| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA APLIKACIJE ZA PROCEDURALNO MODELIRANJE TRIDIMENZIONALNIH PROSTOROV Z GRAFIČNIM MOTORJEM UNITY3D : diplomsko delo
Uroš Štok, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj aplikacije za proceduralno modeliranje naravnih okolij. Osnovne gradnike smo izdelali s pomočjo programskega orodja Blender, njihovo samodejno sestavljanje v večja okolja pa smo implementirali z uporabo algoritma reševanje omejitev. V ta namen smo implementirali podatkovno strukturo, ki nam je omogočala enolično in nedvoumno predstavitev 3D prostora. Uporabniško aplikacijo smo izdelali z grafičnim motorjem Unity3D v programskem jeziku C#. Rezultati so pokazali, da se z večanjem števila vzorcev hitro poveča potreben čas generacije. Slednji pa je vseeno bistveno manjši kot čas, ki ga zahteva tradicionalen uporabniško voden pristop
Keywords: proceduralno, generiranje, modeliranje, reševanje omejitev
Published in DKUM: 25.11.2019; Views: 1151; Downloads: 129
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.62 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica