| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V MIKRO DRUŽINSKEM PODJETJU SOHA D.O.O.
Tino Šoštarić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tržno komuniciranje je veščina, ki bi jo za lastno poslovno uspešnost morala obvladovati vsa podjetja. To velja za podjetja vseh velikosti in dejavnosti. Razpolagati s kakovostnimi izdelki ob konkurenčni ceni še ne pomeni gotovega uspeha. Trgu je potrebno te izdelke tudi prodati in temu služi tržno komuniciranje. Tržno komuniciranje je mnogokrat pogojeno s finančnimi sredstvi. Več teh sredstev pomeni boljše izhodišče pri planiranju celovitega tržnega komuniciranja in lahko vključuje več različnih orodij promocijskega spleta. A le pravilna in smotrna uporaba teh orodij pripomore k boljši prepoznavnosti in prodajni uspešnosti posameznega podjetja.
Keywords: mikro podjetje, družinsko podjetje, komuniciranje, tržno komuniciranje, promocijski splet.
Published: 21.01.2010; Views: 1964; Downloads: 164
.pdf Full text (963,12 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica