| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kontroling komunikacije – pojem in implikacije
Uroš Skledar, 2017, master's thesis

Abstract: Komunikacija je del vsakdanjega življenja, zato brez nje ne moremo obstajati. Komuniciramo oz. sporočamo že od vsega začetka, tj. od rojstva naprej. Komunikacija je proces, v katerem se udeleženci sporazumevamo preko mimike, znakov in govora. In kadar komuniciramo, torej beremo, pišemo in se pogovarjamo v živo ali preko telefona, se velikokrat sploh ne zavedamo, da s svojim sporočanjem sprožamo različne reakcije. Podjetja se tega dobro zavedajo, kar je razumljivo in pričakovano. V podjetju morajo imeti vsi zaposleni in vsak proces neko dodano vrednost. Zato je pomembno, da se podjetja in njihovo vodstvo zavedajo, da je treba komunikacijo speljati na način, ki motivira zaploslene v podjetju in pridobi zaupanje posameznikov zunaj podjetja. S tem, ko izboljšujemo komunikacijo, zvišujemo možnosti, da bodo naša sporočila dosegla želeni učinek in da bodo naši prejemniki angažirani, zadovoljni ter zagnani. Tukaj nastopi kontroling komunikacije, ki je eden izmed načinov, kako vzpostaviti in pomagati speljati proces komunikacije v skladu s cilji podjetja. Za doseganje teh ciljev je pomembno, da so zaposleni motivirani in da svoje delo opravljajo v skladu s pričakovanji, vrednotami in kulturo podjetja. Oddelek za odnose z javnostjo (od tukaj naprej PR-oddelek) in korporativno komuniciranje sta oddelka, ki v prvi vrsti komunicirata oz. skrbita za interno komunikacijo in komunikacijo izven podjetja, tj. z mediji in lokalno skupnostjo. Kontroling pa deluje na tak način, da nudi podporo dotičnima oddelkoma in tako zagotovi, da se vzpostavijo cilji, ki jih morata PR-oddelek ali korporativno komuniciranje doseči za to, da se vpelje prava strategija in da bi bili lahko ti cilji pravilno vrednoteni ter v skladu s cilji in strategijo podjetja. Cilj magistrskega dela je raziskati, kaj je kontroling komunikacije. Naša raziskava je pokazala, da je to predvsem proces, ki pomaga prepoznati ustrezen način načrtovanja v določeni situaciji (kaj, komu, na kakšen način in s kakšnim namenom) in spremljati odzive, prejemati povratne informacije ter dosegati želene rezultate. Lahko pa pomeni tudi iskanje novih rešitev za usklajevanje in implementiranje novih strategij. Torej z ustreznimi orodji zagotavlja ne le podatke, temveč ustrezne, relevantne, kredibilne in razumljive informacije o tem, kaj in koliko prispeva komunikacija k ustreznemu doseganju ciljev znotraj podjetja oz. v okolju, v katerem deluje.
Keywords: kontroling, komunikacija, kontroling komunikacije
Published: 19.05.2017; Views: 602; Downloads: 74
.pdf Full text (1,13 MB)

2.
PRESOJANJE KAKOVOSTI ZUNANJEGA REVIDIRANJA
Uroš Skledar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Predznak zunanji reviziji je nujno potrebno podati v besedi kakovost. To je tista beseda, ki daje zaupanje javnosti v finančno poročanje in revizorjevo delo. V diplomskem seminarju smo najprej opredelili kaj pomeni pojem kakovosti in kaj to je zunanja revizija, saj je potrebno, da razumemo najprej oba pojma, da ju lahko nato združimo in opredeljujemo skupaj. Predstavili smo tudi katere so pravne, strokovne in poklicnoetične podlage, ki obravnavajo področje zunanje revizije. Uvedenih je bilo nekaj sprememb z 8. Direktivo in ZRev-2, tako je bila v Sloveniji ustanovljena Agencija za javni nadzor nad revidiranjem (z letom 2008). Agencija za javni nadzor skupaj s Slovenskim inštitutom za revizijo izvaja nadzor nad revizijskimi družbami in revizorji. Tega smo predstavili v nadaljevanju diplomskega seminarja. Prav tako smo opredelili in preko različnih obravnav različnih avtorjev, predstavili poglede na kakovost zunanje revizije in na kakšen način se ta presoja, ocenjujejo oziroma vrednoti. Spoznali smo, da je za celovito obvladovanje kakovosti, potrebno presojati kakovost z različnih vidikov in tako priti preko različnih odgovorov do skupne ocene končne kakovosti opravljene revizije.
Keywords: presojanje kakovosti zunanjega revidiranja, nadzor, obvladovanje kakovosti, pravna, strokovna in poklicnoetična pravila, samoocenjevanje, intervju
Published: 19.11.2013; Views: 1132; Downloads: 162
.pdf Full text (273,21 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica