| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE MERCATORJEVE BLAGOVNE ZNAMKE ZDRAVO ŽIVLJENJE
Teja Antolič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Oglaševanje v današnjem prostoru igra pomembno vlogo pri razvoju podjetja. Z njim lahko slednja dosežejo dolgoročno pozitivne učinke, ki se odražajo tako na povečanju prodaje, kot tudi pri nadaljnjem strateškem razvoju podjetja. Zaradi navedenih razlogov se podjetja odločajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev, saj želijo potrošnike prepričati da so njihovi proizvodi boljši od konkurenčnih, ter jih spodbuditi k nakupu. Tema diplomskega dela je oglaševanje Mercatorjeve blagovne znamke Zdravo življenje. Motiv za izdelavo dela je bil predvsem ugotoviti, kako učinkovito je oglaševanje blagovne znamke Zdravo življenje in ali oglaševanje vpliva na povečanje prodaje izdelkov ter na dvig prepoznavnosti izdelkov iz te linije. Teoretični del diplomskega dela predstavlja temeljna izhodišča oglaševanja in blagovne znamke, praktični del diplomske naloge pa predstavlja podjetje Mercator d.d. in oglaševanje njihove blagovne znamke Zdravo življenje. V praktičnem delu diplomske naloge sem spoznala različne segmente, povezane z blagovno znamko Zdravo življenje. Spoznala sem značilnosti same blagovne znamke Zdravo življenje, oglaševanje te linije izdelkov, kdo so ciljni potrošniki, kakšni so cilji, ki jih podjetje Mercator želi doseči s komunikacijo in katerih oglaševalskih medijev se v okviru komunikacije najpogosteje poslužujejo. Podjetje Mercator d.d. namenjajo veliko pozornosti oglaševanju blagovne znamke Zdravo življenje, saj želijo doseči jasno zastavljene cilje. Svoje izdelke in novosti ne le predstavljajo, ampak tudi seznanjajo potrošnike, da gre pri liniji blagovne znamke Zdravo življenje za zdravju prijaznejše izdelke. Sporočilo njihovih oglaševalskih akcij je, skrbite za svoje zdravje, ter se gibajte in zdravo prehranjujte. To sporočilo podajajo na zabaven in zanimiv način. V okviru raziskovanja sem se osredotočila na zadnjo, bolj odmevno oglaševalsko akcijo, ki je potekala meseca maja, leta 2008. Cilj omenjenih tržno-komunikacijskih aktivnosti je bil povečanje prodaje izdelkov linije trgovske znamke Zdravo življenje, dvig prepoznavnosti te linije ter utrjevanje ugleda Mercatorja kot trgovca, ki skrbi za zdravje svojih kupcev. Tržno-komunikacijske aktivnosti so vključevale oglase na televiziji, oglase v tiskanih medijih ter na internetu. Zaključne ugotovitve, do katerih sem prišla na podlagi rezultatov merjenja učinkovitosti oglaševanja blagovne znamke Zdravo življenje so bom na kratko povzela v nadaljevanju. Menim, da podjetje Mercator na pravilen in uspešen način spodbuja potrošnike k bolj zdravemu načinu življenja, kamor sodi tudi zdrava prehrana. Glede na podatke, pridobljene v podjetju Mercator, so z oglaševalsko akcijo iz leta 2008, zadovoljni z prodajnimi in komunikacijskimi cilji, razširili pa so tudi svojo ciljno skupino potrošnikov. Oglaševalska kampanja je bila torej učinkovita.
Keywords: oglaševanje, tržno komuniciranje, blagovna znamka Zdravo življenje, Mercator d.d., zdravje, potrošnik
Published: 06.07.2012; Views: 1592; Downloads: 107
.pdf Full text (942,79 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica