| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO S PROCESOM IZOBRAŽEVANJA KADROV V DRUŽBI MOBITEL D.D.
Tamara Drmota, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družba Mobitel, telekomunikacijske storitve, d. d. je gospodarska družba, ki se pomena izobraževanja in s tem zadovoljstva zaposlenih pri opravljanju zaupanih nalog zelo dobro zaveda, saj za področje izobraževanja skrbi Oddelek za izobraževanje in razvoj (že samo ime nakazuje nujno povezavo med izobraževanjem in razvojem). V nalogi sem želela prikazati, kje in kako poteka proces izobraževanja v družbi Mobitel, in to od evidentiranja znanj, ki jih imajo zaposleni, do ugotavljanja njihovih potreb v okviru priprave letnih izobraževalnih planov, zagotavljanja sredstev za njihovo realizacijo in načine izvajanja izobraževanj (eksterna, interna, klasična, e-izobraževanja..). Na začetku diplomske naloge - v splošnem sklopu o izobraževanju - se bom osredotočila na definicijo izobraževanja kot eno najpomembnejših kadrovskih funkcij. V tem delu bom predstavila pomen izobraževanja v sodobni družbi. Nadaljevala bom s predstavitvijo oblik in metod izobraževanja. Predstavila bom pomen planiranja, načrtovanja in organiziranja izobraževanja v podjetju, merjenje rezultatov ter nagrajevanje. V četrtem poglavju bodo predstavljene izobraževalne dejavnosti v podjetju Mobitel d.d. Podjetje bom predstavila kot družbo in v intervjuju z vodjo Oddelka za izobraževanje in razvoj čim bolj podrobno opisala funkcijo oddelka. V petem poglavju bom nalogo navezala na ugotovitve iz anketnega vprašalnika, ki ga bom izvedla med sedemdesetimi zaposlenimi v vseh organizacijskih enotah družbe. Iz ankete nameravam ugotoviti, kdo od zaposlenih je motiviran za izobraževanje, kakšno je njihovo mnenje o tem in o organizaciji ter vpliv tega na njihovo delo. V zaključnem delu bom strnila vse svoje ugotovitve v zvezi z zadovoljstvom zaposlenih z izobraževanjem, ki jim ga nudi družba, hkrati pa na podlagi njihovih mnenj in analize dejanskega stanja pripravila predloge oziroma pobude za izboljšave na področju izvajanja izobraževanja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: izobraževanje, učenje, Mobitel d. d.
Published in DKUM: 05.08.2011; Views: 1846; Downloads: 130
.pdf Full text (799,54 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica