| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NOTRANJI MARKETING IN NOTRANJA TRŽNA NARAVNANOST ORGANIZACIJE
Tamara Gašparič, 2011, final seminar paper

Abstract: Marketinški koncept že vse od petdesetih let naprej velja za temelj marketinške discipline. Z njim je najtesneje povezan preobrat v naravnanosti organizacij k trgu in odjemalcu. Izhaja iz spoznanja, da je doseganje ciljev organizacije odvisno od opredelitve potreb in želja ciljnih trgov ter učinkovitejšega in uspešnejšega zadovoljevanja le-teh, kot to počno konkurenti. Vendar preživetje podjetij na trgu še daleč ni dovolj, podjetja želijo biti uspešna in vodilna na svojih področjih. Notranji marketing predstavlja za podjetje pomemben ključ do uspeha. Vodstvo podjetij mora zaposlenim pripisovat enako pomembno vlogo, kot jo pripisuje svojim odjemalcem. Iz definicij notranjega marketinga je razvidno, da notranji marketing vsebuje naslednje prvine: motiviranje zaposlenih, usposabljanje, izobraževanje, skrb za zaposlene, občutek njihove varnosti, pripadnosti, zaupanje, dialog znotraj podjetja, dobri odnosi itd. Podjetja se na trgu srečujejo z močno konkurenco, tehnološkim napredkom, v zadnjem času pa v ospredje postavljajo tudi boj za zaposlitev pomembnih ljudi, ki bi s svojimi sposobnostmi, znanjem in ustvarjalnostjo prispevali k uspehu podjetja. Vse več organizacij se v tem trenutku že zaveda, da so ključ do uspešnosti prav zaposleni. Vodje v podjetjih morajo spoznati in razumeti, da dobre delovne razmere in etični odnosi do vseh zaposlenih doprinesejo k povečani produktivnosti in uspešnosti. Zaposleni v podjetju morajo dobiti občutek pripadnosti, varnosti, pomembnosti in nenadomestljivosti. Potrebno jim je omogočit zdravo in varno delovno okolje, sprotno izobraževanje, usposabljanje in informiranje o tekočih zadevah. Imeti morajo občutek, da so obravnavani kot celota, ki je sestavljena iz pomembnih posameznikov, ki lahko s skupnim znanjem, pretokom informacij ter dobrimi medsebojnimi odnosi prispeva k uspešnemu delovanju podjetja.
Keywords: Zaposleni, notranji marketing, notranja tržna naravnanost organizacije, zunanja tržna naravnanost organizacije
Published: 02.12.2011; Views: 1845; Downloads: 178
.pdf Full text (408,78 KB)

2.
Odločilni dejavniki za sklenitev zavarovanja pri mladih v starostni skupini do 35 let
Tamara Gašparič, 2018, master's thesis

Abstract: Tema magistrskega dela je proučevanje dejavnikov, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje. Iz izkušenj na terenu smo ugotovili, da se veliko mladih ne zaveda, kako pomembno je zavarovanje z vidika socialne varnosti. Z magistrskim delom želimo poenostaviti delo zavarovalnim zastopnikom na terenu. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela. V prvem, teoretičnem delu, bomo predstavili razvoj zavarovalništva v Sloveniji, opredelili temeljne naloge ter vlogo zavarovanj, predstavili, na katere načine delimo zavarovanja. Posebno pozornost smo namenili dejavnikom, ki vplivajo, da se mladi v starostni skupini do 35 let odločijo za zavarovanje, osebnim lastnostim zavarovalnega zastopnika ter primerjavi sodobnega načina prodaje s klasičnim. V drugem, empiričnem delu, smo izvedli anonimno raziskavo med posamezniki v starostni skupini do 35 let. S pridobljenimi odgovori ustvarili predstavo o tem, kakšno mnenje imajo mladi o zavarovanjih, na podlagi česa so si mnenje izoblikovali, ali so že imeli srečanje z zavarovalnim zastopnikom, kakšna zavarovanja imajo urejena in ali o tem že sploh razmišljajo. Zanimalo nas je, ali že na kakršen koli način varčujejo za tretje življenjsko obdobje, za čas ko bodo v pokoju in ali se zavedajo, da morajo za svojo socialno varnost poskrbeti sami.
Keywords: zavarovalništvo, dejavniki, zavarovalni zastopnik, sodobna prodaja
Published: 14.06.2018; Views: 297; Downloads: 41
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica