| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRODUKCIJA GLASBENEGA VIDEA
Tatjana Kopitar, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Produkcijo glasbenega videa je najlažje razumeti, če jo dojemamo kot proces. Postopek je vedno enak, ne glede na to, če gre za preprost ali zahtevnejši izdelek. Proces produkcije delimo v štiri poglavitne korake: predprodukcijo, produkcijo, postprodukcijo in distribucijo. Predprodukcijska faza je najpomembnejša, saj so od nje odvisne vse ostale faze produkcije glasbenega videa. Potrebno je skrbno načrtovanje celotnega projekta od začetne ideje do končnega izdelka. V drugi fazi produkcije video posnamemo. Po snemanju videa sledi tretja faza — postprodukcija. Vsebuje zajemanje, montažo zabeleženih posnetkov, dodajanje glasbe v ozadju in dodajanje video učinkov, ki obogatijo končni video material. Pomemben del produkcije glasbenega videa je tudi distribucija končnega izdelka. Tukaj gre predvsem za iskanje načinov, ki omogočajo, da bi video videlo čim večje število gledalcev. Cilj tovrstnega projekta je promoviranje glasbenikov in njihovega dela, ter možnost za večjo prepoznavnost.
Keywords: predprodukcija, produkcija, postprodukcija, distribucija, video, snemanje.
Published: 14.12.2010; Views: 7693; Downloads: 242
.pdf Full text (1,88 MB)

2.
APLIKACIJE ZA PRODUKCIJO VIDEA NA PAMETNIH TELEFONIH
Tatjana Kopitar, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo raziskali zgodovino pametnih telefonov ter njihovo vključenost na profesionalnem produkcijskem področju. Zanimalo nas je v kolikšni meri je področje uporabno za novinarje oz. ali je njihova uporaba pri medijski produkciji smiselna. Preverili smo, v kakšnem obsegu se medijske hiše prilagajajo novemu modelu obveščanja javnosti. Želeli smo izvedeti, kako napredne so aplikacije pri produkciji videa, katere so njihove prednosti in slabosti ter kakšne so možnosti izboljšave. Področje smo testirali z lastno uporabniško izkušnjo pri izdelavi dveh videov z enako temo – prvi je narejen s pomočjo pametnega telefona, drugi pa na klasičen način. Končna izdelka smo primerjali ter analizirali.
Keywords: Mobilni telefoni, mobilne video aplikacije, mobilno novinarstvo.
Published: 30.10.2015; Views: 611; Downloads: 65
.pdf Full text (2,26 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica