| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVEDBA NOVEGA PRODUKTA V IZBRANI ZAVAROVALNICI
Tina Zajec, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo prikazali postopek ob uvedbi novega produkta v zavarovalništvu in analizo rezultatov anketnega vprašalnika. V prvem delu diplomske naloge smo na osnovi domače in tuje literature podali teoretična izhodišča in obrazložili zgodovino zavarovalništva v svetu in Sloveniji, predstavili izbrano zavarovalnico, ki ji bomo podali predlog za uvedbo novega produkta, ter opisali proces uvedbe novega produkta. V drugem delu smo se osredotočili na izbor novega produkta, in sicer demence, ki smo jo podrobneje analizirali, opisali ter izvedli anketo. Na podlagi analize rezultatov anketnega vprašalnika smo prišli do zaključka, da se vedno več ljudi zaveda, v kakšnem porastu je bolezen demenca in kaj to pomeni za oskrbo. Ta bolezen prinese s seboj tudi stroške, ki se jih anketiranci v večini zavedajo. Zato je uvedba tovrstnega produkta smotrna. Za državo je to preveliko breme in ljudje bomo morali večji del tovrstnih stroškov kriti sami. Težava je v premajhnih pokojninah, ki ne zadostujejo za dostojno preživljanje starosti, kaj šele z diagnozo demence. Domovi za starejše so že brez popolne oskrbe, ki je seveda najdražja, dovolj dragi, da nekomu z nizko pokojnino predstavljajo problem. Delež pri oskrbi se delno krije iz obveznega in prostovoljnega zdravstvenega zavarovanja, kar pa je absolutno premalo, da bi si lahko oseba z minimalno pokojnino in diagnozo demence, pri kateri ni več samostojna, lahko sama pokrila stroške. Zato v večini primerov svojci plačujejo razliko, ki je potrebna, da je lahko bolna oseba v domu. Diplomsko delo je pokazalo, da je uvedba novega produkta, zavarovanja demence, smiselna in na slovenskem trgu potrebna, saj je na podlagi analize trga izraženo mnenje, da bi potencialni zavarovanci novo ponujeno zavarovanje kupili. Zavarovanci bi imeli na ta način zagotovljeno rento ali pa bi zavarovalnica institucijam, ki nudijo oskrbo zavarovancem, nakazovala delež, ki bi ga bilo potrebno doplačati v primeru premajhne pokojnine. S tem bi zavarovanci razbremenili svojce, potencialne stroške zdravljenja in oskrbe oziroma bi si sami omogočili brezskrbno oskrbo v starosti.
Keywords: zavarovalništvo, zavarovalniški produkti, analiza, demenca
Published: 06.10.2016; Views: 354; Downloads: 41
.pdf Full text (922,73 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica