| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
Sonja Majerič, 2024, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo potrošnikov je zagotovo eden najbolj zaželenih rezultatov odnosa med podjetjem in potrošnikom. V magistrski nalogi smo preučevali možne pristope k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje. Namen naloge je pridobiti podatke, ki bi zbornici pomagali privabiti nove člane. Preučili smo literaturo in se ob razlaganju in navajanju dejstev sklicevali na ugotovitve, spoznanja, stališča domačih in tujih avtorjev. Izvedli smo tudi kvantitativno raziskavo v obliki anketnega vprašalnika. Odgovore oziroma dobljene rezultate smo analizirali. Postavili smo si tudi tri raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da se z dodajanjem koristi in znižanjem cene članarine, članstvo ne bo povečalo in da so člani zvesti zbornici, ker so zadovoljni s storitvami in poslanstvom zbornice. Poslanstvo zbornice je služenje svojim uporabnikom in partnerjem, kateri jih oskrbujejo s sredstvi za delovanje. Na strategije, obstanek in razvoj organizacije vplivajo udeleženci oziroma njihova zaznana vrednost storitev in koristi, ki jih imajo. Člani namreč primerjajo med koristmi, ki jih pridobijo in zaznanimi stroški. Raziskovali smo različne marketinške strategije. Osredotočili smo se na strategijo usmerjeno v doseganje dolgoročnega zadovoljstva in zvestobe članov ter pridobivanje novih.
Keywords: Obrtno-podjetniška zbornica, pravna oseba, članstvo, strateški marketing, zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov in nepridobitne organizacije
Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 17; Downloads: 15
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
MEDNARODNI PLAČILNI PROMET
Sonja Majerič, 2011, final seminar paper

Abstract: Diplomski seminar predstavlja mednarodni plačilni promet in plačilna tveganja, ki se pojavljajo pri poslovanju in način njihove omejitve pri posameznih oblikah plačil. Poslovna in bančna praksa sta oblikovali vrsto inštrumentov plačila in zavarovanja plačil, ki nudijo učinkovito zavarovanje interesov tako kupca kot prodajalca. Zelo je pomembno poznavanje možnosti zavarovanja plačil, pri čemer je cena posameznega inštrumenta odvisna od njegove učinkovitosti. V podjetju, ki sodeluje v mednarodnem poslovanju, je izrednega pomena znanje o možnostih zavarovanja plačilnega tveganja, saj je njegov obstoj odvisen od uspešnosti izterjatve dolgov, ki jih ima do pogodbenih partnerjev. Bitka za konkurenčnost med podjetji na prostoru, ki ga imenujemo trg, je neusmiljena. Zato je treba biti pozoren na vse vidike poslovanja in prežati na vsa tveganja, ki ogrožajo podjetje. Vlaganje v znanje na področju zavarovanja tveganj naj ne bo le strošek za podjetja, temveč investicija, ki prinaša gotov dobiček.
Keywords: Ključne besede: plačilni promet, mednarodno plačilo, swift, target, eba, sepa, plačilni instrumenti, zavarovanja plačil, tveganja v mednarodnem plačilnem prometu, akreditiv, inkaso, ček, menica, garancija
Published in DKUM: 28.11.2011; Views: 2809; Downloads: 252
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica