| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 61
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Primerjava prikritega oglaševanja v tisku in na spletu
Maja Perko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava problematiko primerjave prikritega oglaševanja v tisku in na spletu. Prikrito oglaševanje lahko prepoznamo, kadar novinarski prispevki ali oglasna sporočila niso pravilno označena, da vsebujejo kakršnokoli oglaševanje. Opisali smo teme, kot je oglaševanje, funkcije ter cilje oglaševanja, podrobneje predstavili oglaševanje v tiskani in spletni obliki ter jih podkrepili s primeri. Podrobneje smo predstavili prikrito oglaševanje, vrste in strategije prikritega oglaševanja ter se dotaknili tudi vpliva le-tega na potrošnika. S študijo primera pa smo na konkretnih primerih ugotovili, kako se oglaševanje nekega oglasa v tiskani obliki razlikuje od oglaševanja na spletu ter rezultate primerjali med seboj.
Keywords: tisk, splet, prikrito oglaševanje v tisku, prikrito oglaševanje na spletu.
Published: 23.04.2021; Views: 122; Downloads: 20
.pdf Full text (3,13 MB)

2.
Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
Maša Plavec, 2021, master's thesis

Abstract: Ljudje uporabljamo splet za različne namene, vedno bolj pogosto tudi za marketing. Magistrsko delo se osredotoča na digitalni marketing, predvsem na družbenih omrežjih, ki je danes nepogrešljiv. Poleg teh so se razvila tudi pretočna predvajanja v živo, kar najdemo na skoraj vsakem družbenem omrežju. Predvsem ga je moč opaziti pri prenašanju videoiger, najpogosteje na Twitchu. Zato smo se v našem magistrskem delu odločili za promocijo ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch na družbenih omrežjih. Delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo pregledali literaturo in empiričnega dela, kjer smo s pomočjo eksperimenta opazovali dogajanja na različnih družbenih omrežjih in Twitchu.
Keywords: Twitch, družbena omrežja, marketing, pretočne vsebine, ustvarjalec spletnih vsebin
Published: 25.03.2021; Views: 114; Downloads: 21
.pdf Full text (1,24 MB)

3.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Keywords: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Published: 12.03.2021; Views: 151; Downloads: 41
.pdf Full text (1,08 MB)

4.
Vpliv škandalov v zasebnem življenju igralcev na percepcijo njihovih likov v igranih serijah - primerjava ameriške in slovenske javnosti
Ivan Stanojević, 2020, master's thesis

Abstract: V letih 2017 in 2018 je bilo veliko število hollywoodskih igralcev obtoženih spolno neprimernega obnašanja kot del gibanja Me Too. V tej nalogi smo raziskali na kak način (in ali sploh) so ti škandali vplivali na percepcijo občinstev do serij in likov, ki so jih ti igralci igrali. Odločili smo se izvesti raziskavo, kako se slovenska in ameriška občinstva razlikujejo v dojemanju teh škandalov. Za potrebe te magistrske naloge smo se osredotočili na tri obtožene igralce (Kevin Spacey, Aziz Ansari in Danny Masterson) ter serije, v katerih so ti nastopali. V prvem delu naloge smo raziskali, kako se razmerja med gledalci in fiktivnimi liki razvijajo in zakaj pride do prekinitve teh parasocialnih razmerij. Nato smo se specifično fokusirali na posamezne primere iz gibanja Me Too in postavili v kontekst obtožbe proti obravnavanim igralcem. V empiričnem delu naloge smo izpeljali anketo, ki so jo rešili tako Slovenci kot tudi Američani. Skupno je bilo 179 anketirancev (131 Slovencev, 48 Američanov). Rezultate obeh anket smo nato še primerjali med seboj glede na narodnost in spol anketirancev, da smo prišli do ugotovitev, ki so nam pomagale potrditi ali ovreči hipoteze.
Keywords: Me too, ameriška občinstva, slovenska občinstva, televizijske serije
Published: 26.11.2020; Views: 139; Downloads: 25
.pdf Full text (2,13 MB)

5.
Film experience in the context of different audience
Ivan Kovačić, 2020, master's thesis

Abstract: The aim of this master thesis with title Film experience in the context of the different audiences was to answer the following; is it better to watch a film alone at home or with an audience in the cinema. To answer this question we prepared an experiment in which there were 42 participants. Participants were divided into two groups; the first group watched the film City of God, that was used for the experiment, at home, the second, watched the film with an audience in the cinema. At the end of the experiment, we compared the results from both groups. We found, that participants who watched the film in the cinema with an audience had a better film-watching experience. The results showed that the participants who watched the film in the cinema were more focused and paid more attention to the story, the characters that appeared in the film.
Keywords: cinema, video on demand, film experience, emotions, the audience effect
Published: 20.11.2020; Views: 166; Downloads: 23
.pdf Full text (1,19 MB)

6.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, master's thesis

Abstract: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Keywords: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Published: 04.11.2020; Views: 109; Downloads: 37
.pdf Full text (1,43 MB)

7.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Keywords: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Published: 03.11.2020; Views: 201; Downloads: 26
.pdf Full text (682,25 KB)

8.
The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences
Karmen Blažević, 2020, master's thesis

Abstract: Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Keywords: spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Published: 03.11.2020; Views: 110; Downloads: 14
.pdf Full text (2,43 MB)

9.
Vplivi različnih grafičnih navigacijskih sistemov na gledalce 360 ° animacije
Matija Štorga, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga fokusirana je na raziskovanje različnih signalizacijskih tehnik na področju vizualne komunikacije. Definira katera metoda signalizacijskih sistemov najbolj privleče uporabnika in na kateri način. Tudi spokuša razumet razlike med tradicionalnim in modernim signalizacijskim sistemom. Signalizacijski sistem ki je inigriran v 360° animacijo v tri dimenzionalnem svetu bo omogočal uporabniku da navigira svoj pogleda proti željenemu objektu. Analiza navigiranja uporabnika bo pa podala rezultate kateri bodo dali zaključek na podana raziskovalna vprašanja.
Keywords: Signalizacijski sistemi, 360 ° animacija, vizualna pozornost
Published: 03.11.2020; Views: 107; Downloads: 10
.pdf Full text (2,27 MB)

10.
Specifike komuniciranja Policijske uprave Maribor ter pomen objekta na Maistrovi ulici 2 za Maribor
Mojca Kupčič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na Policijsko upravo Maribor, na komunikacijo policistov, ki delajo v njenem okrilju, in osrednji objekt, v katerem deluje. Predstavljeni so komunikacija, odnosi z javnostmi, Slovenska policija ter Policijska uprava Maribor. Prav tako je raziskana stavba na Maistrovi ulici 2 in predstavljena anketa o komunikaciji policistov Policijske uprave Maribor. Predstavljeni so tudi odgovori pridobljeni s pomočjo intervjuja z g. Šadlom, mag. jav. upr., predstavnikom za odnose z javnostjo, na temo osrednjega objekta Policijske uprave Maribor.
Keywords: Komunikacija policistov, Policijska uprava Maribor, Slovenska policija, Maistrova ulica 2
Published: 03.11.2020; Views: 125; Downloads: 20
.pdf Full text (967,92 KB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica