| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROCES POGAJANJ V NABAVI IN KOMUNICIRANJE POGAJALCEV
Urška Povše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem preučevala proces pogajanja in komuniciranje pogajalcev. S pogajanji se srečujemo prav vsak dan zato bi morali pogajanjem posvetiti več pozornosti predvsem zaradi tega, ker se na trgu srečujemo z vse močnejšo konkurenco. Pogajanje je edinstven, nikoli rutinski proces, pri katerem ni enotne formule, ki bi nam zagotavljala uspeh. Zelo pomembno je, da se pogajalec dobro pripravi na pogajanja. Sama priprava zajema določitev cilja, zbiranje informacij, sestavo pogajalske skupine, lokacijo pogajanj itd. Izidi pogajanj so edino pravo merilo uspešnosti dela, zato so pogajanja bistvena sestavina poslovnega delovanja in posebej dejavnost menedžerjev v organizacijah. Pri pogajanjih gre za proces sporazumevanja za usklajevanje interesov, v katerem več udeležencev vpliva med seboj pri nastajanju skupnih odločitev. V zadnjem delu diplomske naloge pa sem spoznala kako pomembno je komuniciranje v pogajanju in vpliv različne kulture, ki je v zadnjih dveh desetletjih močno pridobila na pomenu in je povezana s procesi globalizacije svetovnega gospodarstva.
Keywords: • pogajanje • pogajalec • proces pogajanj • komuniciranje • kultura • kulturne razlike
Published: 25.08.2010; Views: 1841; Downloads: 225
.pdf Full text (350,16 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica