| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strateški marketing za popularizacijo ritmične gimnastike
Tjaša Möderndorfer, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Uvodoma smo predstavili in preučili ključne pojme za lažje razumevanje trženjskih osnov. V nadaljevanju predstavimo metode in tehnike, ki nam pomagajo pri raziskovanju in posledično pri določanju trga in ciljev. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki nam pomagajo razumeti, kako trg deluje in kaj vse vpliva nanj. Naša tema se nanaša na šport, zato si v nadaljevanju pogledamo delovanje športnih organizacij. Za pripravo strategije trženja pregledamo okolje in vse deležnike, ki so posredno in neposredno vezani na naš projekt. Za uspešno oglaševanje je potrebno odlično poznavanje ciljne publike, da se bo primerno odzvala na našo storitev. Pregled orodij in izbor ustreznih kanalov za oglaševanje je ključnega pomena za doseganje ciljne publike. Pomembno je tudi upoštevanje predpisov, ki narekujejo vedenje v športnem oglaševanju in športni industriji. Za odličen javni nastop in sodelovanje z mediji, je potrebna prijazna in profesionalna drža in odnos. V raziskovalnem delu pregledamo obstoječe stanje v izbrani športni panogi: ritmični gimnastiki. Preko štirih odprtih intervjujev dobimo vpogled na razvoj in stanje v katerem se trenutno nahaja ritmična gimnastika. Pregledamo, kakšne strategije in pristopi so bili uporabljeni do sedaj za popularizacijo športa. Ko govorimo o popularizaciji, ne mislimo s tem zgolj o priljubljenosti med gledalci in širšo javnostjo, ampak tudi o dvigovanju zavesti med mladimi dekleti. Vrhunska ritmična gimnastika je kompleksen šport, ki zahteva predanost in veliko odrekanja, in sprašujemo se kako spodbuditi tekmovalke, da ne odnehajo tekom izobraževalnega procesa. Pregled in primerjava stanja na svetovni ravni nam odpreta nov pogled in predvsem zagon za postavljanje strategije, ki bo prinesla boljše rezultate v prihodnosti. Pridobljeni podatki kažejo na to, da je ritmična gimnastika zelo priljubljen šport, medtem ko interes za vrhunsko ritmično gimnastiko, še posebej pri dekletih starejših od petnajst let, drastično upada. Da bi postali bolj konkurenčni tudi na svetovni ravni, bo potrebno več sodelovanja med športnimi organizacijami in vsemi deležniki vpetimi v to kompleksno, a čudovito olimpijsko športno panogo.
Keywords: Strateško trženje, Ritmična gimnastika, Organizacija, Šport
Published: 28.03.2018; Views: 457; Downloads: 86
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica