| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Globalni startupi na področju umetne inteligence
Jan Prica, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Startup podjetja so gonilna sila nacionalnega in globalnega gospodarstva, saj s tehnološkim napredkom na vseh področjih spodbujajo človeški razvoj. Za njihovo delovanje je izjemnega pomena ekosistem, kateri jim nudi podporo na vseh ravneh razvoja, kar je za omenjena podjetja ključnega pomena, saj je njihov namen rast in poslovna uspešnost na globalni ravni. Med pomembnejše vidike razvoja lahko uvrščamo umetno inteligenco, ki je kljub bogati zgodovini doživela velik preobrat v zadnjem desetletju. Napredek, ki ga spodbuja izjemno tekmovalno okolje, je zaslužen za odkritja, ki omogoča večjo uspešnost na vseh področjih gospodarstva, ter olajšujejo vsakodnevno življenje ljudi po vsem svetu. Poleg največjih tehnoloških podjetij pa se postavljajo tudi globalni startupi, ki rastejo in se razvijajo z neverjetno hitrostjo, kar jim omogoča konkurenčnost na še tako tekmovalnem trgu. Kljub naši majhnosti se takšna podjetja najdejo tudi pri nas, ki z inovativnimi idejami in uveljavljenim podpornim okoljem prodirajo na globalni trg.
Keywords: umetna inteligenca, startup, tehnologija, rast, razvoj
Published in DKUM: 02.10.2024; Views: 0; Downloads: 19
.pdf Full text (1,04 MB)

2.
Razvoj programske rešitve za podporo poslovnim procesom na področju upravljanja z nepremičninami : magistrsko delo
Teo Prica, 2019, master's thesis

Abstract: Znotraj magistrskega dela smo v uvodnem delu predstavili problemsko področje, cilje, raziskovalna vprašanja, hipoteze, uporabljene raziskovalne metode in področje poslovnih procesov. V nadaljevanju smo, na podlagi analize poslovnih procesov podjetja iz nabora, izbrali najbolj ustrezen proces, ki smo ga s pomočjo modeliranja (AS-IS in TO-BE) ter simuliranja uspešno optimizirali. Podporo poslovnemu procesu smo zagotovili s pomočjo implementirane programske rešitve. Na podlagi programske rešitve smo izvedli anketo sprejetosti rešitve med zaposlenimi. Znotraj zaključnega dela smo strnili rezultate in ugotovitve.
Keywords: poslovni proces, podpora, programska rešitev, asp.net
Published in DKUM: 08.11.2019; Views: 1432; Downloads: 166
.pdf Full text (3,74 MB)

3.
VSEPRISOTNE INFORMACIJSKE REŠITVE ZA VZPODBUJANJE ZDRAVEGA PREHRANJEVANJA
Teo Prica, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili področje zdravega prehranjevanja v povezavi z sodobnimi, trenutno obstoječimi vseprisotnimi informacijskimi rešitvami. Skozi uvod smo podrobneje predstavili naš problem, zaradi katerega smo izbrali tematsko usmeritev. Vključili smo cilje, ugotovitve, pristop dela in uporabljene tehnologije v posameznih fazah celotnega postopka. V praktičnem delu pa smo se podrobneje usmerili v predstavitev celotnega postopka izdelave naše rešitve. Postopek zajema zasnovo rešitve, načrtovanje rešitve, načrtovanje podatkovne baze, izdelavo uporabniškega vmesnika, izdelavo podatkovne baze in implementacijo rešitve.
Keywords: vzpodbujanje zdravega prehranjevanja, pomoč pri prehranjevanju, univerzalna windows aplikacija, sqlite
Published in DKUM: 09.09.2016; Views: 1185; Downloads: 144
.pdf Full text (3,44 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PRIMERU PRODAJE
Gaja Prica, 2016, master's thesis

Abstract: V današnjem času, času materializma, kjer nas družba spodbuja v potrošnjo kakršne še ni bilo, se je začel pojavljati nov trend in sicer trgovine z oblačili iz druge roke, s katerim bi razbremenili masovno proizvodnjo. Že v preteklosti je bilo kupovanje oblačil iz druge roke nekaj vsakdanjega, pravzaprav zelo zaželeno, saj so bila oblačila narejena iz kvalitetnih materialov. Kasneje so rabo oblačil iz druge roke začeli povezovati z dobrodelnostjo, tako so šele po letu 1880 tovrstna oblačila dobila negativen prizvok. Oblačila iz druge roke so spet postala aktualna v petdesetih in šestdesetih letih, kot glavni označevalec, s katerim so mladi izražali svoj življenjski stil in tako nasprotovali množičnemu okusu. Razlog za takšno oblačenje ni bila revščina, temveč nasprotovanje običajnemu. V Sloveniji smo glede tovrstnih oblačil in trgovin še vedno daleč za svetovnimi in evropskimi trendi. Še vedno smo polni predsodkov in trgovine z oblačili iz druge roke povezujemo z revščino in se jim bomo, dokler bo le mogoče, izogibali. Tukaj je potrebno narediti korak naprej. S pomočjo marketinškega komuniciranja je potrebno o tem govoriti, seznaniti javnost o oblačilih iz druge roke, kakšna je njihova zgodovina, kaj pomenijo (second hand, vintage), kaj nudijo posamezniku, kako se lahko skozi tovrstna unikatna oblačila izražajo, kako z nakupom pomagajo zmanjšati masovno potrošnjo in posledično poskrbijo za okolje. Potrebno je izoblikovati prijaznejši izgled tovrstnih trgovin in drugih dejavnosti, ki bi bile prilagojene različnim vrstam oblačil iz druge roke. Mogoče tako le uspemo dohiteti svetovne in evropske trende.
Keywords: marketinško komuniciranje, marketing, ustvarjalnost v marketingu, oblačila iz druge roke, second hand, vintage.
Published in DKUM: 09.03.2016; Views: 1507; Downloads: 238
.pdf Full text (1,81 MB)

5.
Merilna proga s frekvenčno reguliranim elektromotorjem za črpalne sisteme
Borut Prica, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi je raziskana možnost uporabe črpalnega sistema, ki mu je na pogonski strani dodan frekvenčni pretvornik. Izgrajeno je preizkuševališče z možnostjo simulacije vklopa in izklopa različnih uporabnikov. Izmerjene so bile karakteristične vrednosti sistema pri različnih vrednostih vrtilne hitrosti pogonskega stroja in pri spreminjanju velikosti potrošnika. Meritve so bile opravljene z uporabo klasičnih merilnikov tlaka in z zveznim merilnikom tlaka za potrebe dinamičnih odzivov. Merjenje pretoka je bilo izvedeno z ultrazvočnim merilnikom pretoka. Poleg statičnih karakteristik sistema so bile izvedene meritve z simulacijo spremembe vodilne veličine in vklopa oziroma izklopa potrošnikov, kot motilne veličine. Preizkušen je bil tudi sistem točkovnega nastavljanja želene veličine in s tem možnost daljinskega diskretnega krmiljenja. Naloga je pokazala, da sodobni pristopi uporabe frekvenčno reguliranih pogonov omogočajo tudi delno obnovljenim obstoječim črpalnim sistemom dogradnjo in s tem izboljšanje učinkovitosti sistema in energetskih prihrankov.
Keywords: črpalka, asinhronski elektromotor, frekvenčni pretvornik, frekvenčno krmiljen asinhronski elektromotor, meritev karakteristik, ultrazvočni merilnik pretoka, črpalni sistem, regulacija tlaka, hitrosti, pretoka in vrtilna frekvenca.
Published in DKUM: 24.05.2013; Views: 2276; Downloads: 252
.pdf Full text (3,85 MB)

6.
OBLIKE SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Gaja Prica, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Sponzorstvo je zelo priljubljena oblika komuniciranja vendar relativno mlada disciplina v športu. Za podjetje ni pomembno izključno dejstvo, da nameni določena sredstva za sponzoriranje, temveč tudi to, kaj dobi v zameno. Na trgu je vedno več podjetji, ki se klub globalni situaciji zavedajo pravega pomena sponzoriranja in imajo posebne oddelke, ki se s sponzoriranjem ukvarjajo tudi profesionalno. Ti imajo izdelano sponzorsko strategijo, ki je dobro zasnovana na podlagi vizije, poslanstva in ciljev podjetja. Ko govorimo o sponzoriranju podjetij je področje športa na prvem mestu. Je najbolj zanimivo po pojavnosti, stalnem naraščanju, je zelo mikavno in zanj se potroši največ denarja. Podjetja tako sponzorirajo športnike, klube ali športna društva, kateremu so potrošniki naklonjeni in predstavljajo podjetju ciljno skupino.
Keywords: Sponzorstvo, sponzoriranje v športu, cilji sponzorstva, razvoj sponzorstva, šport, pojavne oblike sponzoriranja, področja sponzoriranja.
Published in DKUM: 14.12.2012; Views: 2564; Downloads: 232
.pdf Full text (839,03 KB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica