težko spreminjajo. Pozdravljajo se s stiskom rok. Nemci so zelo uradni, zato z imenom ogovorimo le dobrega prijatelja. Moški in ženske so v službi običajno oblečeni konservativno. Moški in ženske so v družbi enakopravni, vendar ženske na delovnem mestu nimajo enake avtoritete in plače kot moški. Indijci spoštujejo prijaznost, družabnost, fleksibilnost, skromnost, sočustvovanje in poslušnost. Govorijo tiho in sramežljivo. Komunikacija je posredna, zato ne povedo, kaj mislijo. Pomembno jim je ustvarjanje dolgoročnih in zaupnih zvez. Pogodbe so jedrnate in jasne. Pozdravimo jih s tradicionalnim namaste ali s stiskom rok. V Indiji se običajno ne uporabljajo priimki, ampak samo imena. Moški si v službo oblečejo svetlo obleko ali dhotis, ženske pa sari. Indijci so gostoljuben narod. V družbi dominirajo moški, zato imajo ženske težave pri poslovanju.
Keywords: poslovna kultura, verbalna in neverbalna komunikacija, potek pogajanja
Published in DKUM: 19.08.2014; Views: 1801; Downloads: 308
.pdf Full text (606,32 KB)

2.
ANALIZA ODJEMALCEV ČOKOLADE GORENJKA
Valentina Žgeč, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem opisovala temo s področja marketinga, in sicer s področja raziskave marketinga. V teoretičnem delu sem na kratko predstavila pojme, kot so zadovoljstvo in nezadovoljstvo odjemalcev, nakupno vedenje odjemalcev, postopek strateškega marketinga itd.
Keywords: Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, raziskava odjemalcev, čokolada Gorenjka, .
Published in DKUM: 24.05.2011; Views: 2984; Downloads: 308
.pdf Full text (909,70 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica