| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Preobremenjenost z novicami na družbenih medijih in njene posledice : magistrsko delo
Teja Voglar, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali preobremenjenost z novicami, deljenimi na družbenem mediju Facebook. Preučevali smo koncepte izogibanje novic, percepcijo “novice me bodo našle” in zaupanje v novice. V izvedeni raziskavi je sodelovalo 71 udeležencev. Rezultati raziskave so pokazali, da preobremenjenost s kognitivno obdelavo novic statistično pomembno napove izogibanje novicam in pasivno spremljanje novic, ne napove pa zaupanja v novice, za katero smo ugotovili, da sicer statistično pomembno napove izogibanje novicam. Ker na slovenskem območju na to temo ni bilo narejene nobene raziskave, lahko naša pomembno prispeva k razumevanju preobremenjenosti z novicami in njenimi posledicami, kar lahko ima velik vpliv na načine, kako mediji delijo novice na družbenih medijih.
Keywords: družbeni mediji, preobremenjenost z novicami, izogibanje novicam, percepcija ”novice me bodo našle”, zaupanje v novice
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 218; Downloads: 30
.pdf Full text (2,06 MB)

2.
Primerjalna analiza neverbalne komunikacije voditeljic osrednjih televizijskih informativnih oddaj
Teja Voglar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili primerjalno analizo dveh voditeljic televizijskih dnevno- informativnih oddaj. Analizirali smo neverbalno komunikacijo voditeljice oddaje Dnevnik Televizije Slovenije Elen Batista Štader ter voditeljice oddaje 24UR na POP TV Darje Zgonc. Zanimalo nas je, kakšna so stičišča in razlike neverbalne komunikacije med omenjenima voditeljicama. S pomočjo analize mimike, očesnega stika, zunanjega videza, gestikulacije in proksemike smo ugotovili, da voditeljici pri vodenju oddaje uporabljata podobno neverbalno komunikacijo. Obe z obrazno mimiko sledita povedanemu, skoraj neprestano ohranjata očesni stik s kamero, oblečeni sta v elegantna oblačila, premiki rok niso pretirani, premikanja po prostoru pa je zaznati le malo. Pridobljeni rezultati lahko slu ijo raziskovalcem, ki bi jih v prihodnosti zanimal vpliv neverbalne komunikacije voditeljev, ne samo dnevno-informativnih oddaj, temveč tudi oddaj drugih anrov, saj bodo rezultati naše raziskave lahko osnova za raziskovanje neverbalne komunikacije v drugih oddajah.
Keywords: neverbalna komunikacija, dnevno-informativne oddaje, voditeljica, Dnevnik, 24UR
Published in DKUM: 08.11.2018; Views: 1655; Downloads: 255
.pdf Full text (846,11 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica