| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Multimodal transport operator liability insurance model
Ratko Zelenika, Tomaž Lotrič, Ervin Bužan, 2011, other scientific articles

Abstract: Multimodal transportation means transporting goods from a pickup point, where the operator receives the goods, all the way to the delivery location, using at least two different means of transportation, covered under the same multimodal transport contract and by only one document, regardless of the number or type of transportation vehicles used. The key factor to the optimal operation of multimodal transportation is the multimodal transport operator. It is up to this individual to compensate for various unpredictable circumstances, the complexity of the business processes, nature’s whims and carelessness. He must also organize and execute multimodal transport in all stages. Due to the above mentioned dangers and the fact that the area of liability insurance for multimodal transport operators is still being neglected, this article raises some valid points in favour of a proposal that would cover all of the transportation means as well as all the accompanying activities with a single insurance policy. The model includes 17 elements of liability insurance for a multimodal transport operator and all values which quantify the insurance elements in 2009 as well as the projected values for 2015, when progress is expected in the areas pertaining to the implementation of economical processes concerning transit development, as well as values for 2025, representing a period of innovation, reconstruction, optimization and modernization. With this supposed model for liability insurance of a multimodal transport operator, the foundation is laid for a liability insurance which would be used by a multimodal transport operator.
Keywords: transport insurance, multimodal transport, multimodal transport operator, multimodal transport operator liability systems
Published in DKUM: 05.06.2017; Views: 1487; Downloads: 422
.pdf Full text (430,14 KB)
This document has many files! More...

2.
Poslovna politika v funkciji uspešnosti poslovanja Luke Koper
Tomaž Lotrič, Ratko Zelenika, Tina Velenšek, 2010, review article

Abstract: S procesom globalizacije in mednarodnega povezovanja je prepletena tudi Slovenija, oziroma Luka Koper. Obstoječe in načrtovane povezave s srednjo in vzhodnoevropskimi državami preko pristanišča v Kopru predstavljajo pomembno priložnost za celotno slovensko gospodarstvo. Tako ima Luka Koper, kot največje vozlišče pomorskega, železniškega in cestnega prevoza v Sloveniji, pomembno vlogo v prevozni verigi blaga. Leži na najkrajši prevozni poti, ki povezuje srednjo in vzhodno Evropo z državami Sredozemlja in državami Bližnjega, Srednjega in Daljnega vzhoda. Pri tem pa članek podaja možnosti razvoja Luke Koper iz predpostavk poslovne politike. Na težnji nadaljnjega trajnostnega razvoja ob učinkoviti normativni ureditvi dejavnikov uspešnosti proizvodne politike, kadrovske politike in viziji tržne politike, kot sodobne luke za srednjo in vzhodno Evropo. Pri tem pa ob zavisti ekološke politike podjetja in regije ter ob profitabilni finančni politiki vzpostaviti razvojno politiko Luke Koper v celostni logistično distribucijski center širše regije.
Keywords: poslovna politika, proizvodna politika, kadrovska politika, tržna politika, ekološka politika, finančna politika, razvojan politika, Luka Koper
Published in DKUM: 31.05.2012; Views: 2462; Downloads: 85
URL Link to full text

3.
PRAVNI VIRI V FUNKCIJI PRIMERNEGA IZOBRAŽEVANJA POKLICNIH VOZNIKOV V CESTNEM PROMETU
Miran Pušnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Voznik je najpomembnejši dejavnik v transportnem sektorju. Spreten in strokovno dobro usposobljen voznik ima mnogo več možnosti, da prepreči nesrečo in s tem reši življenje sočloveku, istočasno pa zmanjša tudi porabo goriva in zniža stroške vzdrževanja. Dober način vožnje vpliva na enakomernejši potek prometa, s tem pa tudi na manjšo porabo goriva globalno in na manjše onesnaževanje okolja. Diplomsko delo podaja osnovne značilnosti izobraževanja poklicnih voznikov v cestnem prometu. V njem je opisan celotni postopek izobraževanja poklicnih voznikov v cestnem prometu. Predstavljeni so pomembnejši pravni viri iz področja izobraževanje poklicnih voznikov v cestnem prometu, tako slovenskih, kot tudi mednarodnih. Razčlenjene so teoretične značilnosti izobraževanja poklicnih voznikov, specifičnosti izobraževanja poklicnih voznikov na podlagi pridobitve temeljnih poklicnih kvalifikacij. Na koncu pa je podan predlog ukrepa za primerno izobraževanje poklicnih voznikov na osnovi temeljnih poklicnih kvalifikacij za poklicne voznike v cestnem prometu.
Keywords: voznik, izobraževanje poklicnih voznikov, cestni promet, prevozi, kvalifikacije
Published in DKUM: 19.01.2010; Views: 3646; Downloads: 311
.pdf Full text (978,16 KB)

4.
TARIFE V CESTNEM TOVORNEM TRANSPORTU
Nataša Rataj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V transportu imamo različno oblikovane sisteme za oblikovanje cen oziroma tarif transportnih storitev. Pod tarifo razumemo določila, s pomočjo katerih se določi celotna prevoznina. Načela tarifne politike se ne nanašajo samo na načela teorije tarifne politike, ampak tudi na način izdelave tarif. Od tega, kako je postavljena tarifna shema, ki vpliva na višino tarifnih postavk, je odvisno ali bo neka tarifa ustrezala ciljem tarifne politike.
Keywords: promet, transport, cene, tarife …
Published in DKUM: 21.12.2009; Views: 3454; Downloads: 343
.pdf Full text (1,59 MB)

5.
ZAVAROVANJE ODGOVORNOSTI PODJEMNIKA MULTIMODALNEGA TRANSPORTA
Tomaž Lotrič, 2009, master's thesis

Abstract: Promet je eden od temeljnih dejavnikov gospodarskega razvoja države in neustavljivega procesa globalizacije, ki je odvisen od modernizacije prometnih tokov in od sprejemanja novih oblik transporta tako na nacionalni kot mednarodni ravni. Prav zaradi tega ima vedno večjo vlogo multimodalni transport, ki je najvišja razvita oblika transporta. Multimodalni transport predstavlja transport blaga od mesta, kjer je podjemnik multimodalnega transporta prevzel blago za transport pa vse do mesta predaje blaga, z uporabo najmanj dveh različnih načinov transporta, na osnovi ene pogodbe o multimodalnem transportu in enega dokumenta, ne glede na vrsto in število uporabljenih prevoznih sredstev. Ključni faktor optimalnega funkcioniranja multimodalnega transporta predstavlja podjemnik multimodalnega transporta. Ta mora, zaradi spleta nepredvidljivih okoliščin, zapletenosti poslovnih procesov, muhavosti narave in nepazljivosti, dobro organizirati in izvrševati multimodalni transport na vseh nivojih. Zaradi omenjenih nevarnosti in dejstvu, da se še vedno ne posveča dovolj pozornosti obvladovanju in strategiji zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, ki bi skozi pregled obstoječe ureditve multimodalnega transporta z eno samo zavarovalno pogodbo krile vse vrste transporta in spremljajoče dejavnosti odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, je bilo treba podrobno raziskati področje in podati oceno ter predlog razvoja zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta. Cilj pri tem je bil, da se skrbno oblikuje in afirmira model zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, ki bi ga lahko koristil predvsem podjemnik multimodalnega transporta in bi hkrati bil v dobrobit številnim gospodarskim subjektom, ki so posredno ali neposredno vpleteni v multimodalni transport.
Keywords: Transportno zavarovanje, multimodalni transport, podjemnik multimodalnega transporta, sistemi odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, sistem mednarodnega kasko zavarovanja v multimodalnem transportu, sistem mednarodnega zavarovanja blaga v multimodalnem transportu, sistem zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, multimodalna infrastruktura, multimodalna suprastruktura, multimodalni intelektualni kapital, multimodalne informacijske tehnologije, sodobne multimodalne tehnolog
Published in DKUM: 21.12.2009; Views: 5203; Downloads: 364
.pdf Full text (1,14 MB)

6.
7.
Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica