| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Obdavčitev plač v sloveniji in izbranih državah oecd ter predlogi za spremembo slovenske obdavčitve.
Tina Horvat, 2021, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je prikazati in primerjati obdavčitev plač v Sloveniji, Avstriji, ZDA in v Čilu ter predstaviti kako se razlikujejo v celotnem davčnem bremenu. Na podlagi ugotovitev bomo podali predloge za spremembo obdavčitev plač v Sloveniji.
Keywords: Ekonomsko...
Published in DKUM: 23.12.2021; Views: 904; Downloads: 128
.pdf Full text (2,16 MB)

2.
Gledališke igre za najmlajše : diplomsko delo
Tina Horvat, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge je na podlagi strokovne literature predstavljen pomen gledališča in gledaliških dejavnosti oziroma iger za otroke v prvem starostnem obdobju. Gre za čas, ko je njihov govor še v fazi razvijanja. Pomembno je spodbudno okolje, da otroku pustimo čas in prostor za samostojno učenje in raziskovanje. Z izvajanjem gledaliških dejavnosti pripomoremo k zaznavanju na vseh čutnih ravneh. Pomembna je vloga vzgojitelja, da zna z otroki vzpostaviti pravilno komunikacijo in izbere igro, s katero zna ustvariti prijetno vzdušje. Le tako otroci z veseljem in zanimanjem sodelujejo ter se hkrati učijo biti strpni drug do drugega. Razvijajo tudi svojo ustvarjalnost in domišljijo, z obvladovanjem gibanja pa gradijo svojo samopodobo.
Keywords: gledališče, otrok, predšolska vzgoja, gledališke igre, spodbudno okolje.
Published in DKUM: 13.12.2021; Views: 1004; Downloads: 80
.pdf Full text (2,38 MB)

3.
Razvoj mobilne aplikacije x
Tina Horvat, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Če želijo podjetja v današnjem nepredvidljivem in dinamičnem okolju rasti, konkurirati in uspevati, se morajo nenehno prilagajati kupčevim potrebam in željam, ki so iz dneva v dan zahtevnejše. Zaradi vse krajše življenjske dobe izdelkov, ki jih podjetje ponuja na trgu, je zelo pomembno, da se podjetje konstantno ukvarja z razvojem novih izdelkov ali vsaj z izboljšavo obstoječih. William H. Davidov pravi: »Med tem ko v laboratorijih razvijajo nove naprave, v oddelku za trženje nastajajo novi izdelki.« Če podjetje ne posveča posebne pozornosti razvoju novega izdelka, bo v kratkem časovnem obdobju izgubilo tržni delež, zmanjšala se mu bo prodaja in posledično tudi dobiček, kajti konkurenca je vedno za petami. Pri takih projektih pa mora podjetje ravnati zelo preudarno, saj predstavljajo novi izdelki največjo negotovost in visoke stroške. V diplomskem projektu smo povzeli spoznanja in sklepe posameznih avtorjev na temo razvoja novega izdelka. Opredelili smo pojem in pomen novih izdelkov, pomembnosti in zavorne dejavnike pri razvoju novega izdelka ter proces razvoja novega izdelka, vsako fazo procesa pa smo tudi natančno opisali. Ker se nam je nedavno porodila ideja za razvoj mobilne aplikacije, smo želeli v okviru diplomskega projekta ugotoviti, ali ima aplikacija potencial. Z mobilno aplikacijo X bi bilo moč primerjati cene in prehransko-fiziološke značilnosti živil vseh prodajaln v Sloveniji na enem mestu. Aplikacija bi vsebovala tudi mnogo drugih uporabnih funkcij. Analiza raziskave kaže, da ima mobilna aplikacija velik potencial, saj bi si jo 89 % vprašanih verjetno ali zagotovo preneslo na svojo mobilno napravo.
Keywords: razvoj izdelka, mobilne aplikacije, zamisli, inovativnost
Published in DKUM: 08.12.2017; Views: 1497; Downloads: 201
.pdf Full text (1,01 MB)

4.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x
Tina Horvat, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo predstavili dva ključna pojma, ki sta zelo pomembna za dobro delo zaposlenih v turističnem sektorju. V teoretičnem delu magistrske naloge smo predstavili pojma motivacija in zadovoljstvo. V sklopu motivacije smo opredelili zakonitosti motivacije, temeljni motivacijski proces, teorije motivacije ter motivacijske dejavnike. V sklopu zadovoljstva pa smo opredelili oblike zadovoljstva, pravila zadovoljstva, dejavnike in posledice zadovoljstva ter nezadovoljstvo pri delu. Empirični del magistrske naloge smo razdelili na tri dele. V prvem smo predstavili turizem in njegove značilnosti ter v sklopu tega opredelili pojma turist in obiskovalec. Potem smo opredelili termalni turizem, njegove glavne značilnosti in povzeli značilnosti različnih termalnih voda. V drugem delu smo predstavili podjetje x, njegovo zgodovino, glavne značilnosti, med katere spada njihova osnovna in dodatna ponudba. V tretjem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili raziskavo o motiviranosti in zadovoljstvu zaposlenih pri delu. Pri tem smo izpostavili ključne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in na motiviranost zaposlenih. Na podlagi vrnjenih in izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov, katero smo tudi grafično prikazali v programu Microsoft Office Excel. V zadnjem delu magistrske naloge pa smo povzeli pridobljene rezultate in zapisali naše ugotovitve. Z rezultati raziskave lahko podjetje izboljša svoj odnos z zaposlenimi in kakovost dela, zviša zadovoljstvo ter tako zviša splošno uspešnost podjetja.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, ključni dejavniki zadovoljstva, termalni kompleks, turizem, anketni vprašalnik, zadovoljstvo in motiviranje zaposlenih.
Published in DKUM: 07.01.2016; Views: 4155; Downloads: 1345
.pdf Full text (1,55 MB)

5.
PRIMERJAVA HOTELSKE IN GOSTINSKE PONUDBE DVOJE BIOTERM
Tina Horvat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali dva termalna kompleksa, saj smo želeli ugotoviti, ali je v ponudbi velika razlika. Primerjava je potekala med avstrijskim Bio-Thermen-Hotel-om Wilfinger in slovenskim hotelom Bioterme Mala Nedelja. S pomočjo analize, ki smo jo izvedli, smo podali izboljšave in priporočila za slovenske terme. V uvodnem delu smo opredelili problem, namen in cilje raziskave ter podali hipoteze, ki smo jih skozi raziskavo skušali preveriti. Izpostavili smo tudi predpostavke, omejitve ter metode raziskovanja, ki smo jih uporabili pri raziskavi. V drugem poglavju smo predstavili pojem ekoturizma ter definirali razvoj in značilnosti le-tega. Opredelili smo tudi značilnosti termalnih voda in termalnega turizma. V tretjem delu smo predstavili Bioterme Mala Nedelja. Njihova posebnost je, da so zgrajene po standardih ekološke gradnje in tudi sicer s svojo ponudbo sledijo zahtevam trajnostnega turizma. Delovanje hotela ne obremenjuje prekomerno okolja. Predstavili smo tudi Bio-Thermen-Hotel Wilfinger v Bad Waltersdorfu, ki so mnogo bolj kot slovenski ponudnik povezane s svojim okoljem. V četrtem poglavju smo predstavili s pomočjo anket zbrana mnenja 60 naključno izbranih gostov, po 30 za posamezne terme. Na podlagi analize anket in primerjalne analize ponudbe smo obe hipotezi ovrgli. V sklepnem delu smo podali nekaj priporočil in nasvetov za izboljšavo ponudbe slovenskega primerjanega podjetja.
Keywords: ekoturizem, termalni turizem, Bioterme Mala Nedelja, Bio-Thermen-Hotel Wilfinger, ekološka ponudba, ekološka pridelava.
Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2220; Downloads: 198
.pdf Full text (1016,73 KB)

6.
Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica