| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen Instagrama influencerjev za spletni marketing
Tina Marn, 2020, undergraduate thesis

Abstract: S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo proučili idejo o vplivu in pomenu prizadevanj za prodajo v družbi ter kako pomemben je vplivnostni marketing. Skušali smo ugotoviti, kakšno mero zaupanja imajo posamezniki do nakupa izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži. Vpliv je ena od besed, ki se veliko omenja v družbenih omrežjih in socialnih medijih, toda vpliv je vnaprej določen s tehnologijami in sega vse od začetka trgovanja. V zadnjih tridesetih letih oglaševalska industrija izbira zvezdnike za promocijo izdelkov. Razlog za to je, da ima prepoznavnost velik vpliv na množico ljudi. Namen je bil z raziskavo ugotoviti, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup določenih izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži, ter v kolikšni meri zaupajo oglasom na Instagramu. Med drugim nas je zanimalo tudi, katere vsebine ljudje največkrat uporabljajo. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu smo opredelili trženjsko komuniciranje, njegov proces in načrtovanje. V nadaljevanju pa smo razložili pojem in trende spletnega marketinga in njegov vpliv na družbenih omrežjih. Podrobneje smo opisali tudi vpliv marketinga ter oglaševanje s pomočjo vplivnežev in navedli prednosti in slabosti tovrstnega marketinga. V raziskovalnem delu nas je zanimalo, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup izdelkov in v kolikšni meri zaupajo vplivnežem.
Keywords: spletni marketing, vplivnež, Instagram, vplivnostni marketing
Published: 03.11.2020; Views: 193; Downloads: 85
.pdf Full text (609,88 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica