| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 37
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Etični odnos podjetja do dobaviteljev
Urška Šuster, 2014, master's thesis/paper

Abstract: V poslovnem okolju se podjetja mnogokrat znajdejo v etičnih dilemah, saj so izpostavljena nenehnim spremembam na trgu, želji po čim večjem dobičku in različnim interesom. Zato je pomembno, da se zavedamo, kako neetično ravnanje vpliva na podjetje in tudi na širše okolje. Dobavitelji predstavijo pomembne poslovne partnerje, saj le-ti v veliki meri vplivajo na uspešnost podjetja. Dolgoročno sodelovanje podjetja z dobavitelji je mogoče le, če odnos temelji na etičnih načelih. V teoretičnem delu naloge smo opredelili pojma etike in poslovne etike ter opredelili odnos med dobavitelji in kupcem. V praktičnem delu magistrskega dela smo na primeru podjetja s pomočjo intervjuja zaposlenih raziskali področje etičnega odnosa do dobaviteljev in prikazali prakso podjetja na področju etike v odnosu do dobaviteljev. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do zaključka, da preučevano podjetje ravna z dobavitelji po etičnih načelih.
Keywords: etika, poslovna etika, odnosi z dobavitelji
Published: 29.01.2015; Views: 1098; Downloads: 130
.pdf Full text (795,46 KB)

2.
Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih v poslovni enoti trgovske verige : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Darja Ellero, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Zaposleni pri delu je lahko uspešen, če je zadovoljen. Ni pa potrebno, da je posameznik tudi lojalen ali pripaden, da je uspešen in učinkovit. Vendar od pripadnega zaposlenega se lahko v kriznih trenutkih pričakuje višjo stopnjo zanesljivosti, dolgoročnejše sodelovanje, varovanje poslovnih skrivnosti in zagovarjanje kolektivnih interesov. Odgovorni za zadovoljstvo in pripadnost so zlasti nadrejeni, ki lahko veliko prispevajo k pozitivnem počutju zaposlenih. Saj je zaposleni zadovoljen, če ima ustrezne pogoje za delo, dobre odnose med sodelavci in nadrejenimi ter če je za opravljeno delo pohvaljen ter seveda, da je zadovoljen s plačilom. Diplomsko delo temelji na proučevanju teorije in praktičnega dela. Proučevali smo splošna spoznanja različnih avtorjev s področja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih. Predstavljeni so rezultati merjenja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih v poslovni enoti Spar Ţalec.
Keywords: zadovoljstvo, pripadnost, motivacija, zaposleni
Published: 17.05.2011; Views: 2047; Downloads: 184
.pdf Full text (677,98 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO IN PRIPADNOST ZAPOSLENIH V KEMIJSKO PREDELOVALNEM PODJETJU
Suzana Gradišnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja po svetu so se že začela zavedati pomembnosti vsakega posameznika v podjetju ter pomena pozitivnega vpliva zadovoljnih in pripadnih zaposlenih na uspešnost celotne organizacije. Ponekod, tudi v Sloveniji pa je takšna zavest organizacij še vedno precej ne razvita. Nekatere organizacije imajo še vedno premalo znanja, zaupanja ali volje da bi, morda še višje cilje organizacije, skušale doseči preko zadovoljstva in pripadnosti svojih zaposlenih. Pri raziskovanju razvitosti in zavzetosti organizacije za vlaganje v človeški kapital oziroma v zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, smo pod drobnogled vzeli enega večjih kemijsko predelovalnih podjetij v Sloveniji ter preverili obstoječe stanje stopnje zadovoljstva in pripadnosti. Na osnovi izpolnjeni in analiziranih anketnih vprašalnikov zaposlenih smo oblikovali predloge ukrepov, ki bi povečali stopnjo zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih in tako podjetju brez večjih denarnih investicij prinesli vejo uspešnost.
Keywords: Zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, uspešnost organizacije
Published: 23.10.2011; Views: 1669; Downloads: 224
.pdf Full text (577,03 KB)

4.
KOMPETENCE LOGISTIČNEGA STROKOVNJAKA V VEČJEM TRGOVSKEM PODJETJU
Boštjan Kukovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo najprej obdelali teoretični del, kje smo opredelili pojem kompetence, njene sestavne dele in posamezne vrste kompetenc. Opisali smo, na kakšen način se izoblikuje kompetenčni model za posamezno delovno mesto. Opredelili smo funkcije in predvidene kompetence strokovnjaka logistike ter trgovinsko dejavnost in vlogo logistike v trgovini. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo sestavili anketni vprašalnik in ga izvedli v dveh večjih slovenskih trgovskih podjetjih. Zaprosili smo jih, da anketo izpolnijo predvsem zaposleni na vodstvenih delovnih mestih. Skozi analizo rezultatov smo ugotovili, da so zaposleni pridobili v večji meri pridobili svoje kompetence na delovnem mestu, da se dodatno izobražujejo predvsem na pobudo podjetja, da so tiste kompetence, ki so jih ocenili kot pomembnejše, tudi pogosteje uporabljene na delovnem mestu in da smer izobrazbe ne vpliva na oceno pomembnosti kompetenc strokovnjaka logistike.
Keywords: kompetence, strokovnjak logistike, trgovsko podjetje
Published: 21.10.2011; Views: 1912; Downloads: 358
.pdf Full text (629,42 KB)

5.
KOMPETENCE STROKOVNJAKA LOGISTIKE V TRANSPORTNIH PODJETJIH
Timotej Virtič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo opredelili kompetence, njihov pomen, kako jih razvrščamo, torej teoretični del naloge. Sem smo dodali tudi transport, kaj transport pomeni, in s čim se transportna podjetja ukvarjajo. V praktičnem delu naloge smo izdelali anketni list, ki smo ga poslali na stodvajset podjetij, ki se v Sloveniji ukvarjajo s transportom. Podjetja smo prosili, da anketo izpolni strokovnjak logistike ali kdo, ki je v podjetju zadolžen za transport. Ob analizi rezultatov ankete smo prišli do spoznanj, da so anketo rešila po večini majhna in srednja podjetja, večja pa ne. Prav tako smo odkrili, da strokovnjaki logistike v transportnih podjetjih pri svojem delu uporabljajo splošne in delovno specifične kompetence, znanje in kompetence pa so pridobili v večji meri z izkušnjami na delovnem mestu.
Keywords: kompetence, transport, strokovnjak logistike
Published: 30.10.2011; Views: 2326; Downloads: 294
.pdf Full text (337,53 KB)

6.
Cross-cultural comparison of online job advertisements
Irena Gorenak, Sonja Mlaker Kač, Sara Orthaber, 2010, original scientific article

Abstract: Job advertisements should reflect an ideal candidate that the company is looking for. This is especially important for logistic companies which - due to their service-oriented nature - are inseparably connected with their employees. This paper aims to compare and analyse Slovenian, German and British online job advertisements from the field of logistics. Furthermore, this paper will discuss the structure and special features of job advertisements whereby relevant cultural differences between the three countries will be emphasized. With this in mind, differences in understanding logistics as such will be identified and cultural differences regarding employees' characteristics further discussed. For this purpose, six online job ads published in October 2008 in different online media in Slovenia, Germany and the UK will be qualitatively analysed. In the analysis relevant cross-cultural differences and similarities will be addressed and their implications further discussed.
Keywords: online recruitment, cultural differences, logistics, Slovenia, Germany, UK
Published: 05.06.2012; Views: 1381; Downloads: 33
URL Link to full text

7.
8.
Analiza sistema nagrajevanja v podjetju Palfinger d. o. o.
Matej Belec, 2012, undergraduate thesis

Keywords: sistemi nagrajevanja, nagrada, nagrajevanje, analiza
Published: 10.07.2015; Views: 802; Downloads: 53
URL Link to full text

9.
Some theoretical aspects of trust, relationship commitment and cooperation
Sonja Mlaker Kač, 2013, independent professional component part or a chapter in a monograph

Abstract: In this paper we theoretically discuss some aspects of three important and mutually connected notions: the trust, the relationship commitment and the cooperation. All three concepts are crucial for success in todayʼs business world. All three concepts and terms are very complex, with several different definitions. We discuss them in article in detail, here we will only define them briefly. Trust is defined as 'a willingness to rely on an exchange partner in whom one has confidence' (Moorman, Despande, Zaltman, 1993: 83). Relationship commitment can in our discussion be defined as 'an exchange partner believing that an on-going relationship with another is as important as to warrant maximum efforts at maintaining it' (Morgan and Hunt, 1994: 23). And cooperation is defined as situations in which different partners work together so that they can achieve mutual goals (Anderson and Narus, 1990). Allthree concepts are very important in inter-organisational relationships andin achieving a competitive advantage.
Keywords: trust, relationship commitment, cooperation, competitive advantage
Published: 10.07.2015; Views: 916; Downloads: 60
URL Link to full text

10.
Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica