| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv zadovoljstva zaposlenih v zelenem turizmu na izkušnjo turistov
Tina Rojko, 2018, master's thesis

Abstract: Turizem je dinamična gospodarska dejavnost, ki dosega visoko stopnjo rasti in ima velik multiplikacijski učinek. Pozitivno vpliva na zaposlovanje v krajih, kjer se razvija. Sočasno je turizem najizrazitejši sociološki pojav našega časa, saj je postal način življenja v razvitih delih sveta. V svetu, ki se nenehno razvija in raste, so podnebne spremembe in okoljska problematika postali eden izmed ključnih izzivov na globalni ravni. To se kaže tudi v turizmu. Potrošniki so vse bolj okoljsko ozaveščeni in posledično naklonjeni zeleni ponudbi. Med glavne motive potovanj zato spadajo prav odkrivanje naravne in kulturne krajine oziroma dediščine ter uživanje v sprostitvi, ki jo prinašajo lepa ohranjena narava ter aktivnosti v njej. Da bi naravo ohranili za sedanje in prihodnje rodove, se turizem čedalje bolj usmerja v trajnostno oziroma zeleno poslovanje. Kljub zelenemu poslovanju je za zadovoljstvo turistov pomembno veliko več od ohranjene narave. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov so ljudje. Zaposleni in njihov odnos veliko doprinesejo k celoviti izkušnji turistov. Kadri so zato najpomembnejše premoženje podjetja in njihovo uspešno upravljanje pripomore k njihovemu zadovoljstvu in posledično k zadovoljstvu turistov oziroma uspešnosti poslovanja. Lahko rečemo, da so kadri ključ do uspeha (Carell et al. Možina et al. 2002, 12). V nalogi smo s hipotezami preverili, ali navedene trditve držijo in ali res obstaja povezava med zadovoljnimi zaposlenimi in zadovoljnimi turisti. V teoretičnem delu smo predstavili glavne značilnosti zelenega turizma in človeških virov ter obe področji povezali. V empiričnem delu pa smo izvedli raziskavo med zaposlenimi v zelenih turističnih podjetjih ter med njihovimi gosti in opravili intervjuje z vodilnimi zaposlenimi. Končna ocena stanja potrjuje navedene trditve. Kljub temu pa se je pokazala tudi raznovrstna problematika, zato smo nanjo opozorili in predlagali izboljšave.
Keywords: Zeleni turizem, človeški viri, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo turistov, Slovenia Green Accommodation
Published in DKUM: 26.06.2018; Views: 1597; Downloads: 266
.pdf Full text (1,73 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica