| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OD SPONTANE IGRE DO GLEDALIŠČA
Tamara Šket, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Teoretični del diplomskega dela zajema na podlagi strokovne literature, knjig, člankov, revij in internetnih virov opis otroške spontane igre in gledališke igre. Vsebuje tudi sestavine, ki so potrebne za nastanek lutkovne predstave. V nadaljevanju je predstavljen otrokov razvoj ob igri z lutko ter komunikacija v gledališki in lutkovni dejavnosti. Opisali smo tudi vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu. Namen praktičnega dela je bila izvedba gledaliških uric v vrtcu, v skupini 2. starostnega obdobja. V tem delu diplomske naloge smo nazorno prikazali potek vzgojno-izobraževalnega procesa za lutkovno predstavo Kje je krtek?. Dodanih je devet priprav za izvajanje lutkovne dejavnosti. Priprave vsebujejo natančno zastavljene cilje, potek dela ter evalvacijo. Ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Šmarje pri Jelšah, na enoti Sveti Štefan, je nastalo nekaj slikovnega materiala, ki smo ga dodali v diplomsko delo. Gledališke urice smo v vrtcu izvajali 14 dni. Med izvajanjem projekta smo otroke spodbujali, vodili in jim nudili pomoč pri izvajanju dejavnosti. Otroci so z zanimanjem sodelovali v lutkovni dejavnosti. Z izvedbo projektnega dela smo zadovoljni, saj smo dosegli svoj namen.
Keywords: Spontana igra, gledališka igra, otrok, lutkovna predstava, lutka, projekt, gledališke urice, lutkovna dejavnost.
Published in DKUM: 08.10.2013; Views: 2896; Downloads: 244
.pdf Full text (1,30 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica