| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Oblike oglaševanja najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev v kontekstu zakonodajne regulacije vplivnostnega marketinga
Tina Strmčnik, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja, oglaševanje v vsebinah spletnih vplivnežev (t.i. blogerjev, youtuberjev, vlogerjev) ali vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga v Sloveniji smo preučevali skozi analizo vsebin petih najpopularnejših slovenskih spletnih vplivnežev. Predvsem smo želeli preveriti, kako učinkovita je slovenska zakonodaja pri urejanju tega področja in v kolikšni meri so slovenski spletni vplivneži pri oglaševanju podjetij v svojih vsebinah transparenti. S tem namenom smo v teoretičnem delu pripravili pregled vseh obstoječih zakonodajnih regulativ in nato v empiričnem delu skladnost vsebin izbranih spletnih vplivnežev z zakonodajnimi določili tudi preverili v praksi. Z rezultati analize smo potrdili, da slovenska zakonodaja področja vplivnostnega marketinga ne regulira dovolj učinkovito, kar ima za posledico, da slovenski spletni vplivneži v svojih vsebinah niso povsem transparentni in se potrošniki (v našem primeru sledilci) srečujejo s primeri prikritega oglaševanja.
Keywords: spletni vplivnež, vplivnostni marketing, vplivnostni marketing v Sloveniji, zakonodajna ureditev vplivnostnega marketinga, transparentnost vplivnostnega marketinga, oglaševanje podjetij v vsebinah spletnih vplivnežev
Published: 21.06.2018; Views: 1184; Downloads: 394
.pdf Full text (2,20 MB)

2.
MALI FILM V VELIKEM SVETU (SODOBNA ART KINO MREŽA IN ART FILM)
Tina Strmčnik, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Termin "mali film" se nanaša na film evropskih držav, ki se v globalnem in kapitalistično orientiranem svetu bojujejo s številnimi ovirami. Evropa ima premajhen trg za razvoj komercialne filmske industrije in tako se njena kinematografija razvija v smeri art filma in art kinematografov. Vedno večja penetracija tržno usmerjene ameriške kinematografije na naših tleh je povzročila zapiranje številnih domačih kinematografov in zmanjšala gledanost domačih filmov. To seveda pomeni veliko izgubo za evropsko kulturo. Domači kinematografi pa so se znašli in se preoblikovali v art kinematografe, ki predvajajo art filme. Art kinematografi še vedno ostajajo mali kinematografi, zato so se začeli medsebojno mrežiti, saj se tako lažje soočajo s številnimi izzivi sodobne kinematografije. Nastale so mreže kinematografov, ki so postale njihovi govorci, glasniki in pogajalci z državo za čim bolj ugodno okolje, v katerem se lahko nemoteno razvijajo in posredno izboljšujejo tudi položaj domačega filma.
Keywords: ameriška kinematografija, evropska kinematografija, slovenska kinematografija, art film, art kinematograf, Art kino mreža Slovenije, Zavod Udarnik
Published: 23.09.2011; Views: 10096; Downloads: 124
.pdf Full text (1,41 MB)

Search done in 2.92 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica