1.
Vloga aktivnosti na družbenih omrežjih pri oblikovanju dojemanja blagovne znamke na primeru nočnih lokalov v Mariboru : diplomsko deloSven Pušnik, 2023, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal, na katerem so prisotni uporabniki in različne blagovne znamke, tudi nočni lokali. V sklopu empiričnega dela smo izvedli anketo, s katero smo analizirali dojemanje aktivnosti mariborskih nočnih lokalov na družbenih omrežjih. Prav tako pa smo beležili tudi objave na družbenih omrežjih treh mariborskih nočnih lokalov z največ sledilci (Štuk, Trust, Niagara). Rezultati našega empiričnega dela so pokazali, da stranke aktivnost mariborskih nočnih lokalov na družbenih omrežjih dojemajo pozitivno. Pri vrstah objav najraje spremljajo zgodbe, med vsebinami pa so najbolj priljubljene fotografije in videoposnetki.
Keywords: družbena omrežja, blagovne znamke, nočni lokali, psihološka vrednost znamke, dojemanje blagovne znamke
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 353; Downloads: 42
Full text (1,32 MB)