1.
Oglaševanje ženskih oblačil na družbenih omrežjihTjaša Zajc, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Oglaševanje ženskih oblačil je doživelo pomembne spremembe, saj so družbena omrežja postala ključni kanal za dosego ciljnih odjemalcev. Prehod iz tradicionalnih oblik oglaševanja, kot so tiskani mediji in televizija, na digitalna orodja je omogočil bolj neposreden stik z uporabniki. V diplomskem delu smo preučili oglaševanje ženskih oblačil na družbenih omrežjih, s poudarkom na primerjavi oglasov na platformah TikTok, Instagram in Facebook. Osredotočili smo se na število všečkov, ki jih prejmejo oglasi ženskih oblačil. Rezultati so pokazali, da oglasi na TikToku prejemajo največ všečkov, kar je posledica večje naklonjenosti uporabnikov kreativnim video vsebinam. Instagram sledi TikToku, saj je bolj usmerjen v vizualno privlačne vsebine, ki so primerne za modne oglase, medtem ko so oglasi na Facebooku, prejeli najmanjše število všečkov. Ugotovitve nakazujejo, da je za uspešno oglaševanje ženskih oblačil ključna izbira platforme, ki poudarja ustvarjalnost in pritegne pozornost odjemalcev.
Keywords: Družbena omrežja, ženska oblačila, oglaševanje, Instagram, video
Published in DKUM: 20.03.2025; Views: 0; Downloads: 30
Full text (1,65 MB)