1.
Temne podlage kot izhodišče za likovne dejavnosti v predšolskem obdobju : diplomsko deloTimotej Auguštin, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Diplomsko delo z naslovom Temne podlage kot izhodišče za likovne dejavnosti v predšolskem obdobju ima namen razširjenja raznolikosti likovno-vzgojne prakse z vključevanjem temnih podlag v praktično delo predšolskih otrok. To doseže z načrtovanjem in izvedbo šestih različnih likovno-vzgojnih dejavnosti v skupini otrok, starih od 4 do 6 let. Te vsebujejo uporabo raznolikih tem, motivov, tehnik ter oblik in metod dela.
Dejavnosti so nato analizirane z uporabo psihološke, pedagoško-didaktične, materialne in snovne analize, prav tako pa so analizirana dela treh otrok iz vsake dejavnosti z analizami likovnih del po razvojnem, ustvarjalnem in materialno-tehničnem kriteriju. Ugotovili smo, da uporaba temnih podlag kot izhodišče za likovne dejavnosti pozitivno vpliva na otrokovo likovno ustvarjanje, v najožjem obsegu zaradi dodatne motivacije otrok in svežega načina dela pri likovno-vzgojnem delu.
V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno in neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja ter metode kvalitativne metodologije. Podatke smo zbirali v Vrtcu "
Otona Župančiča" Slovenska Bistrica z neslučajnostnim vzorcem 20 otrok, starih od 4 do 6 let.
Keywords: Predšolski otrok, predšolska vzgoja, likovne dejavnosti, likovna didaktika
Published in DKUM: 12.12.2024; Views: 0; Downloads: 34
Full text (2,29 MB)