| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, final seminar paper

Abstract: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Keywords: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Published: 10.11.2011; Views: 2966; Downloads: 705
.pdf Full text (578,48 KB)

2.
RAZLIKA V RAZUMEVANJU ORGANIZACIJSKE KULTURE MED MANAGEMENTOM IN ZAPOSLENIMI IZBRANEGA PODJETJA
Tadej Švarc, 2014, master's thesis

Abstract: Z organizacijsko kulturo se srečamo v vsaki organizaciji. Pomaga nam razumeti na kakšnih načelih, prepričanjih deluje organizacija in kakšno vedenje udeležencev organizacija podpira. Organizacijsko kulturo, je možno začutiti že s samim vstopom v organizacijo. Nosilci organizacijske kulture so vsi notranji udeleženci organizacije. Odgovornost za nastajanje, ohranjanje in krepitev kulture pa ima management. Management služi v organizaciji, kot vzgled in temeljni člen za prenos kulture na nižje ravni v organizaciji. Organizacijska kultura se tako prenaša od zgoraj navzdol. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvi del, ki je teoretični so vključena tri poglavja. Prvo poglavje tega dela, govori o tem, kaj je organizacijska kultura, katera so izhodišča za obravnavo organizacijske kulture, katere so glavne sestavine kulture in kakšno vlogo oziroma funkcijo ima v organizaciji. Naslednje poglavje govori o tipologijah organizacijske kulture. V tem poglavju izvemo, zakaj potrebujemo tipologijo in kaj nam določena tipologija pove o organizacijski kulturi. Predstavljene so štiri tipologije: po Charlesu Handyu, Dealu in Kennedyu, Carterju McNamari in po Cameronu in Quinnu. S pomočjo zadnje omenjene tipologije je izpeljana tudi raziskava. V zadnje poglavje teoretičnega dela je vključeno, upravljanje in delo z organizacijsko kulturo. Prikazana je vloga managementa pri oblikovanju in izvajanju organizacijske kulture. Poudarek je na tem kako ustvarjati, ohranjati in spreminjati organizacijsko kulturo in na kaj moramo biti pri tem pozorni. Opisana in prikazana so orodja, s katerimi lahko prenašamo organizacijsko kulturo na udeležence. Teoretični del se zaključi s poglavjem, v katerem so prikazane razlike v razumevanja organizacijske kulture med različnimi skupinami udeležencev organizacije. Drugi del magistrskega dela, predstavlja empirična raziskava, ki je bila izvedena v izbrani organizaciji. Raziskava je bila izvedena s pomočjo metodologije po Cameronu in Quinnu. Predstavljeni so rezultati raziskave in analiza organizacijske kulture v izbrani organizaciji. Prikazana je razlika v razumevanju organizacijske kulture med managementom in ostalimi zaposlenimi v organizaciji. Ugotovili smo, h kateri kulturi je nagnjena organizacija, katero kulturo si v organizaciji želijo, in kakšna je razlika v želeni kulturi managementa in ostalih zaposlenih. Na koncu so podani predlogi za izboljšanje trenutne organizacijske kulture. Organizacijska kultura se v organizacijo uvaja postopoma in zahteva veliko časa za uvedbo, saj jo morajo udeleženci sprejeti. Kar pa pomeni, da morajo sprejeti določena prepričanja, poglede in vedenje. Uvajanje organizacijske kulture v organizacijo, je tako dolgotrajni proces.
Keywords: Organizacijska kultura, tipologije organizacijske kulture, ustvarjanje ohranjanje in spreminjanje organizacijske kulture, ocenjevanje organizacijske kulture, proces socializacije.
Published: 02.02.2015; Views: 1173; Downloads: 234
.pdf Full text (3,76 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica