| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv lokacije napajalnikov na obnašanje pitancev na uriniranje, blatenje in ležanje v poletnem obdobju
Tadeja Leskovar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj študije je bilo raziskati vpliv lokacije napajalnika (znotraj boksa (NOT, n=2), v izpustu boksa (ZUN, n=2), in kombinacije (KOMBO, znotraj (n=1) in izpustu (n=1)) na ležanje in izločanje pri prašičih v zadnji fazi pitanja (visoka gostota naselitve) v poletnem obdobju. Bokse smo razdelili v 5 območij, v notranje (6) in v 4 zunanja namenjena za izločanje (7, 8, 9, 10). Kot prvo smo želeli ugotoviti, ali bo skupina ZUN manj izločala na notranjih tleh kot skupina NOT in KOMBO, in drugo, ali bo skupina ZUN v zunanjem območju več izločala, in ležala v posredni bližini napajalnika (območja 8, 9, 10) kot skupina NOT in KOMBO. Poleg tega smo kvantificirali spremembe v zgoraj omenjenih obnašanjih čez dan. V ZUN skupini so v območju 6 statistično manj urinirali (P = 0,002) in blatili (P = 0,016) v primerjavi s skupino NOT in KOMBO. Skupina ZUN je opravila statistično značilno več uriniranj v območjih 9 (P < 0,001) in 10 (P < 0,001). Blatenje je bilo pogosteje opravljeno v območju 10 (P = 0,006) v skupini ZUN v primerjavi s skupino NOT. V skupini ZUN je bilo statistično značilno več ležanj v območju 7 (P = 0,009), 8 (P = 0,049) in 10 (P = 0,002) v primerjavi s skupino NOT in KOMBO. Zaključimo lahko, da pri višjih temperaturah in višji gostoti naselitve, bo skupina ZUN manj izločala na notranjih tleh in bo predvsem opravila več izločanj v zunanjem območju 9, 10, medtem kot ležanje v območje 7, 8, 10.
Keywords: prašič, napajalniki, uriniranje, blatenje, ležanje
Published: 23.06.2020; Views: 307; Downloads: 51
.pdf Full text (490,26 KB)

2.
Povezanost dejavnikov notranjega marketinga v podjetju imagine
Tadeja Leskovar, 2018, master's thesis

Abstract: Za uspešno poslovanje podjetja in doseganje strateških ciljev je pomembno, da so cilji in vizija podjetja skladni s cilji in vizijo zaposlenih. Vse večji pomen zato pripisujemo notranjemu marketingu, ki ustvarja marketinško naravnano organizacijsko kulturo. Njegova naloga je izobraževanje, usposabljanje, motiviranje zaposlenih in usklajevanje njihove vizije in delovnega procesa. Razumevanje koncepta notranjega marketinga pomeni zavedanje, da so lahko zaposleni vir konkurenčne prednosti. Notranji marketing teži k povečevanju zadovoljstva zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni lahko zadovoljstvo širijo med zunanje odjemalce. Cilj notranjega marketinga je zadovoljiti potrebe zaposlenih na delovnem mestu in jih motivirati za zadovoljevanje potreb zunanjih odjemalcev. Gre za ustvarjanje marketinško naravnane organizacijske kulture. Takšno osredotočanje notranjega marketinga na menjavo med podjetjem in zaposlenimi na notranjem trgu imenujemo notranja tržna naravnanost. Obravnavajo jo številni avtorji, ki zagovarjajo njene prednosti in pozitivne učinke na podjetja. V magistrskem delu smo se lotili merjenja notranje tržne naravnanosti v malem slovenskem podjetju, rezultate pa predstavili in interpretirali. Povprečne ocene rezultatov raziskave so pokazale, da je notranja tržna naravnanost v podjetju prisotna in jo zaposleni tudi zaznavajo. Zadovoljstvo na delovnem mestu je v povprečju visoko, splošno so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ugotovili smo, da so komponente notranje tržne naravnanosti med seboj povezane, ter da so vse tri komponente povezane tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Podjetju smo predlagali, da neprestano stremi k izboljševanju komunikacije med zaposlenimi in managementom, ter izboljša usposabljanje zaposlenih, kjer so bile povprečne vrednosti odgovorov nižje.
Keywords: notranji marketing, notranja tržna naravnanost, organizacijska kultura, uspešnost organizacije, zadovoljstvo odjemalcev
Published: 21.05.2019; Views: 457; Downloads: 0
.pdf Full text (1,64 MB)

3.
Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
Tadeja Leskovar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pomen komunikacije med podjetjem in odjemalci je ohranjanje blagovne znamke oziroma podjetja v odjemalčevi zavesti. Vendar se pojavljajo bistvene razlike med posameznimi komunikacijskimi orodji, preko katerih je možna tovrstna komunikacija, kar je izpostavljeno v diplomski nalogi Klasični instrumenti komuniciranja ne omogočajo interakcije z odjemalci in merjenja učinkov v realnem času, tako kot digitalna orodja. Diplomski projekt definira pojem marketinškega komuniciranja in opiše njegove značilnosti pri posameznih tradicionalnih in digitalnih orodjih marketinškega komuniciranja. Tako kot odjemalci, tudi oglaševalci vse več časa posvečajo digitalnim orodjem. Le-ta predstavljajo prednosti za obojne. Da se podjetja prepričajo v pravilnost izbire pravega komunikacijskega orodja za svoje odjemalce, pa morajo meriti učinkovitost svojih akcij. Rezultati raziskave, narejene na podlagi podjetja s.Oliver, razkrivajo razlike med posameznimi digitalnimi komunikacijskimi orodji. Največje razlike se kažejo med posrednim oglaševanjem (Facebook) in neposrednima oblikama (sms-sporočilo in e-pošta). Na podlagi rezultatov pridemo do informacij, da je bilo najučinkovitejše digitalno orodje sms-sporočilo. Največ nakupov so opravili kupci, ki so za ugodnost izvedeli na prodajnem mestu. Marketinško komuniciranje je dvignilo prodajo glede na vrednost in število prodanih izdelkov.
Keywords: marketinško komuniciranje, marketinški odnosi, interaktivnost, digitalna tehnologija, merjenje učinkovitosti
Published: 14.11.2016; Views: 801; Downloads: 61
.pdf Full text (53,27 MB)

4.
THE PROJECT OF IMPLEMENTING AN ERP SOLUTION INTO A SMALL BUSINESS
Tadeja Leskovar, 2014, master's thesis

Abstract: This Master’s thesis topic are Enterprise Resource Planning (ERP) solutions in general with emphasis on systems appropriate for small and medium sized enterprises and industry specific solutions. The chosen industry and case study of the present thesis are manufacturing and construction; specifically the industry of ready-mixed concrete manufacturing. An ERP is a company-wide system that replaces many previously scattered and standalone systems of individual departments and offices. After the (successful) implementation it integrates all functions into a single, automated system that runs on a single database. This thesis strives to present different stages of ERP acquiring, from decision-making, through implementation and use. Because the empirical part contains a presentation of an actual business and their requirements, we focus in the particular conditions and issues related to the size and industry of the given company, Beton – Betonski izdelki Kuhar Dušan, s.p throughout the thesis. Additionally, part of the thesis is also presentation and potential beneficial role of one of the leading organizations in the area of project management – Project Management Institute. The outcome of our research is realization that ERP solutions are a crucial aspect of modern companies if they wish to be competitive on the market, have the ability to grow, and continuously maintain the existing pool of costumers. However, before the right ERP solution can be selected, a careful decision-making needs to be undertaken and implementation has to be thoroughly planned. There are many tools and guides that can be used with such demanding project. Project Management Institute, which will be presented in this work, offers many advices on the topic in question.
Keywords: ERP solutions, SMEs, ready-mixed concrete, Project Management Institute
Published: 13.10.2014; Views: 1326; Downloads: 141
.pdf Full text (2,38 MB)

5.
GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - PRIMERJAVA MED SLOVAŠKO IN SLOVENIJO
Tadeja Leskovar, 2011, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo obravnavali področje gospodarske diplomacije, ki je del zunanje politike države in ima opravka z mednarodnimi odnosi med državami. Zato smo v začetku opredelili zunanjo politiko in razložili še odločanje ter sredstva zunanje politike. Sledi definiranje mednarodnih odnosov, skupaj z nekaterimi teorijami na tem področju. Eno izmed sredstev zunanje politike in mednarodnih odnosov je tudi diplomacija, ki predstavlja osrednjo temo seminarja. Najprej smo podali nekaj definicij, nato dodali kratek pregled razvoja diplomacije, na koncu pa še nekatere posamezne podvrste diplomacije. Ena izmed teh je tudi gospodarska diplomacija, ki v osnovi deluje na bilateralni ravni med državami, čeprav mnogi v to kategorijo uvrščajo tudi aktivnosti na multilateralni ravni. Na kratko se v petem poglavju dotaknemo vprašanja stanja gospodarske diplomacije v finančni in gospodarski krizi, nato pa sledi še poglavje, kjer primerjamo državi Slovenijo ter Slovaško. Najprej ugotavljamo, kakšno je gospodarsko sodelovanje med državama, nato opisujemo gospodarski diplomaciji obeh držav ter na koncu ugotavljamo še, kolikšno je sodelovanje med obema gospodarskima diplomacijama.
Keywords: Ključne besede: zunanja politika, mednarodni odnosi, diplomacija, gospodarska diplomacija, slovensko-slovaški gospodarski odnosi.
Published: 16.11.2011; Views: 1813; Downloads: 146
.pdf Full text (891,60 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica