| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1111
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza smotrnosti ukinitve zbiranja odpadkov na zbiralnicah pri enostanovanjskih hišah v mariboru
Petra Hrovat, 2021, bachelor thesis/paper

Abstract: Količine odpadkov iz leta v leto naraščajo, velik vpliv na to pa imamo prav posamezniki, ki lahko z ustreznim ravnanjem z odpadki zmanjšamo njihovo nastajanje. Čim bolj želimo zmanjšati količine odpadkov, ki jih ne moremo reciklirati ali ponovno uporabiti. Na področje zbiranja odpadkov prav tako vpliva način zbiranja odpadkov. Ugotovili smo, da so zbiralnice oz. t. i. ekološki otoki, ki so zelo razširjen način zbiranja odpadkov v Sloveniji, postali problematični. Zabojniki na zbiralnicah so pogosto polni, vir slabih vonjav, tarča vandalizma. Zabojniki neposredno vplivajo na slab izgled mesta, odpadki pa so nepravilno ločeni. V diplomskem delu smo predstavili teoretična in zakonska izhodišča področja zbiranja odpadkov. Za obravnavani problem smo predlagali uvedbo načina odvoza odpadlega papirja in stekla po sistemu od vrat do vrat. V praktičnem delu diplomskega dela smo naredili analizo in primerjavo prevoženih kilometrov, porabljenega časa za odvoz odpadkov, izpustov CO2 ter stroškov goriva za podjetje Snaga Maribor, in sicer pri trenutnem načinu odvoza odpadkov ter predlagani rešitvi. Po končani analizi smiselnosti uvedbe predlagane rešitve smo predlagali, da se kljub povišanju stroškov rešitev izvede, saj prednosti, ki jih ponuja, zelo pozitivno vplivajo na kakovost izvedbe zbiranja odpadkov, estetski videz mesta in navsezadnje na kakovost življenja.
Keywords: ravnanje z odpadki, način odvoza odpadkov, zbiralnice, Mestna občina Maribor
Published: 24.09.2021; Views: 2; Downloads: 0
.pdf Full text (1,09 MB)

2.
Primerjava lastnosti konvencionalnih in recikliranih poliestrnih vlaken
Sonja Ribič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Recikliranje je ključnega pomena za učinkovito ravnanje s plastiko ob koncu življenjske dobe. Eden od prvih zelo uspešnih pristopov v tej smeri je bilo recikliranje polietilen tereftalata (PET), iz katerega so po večini izdelana tekstilna vlakna in plastenke. Vendar pa sam proces recikliranja, ponovnega taljenja in ekstruzije polimera zaradi termo mehanskih vplivov med taljenjem in hidrolitske razgradnje med procesi ekstruzije, vpliva na strukturne spremembe polimera na molekulskem in nadmolekulskem nivoju, kar vodi do poslabšanja mehanskih in kemičnih lastnosti izdelkov iz recikliranega polietilen tereftalata (rPET). Namen diplomske naloge je bil ugotoviti razlike v ključnih kemičnih in fizikalnih lastnostih med konvencionalnimi (PET) in recikliranimi (rPET) vlakni iz polietilen tereftalata. V ta namen so bile izvedene mikroskopske analize in merjenje debeline vlaken, določanje finosti in pretržne sile in raztezka, določanje navzemanja vlage pri konvencionalnih klimatskih pogojih in navzemanja in zadrževanja vode, IR spektroskopija ter termične analize (TGA in DSC). Na osnovi rezultatov je bilo ugotovljeno, da so ob enaki kemični sestavi imela rPET vlakna višji titer, višji pretržni raztezek, večjo sposobnost navzemanja vlage, a so po centrifugiranju zadržala manj vode kot konvencionalna PET vlakna. Večina teh lastnosti najverjetneje izhaja iz razlik v nadmolekulski strukturi, saj so imela rPET vlakna za okrog 27 % nižjo stopnjo kristalinosti v primerjavi s konvencionalnim PET vzorcem.
Keywords: vlakna, polietilen tereftalat, PET, reciklirana polietilen tereftalatna vlakna, kemične in fizikalne lastnosti vlaken
Published: 21.09.2021; Views: 27; Downloads: 1
.pdf Full text (2,50 MB)

3.
Nadgradnja ERP sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP sistem Microsoft D365 Finance v podjetju X
Melisa Benkovič, 2021, master's thesis

Abstract: To, da je poslovanje podjetij v današnjem času vedno bolj zapleteno in večinoma računalniško podprto, ni več nobena skrivnost niti novost. Poslovanje podjetij je računalniško podprto že en čas, in sicer z ERP-sistemi, ki pomagajo pri načrtovanju virov. Povečuje se tudi količina podatkov, ki jih podjetja imajo in jih obvladujejo v skupni podatkovni bazi, ki jo ponujajo ERP-sistemi. Tudi to, da podjetja za poslovanje uporabljajo več različnih sistemov, ni nobena novost. Tako ni potrebna samo ustrezna tehnološka podprtost podjetij, ampak tudi zmožnost različnih sistemov, da so med seboj povezani oziroma integrirani in kljub temu omogočajo nemoteno uporabo. Čeprav tehnologija močno prispeva k poslovnim koristim podjetja, sama po sebi ne ustvarja koristi. Podjetja so tista, ki morajo najprej opredeliti in pregledati svojo strategijo in cilje, zagotoviti ustrezne človeške vire in prenoviti poslovne procese za optimalno poslovanje. Šele po tem lahko podjetje s pomočjo tehnologije doseže želene poslovne koristi. Z uvedbo tehnologije, oziroma v našem primeru uvedbo ERP-sistema, pa se vse šele začne. Podjetje mora pred, med in po uvedbi nenehno sodelovati s ponudnikom ERP-sistema in zagotoviti vzdrževanje ter podporo sistemu, ki se po nekaj letih uporabe zaključi. Po preteku podpore, ki jo zagotavlja ponudnik ERP-sistema, se veliko podjetij odloči za nadgradnjo obstoječega ERP-sistema ali pa za uvedbo novega. Ne glede na odločitev podjetja o tem, ali želi nadgraditi ali uvesti nov ERP-sistem, mora najprej razumeti slabosti obstoječega sistema in prednosti, ki jih lahko pridobi z nadgrajenim oziroma novim ERP-sistemom. Pri magistrskem delu smo v sklopu teoretičnega dela obravnavali področje ERP-sistemov, se osredotočili na module, ki jih ponujajo, in skušali predstaviti njihove glavne prednosti za optimizacijo poslovanja podjetij. Opredelili smo vrste ERP-sistemov, predstavili prevladujoče ERP-sisteme na trgu in njihove trende. Posamično smo obravnavali postopek nadgradnje obstoječega ERP-sistema in postopek uvedbe novega ERP-sistema ter se s pomočjo primerjave obeh pristopov ukvarjali z vprašanjem, zakaj bi se podjetje odločilo za enega ali drugega. Pri magistrskem delu smo se v sklopu empiričnega dela osredinili na podjetje X in njihovo nadgradnjo ERP-sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP-sistem Microsoft D365 Finance. Najprej smo obravnavali obstoječi ERP-sistem v podjetju X, analizirali uporabo sistema ter nato preučili slabosti in predvsem razloge za nadgradnjo. Nato smo obravnavali ERP-sistem Microsoft D365 Finance in se osredotočili na prednosti, ki jih bo sistem prinesel podjetju X. Ker je podjetje X trenutno v postopku nadgradnje, smo opredelili ključne korake v njihovem procesu in podali predloge za uspešno nadgradnjo.
Keywords: ERP-sistemi, nadgradnja, Microsoft Dynamics AX 2013 R3, Microsoft D365 Finance, podjetje X
Published: 02.09.2021; Views: 59; Downloads: 15
.pdf Full text (3,59 MB)

4.
Implementacija in uporaba CRM rešitve v podjetju in WP-CRM kot dodatek za WordPress
Nives Korošec, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu znotraj teoretičnega dela utemeljujemo pojme, povezane s CRM rešitvami in CMS sistemi. S kratico CRM opredeljujemo upravljanje odnosov s strankami, ki predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetja, katerih želja je dolgoročno in kvalitetno grajenje odnosov s strankami. V poglavju o CRM rešitvah smo le-te podrobneje opredelili, razložili njihovo uporabnost in funkcionalnost, prednosti in slabosti, potek implementacije ter možnosti različnih uvedb. Dotaknili smo se tudi trendov na področju CRM rešitev ter opredelili in razložili delovanje najbolj razširjenih globalnih in lokalnih CRM rešitev na slovenskem območju. Pri opredeljevanju CMS sistemov, t.i. sistemov za upravljanje vsebin, smo se osredotočili predvsem na platformo WordPress, ki je trenutno najbolj razširjen CMS sistem v svetu. Razložili smo potek razvoja WordPress spletne strani ter varnost tega odprtokodnega sistema. Nadalje smo se osredotočili na princip uvajanja in gostovanja ter postopek registracije spletne domene. V zadnjem delu smo podrobneje opredelili urejevalnike WordPress spletnih strani, ki se namestijo znotraj spletišča kot vtičniki. Izpostavili smo tudi dva zelo pomembna vtičnika, ki smo ju kasneje uporabili tudi v praktičnem delu magistrskega dela pri izdelavi WordPress spletne strani. To sta WooCommerce vtičnik, ki je najbolj priljubljeni vtičnik za izgradnjo spletne trgovine in WP-CRM vtičnik, ki omogoča upravljanje odnosov s strankami neposredno iz spletne trgovine. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej prikazali postopek implementacije CRM rešitve v proizvodno podjetje s pomočjo uporabe Microsoft Dynamics Sure Step metodologije. V drugem delu smo prikazali nekatere koristne funkcionalnosti ter uporabo Salesforce CRM rešitve na primeru tega proizvodnega podjetja. Na koncu smo za to proizvodno podjetje, ob pomoči platforme WordPress in vtičnika WooCommerce, izdelali še namišljeno spletno trgovino ter jo oblikovali z vizualnim urejevalnikom DIVI. Znotraj namišljene trgovine smo namestili brezplačni vtičnika WP-CRM, ki sicer glede na potrebe, uporabnikom ponuja tudi plačljive razširitve.
Keywords: CRM, Salesforce, Sure Step, WordPress, WooCommerce, WP-CRM.
Published: 02.09.2021; Views: 47; Downloads: 9
.pdf Full text (3,90 MB)

5.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, master's thesis

Abstract: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Published: 01.09.2021; Views: 72; Downloads: 13
.pdf Full text (4,25 MB)

6.
Uvedba koncepta inteligentne organizacije z uporabo rešitev SAP
Nejc Trpin, 2021, master's thesis

Abstract: Tehnologija se nenehno razvija in kot odraz na to se v poslovnem svetu pojavljajo različni koncepti, s pomočjo katerih lahko organizacije implementirajo najsodobnejše tehnologije kot so internet stvari, strojno učenje, napredna analitika in umetna inteligenca v svoje poslovanje. V zadnjih letih se vedno bolj govori o konceptu inteligentnih organizacij (angl. Intelligent enterprise), katere s pomočjo implementacije naprednih inteligentnih tehnologij v različnih industrijah uvajajo inovacije na raznih področji poslovanja ter s tem postavljajo mejnike tehnološkega napredka in strateškega razvoja za podjetja po vsem svetu. Ker številna podjetja, želijo doseči to inteligentno komponento poslovanja s pomočjo uvedbe koncepta inteligentne organizacije, so različni ponudniki programskih rešitev na trgu predstavili okvirje informacijske infrastrukture, nove programske rešitve in aplikacije, ki omogočajo integracijo najsodobnejših tehnologij v poslovanje. Eno takšnih podjetji je podjetje SAP, katero je na trg predstavilo svoj komplet rešitev za SAP inteligentno organizacijo. V prvem delu magistrske nalogo smo se posvetili pojmu inteligentne organizacije, ga pojasnili, opredelili smo katere pogoje morajo podjetja izpolnjevati, da jih lahko tretiramo kot inteligentne organizacije inteligentne organizacije in predstavili pogoje za opredelitev podjetja kot SAP inteligentne organizacije ter opredelili osnovno sestavo SAP inteligentnih organizacij. Raziskali smo napredne tehnologije inteligentnih organizacij ter preučili pojem rešitev ERP, saj rešitve ERP predstavljajo digitalno jedro inteligentnih organizacij. V nadaljevanju smo raziskovali različne metodologije, strategije in kritične dejavnike katere je potrebno upoštevati pri uvedbi koncepta inteligentne organizacije v podjetje. Sledila je podrobnejša analiza SAP S/4 HANA rešitve in drugih tehnologij, ki pogosto igrajo pomembno vlogo pri uvedbi koncepta inteligentne organizacij ter predstavljajo njihove ključne komponente digitalnega okvirja ter informacijske podpore. Drugi del magistrske naloge smo posvetili analizi treh študijskih primerov podjetij različnih panog, ki so v svoje poslovanje v določeni meri že uvedle koncept inteligentne organizacije s pomočjo rešitev podjetja SAP. Ob tem smo poskušali ugotoviti uspešnost implementacij koncepta v podjetja glede na njihove predhodno zastavljene cilje, preučili smo tudi katere rešitve so v posamezna podjetja bile implementirane, ter analizirali splošno stanje po uvedbi koncepta v podjetje. Ta del raziskave je predstavljal praktično osnovo, za potrditev ugotovitev iz teoretičnega dela.
Keywords: Inteligentna organizacija, SAP, umetna inteligenca, ERP solutions, SAP S/4 HANA
Published: 01.09.2021; Views: 67; Downloads: 24
.pdf Full text (1,80 MB)

7.
Primerjalna analiza rešitev za elektronsko upravljanje dokumentov (edms)
Tina Tič, 2021, master's thesis

Abstract: Tako v zasebnem kot tudi v poslovnem svetu je urejenost dokumentov in podatkov ključnega pomena, saj v nasprotnem primeru veliko preveč časa porabimo za prebiranje in iskanje točno določnega dokumenta ali listine, ki jo potrebujemo. Vendar iskanje ne prinese samo iskanega dokumenta, ampak v veliko primerih tudi sledi opustošenje vseh ostalih dokumentov, ki smo jih prebrskali in premaknili, da smo našli želen dokument. Nenehno iskanje in prebiranje dokumentov si v poslovnem svetu težko privoščimo, saj lahko nastane velika zmeda, neprimerno porabljen delovni čas za iskanje, preveč porabljenega časa za prenos dokumentov od ene osebe do druge in v primeru, da se na dokumentu naredi napaka/sprememba, se krivec le s težavo pojavi. Zato je uporaba elektronskega upravljanja z dokumenti v podjetju še kako smiselna, saj prepreči vse zgoraj naštete težave. Če želi podjetje preiti na sistem upravljanje z dokumenti, je že potrebno ob sprejemu dokumentov spremeniti vse dokumente iz papirnatega v digitalni format. S tem se omogoči, da so vsi dokumenti v enaki obliki ter na enem mestu. Vse te dokumente pa je potrebno ob vnosu tudi pravilno označili, da jih bomo kasneje lahko enostavneje našli na podlagi filtrov in z njimi tudi upravljali. Zato je pri sistemih za upravljanje z dokumenti ključno, da se poenostavi iskanje dokumentov, lažja je sledljivost upravljanja z dokumenti, dokumenti so varni ter zmeraj na voljo. Magistrsko nalogo smo razdelili v dva dela. Naprej bomo opredelili teoretični del, kjer bomo predstavili, kaj je brezpapirno poslovanje, kako to uvesti v podjetje, katere so prednosti in slabosti. Nadaljevali bomo z elektronskim arhiviranjem, kjer bomo označili, kaj so razlike med klasičnim in elektronskim arhiviranjem ter prav tako opredelili prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja. Bolj podrobneje pa bomo opredelili elektronsko upravljanje z dokumenti, kjer bomo prikazali, kako se je razvilo, skozi katere faze gre dokument pri elektronskem upravljanju z dokumenti, kakšni so vzroki za uvedbo, kako poteka uvedba ter katere so prednosti in slabosti elektronskega upravljanja z dokumenti. V teoretičnem delu bomo opredelili pet izbranih slovenskih ponudnikov, ki ponujajo rešitev za elektronsko upravljanje z dokumenti, opredelili njihove funkcionalnosti ter jih med seboj primerjali.
Keywords: elektronsko upravljanje z dokumenti, EDMS, elektronsko arhiviranje, brezpapirno poslovanje, funkcionalnosti EDMS.
Published: 01.09.2021; Views: 53; Downloads: 6
.pdf Full text (1,54 MB)

8.
Narcisizem zaposlenih in njegov vpliv na stil vodenja generacije Y
Anita Garvanović Jurčić, 2021, master's thesis

Abstract: Generacija Y je generacija, ki je je na trgu dela trenutno največ, prisotnost njenih pripadnikov pa se še povečuje. Zaradi njih so se spremenile tudi organizacije. Generacija Y je znana kot generacija milenijcev in je definirana kot generacija tehnologije in »selfie« fenomena. Gre za generacijo, ki ima popolnoma drugačne vrednote od prejšnjih. Generacijo Y pogosto opisujejo kot skupino narcisističnih osebnosti, ki nimajo razvitih socialnih veščin. Znano je, da se predstavniki generacije Y predstavljajo kot posamezniki s točno določenimi cilji ter pričakovanji znotraj organizacije. Postavljeno problematiko smo v magistrskem delu pojasnili in se osredotočili na vpliv narcisizma zaposlene generacije Y na stil vodenja organizacije. Želeli smo ugotoviti, kako predstavniki generacije Y vplivajo na organizacijo in na kakšen način se pravzaprav prilagajajo določenim izzivom. Pojasnili smo tudi izzive, ki jih imajo managerji človeških virov z vodenjem generacije Y znotraj organizacije. Cilj je bil ugotoviti, na kakšen način identificirati narcise na delovnem mestu in kako pravilno in v skladu s predpisi ukrepati, ne da bi uničili organizacijsko strukturo. V teoretičnem analiziranju literature smo opazili, da je generacija Y pomembno vplivala na spremembe znotraj podjetij. Z analizo strokovne literature smo ugotovili tudi, da so predstavniki generacije Y narcisistično usmerjeni, kar predstavlja določen izziv za kadrovnike in vodje. Četudi so predstavniki generacije Y zelo motivirani za delo, pa z višjo stopnjo narcisistične osebnosti predstavljajo težavo za organizacijo kot celoto, ki pa jo nekateri avtorji predstavljajo kot priložnost za organizacije.
Keywords: Medgeneracijsko sodelovanje, generacija Y, narcisizem, vodenje, management
Published: 31.08.2021; Views: 63; Downloads: 15
.pdf Full text (1,42 MB)

9.
Ugotavljanje tekočnosti branja učencev pri glasnem branju neumetnostnega besedila
Saša Klar Zadravec, 2021, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je ugotoviti tekočnost branja učencev tretjega razreda pri glasnem branju neumetnostnega besedila in spodbude učiteljev 1. in 3. VIO pri glasnem branju učencev glede natančnosti, ritma, izraznosti in hitrosti. V teoretičnem delu so predstavljene tri komunikacijske dejavnosti, ki pomembno vplivajo na razvoj bralnih spretnosti in s tem tudi na tekočnost branja: poslušanje, govorjenje in branje. Opisan je otrokov govorni razvoj in dejavniki, ki vplivajo nanj, kot so genetski dejavnik, spol, družina, izobrazba staršev in vrtec. Predstavljeni so tudi dejavniki, ki pomembno vplivajo na proces začetnega opismenjevanja in s tem na bralno sposobnost. Na področju tekočnosti branja so predstavljeni kriterij in strategije za razvijanje tekočnosti branja po Sonji Pečjak (2012). Opisani so dejavniki, ki vplivajo na otrokovo besedišče, kot sta družina in izobrazba staršev, saj je bilo veliko otrok iz raziskave priseljencev. Omenjena je tudi problematika vključevanja učencev tujcev oziroma priseljencev v šolski proces. V empiričnem delu je predstavljen preizkus glasnega branja učencev 3. razreda pri branju neumetnostnega besedila, pri čemer so bili predmet opazovanja čas branja, ritem, izraznost in število napak. Po glasnem branju so učenci odgovarjali na vprašanja nižje in višje ravni, ki so zahtevala prepoznavanje podatkov iz besedila in sklepanje na podlagi predznanja. Za namen analize in interpretacije rezultatov sta bili oblikovani dve skupini: S1, v kateri je bilo več učencev tujcev in S2, v kateri je bilo manj učencev tujcev. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali so med učenci omenjenih dveh skupin razlike v času glasnega branja, v ritmu in izraznosti branja, v storjenem številu napak pri glasnem branju in razumevanju vprašanj nižje in višje strani. Na koncu sledita še analiza in interpretacija ankete, ki je bila izvedena med učitelji prvega in tretjega VIO o uporabi strategij in kriterijev tekočnosti branja pri pouku ter o upoštevanju didaktičnih priporočil za področje branja v skladu z Učnim načrtom za slovenščino. Anketi sta bili izvedeni z namenom ugotoviti, ali učitelji obeh vzgojno-izobraževalnih obdobij v enaki meri vključujejo strategije in dejavnosti za razvoj tekočnosti branja pri pouku in njihovo mnenje tudi mnenje o tem, ali menijo, da se je bralna pismenost v primerjavi s preteklimi leti poslabšala ali izboljšala.
Keywords: poslušanje, govorjenje, branje, tekočnost branja, glasno branje, neumetnostno besedilo, učenci tujci
Published: 27.07.2021; Views: 128; Downloads: 15
.pdf Full text (4,25 MB)

10.
Pogledi na slovenščino kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju
2021, proceedings

Abstract: Znanstvena monografija o poučevanju slovenščine kot drugega in tujega jezika (DTJ) za otroke priseljence, ki so zaradi svojih jezikovnih in kulturoloških posebnosti v neugodnem položaju v primerjavi z vrstniki, je zasnovana transdisciplinarno in prinaša razprave s področja humanistike, družboslovja, naravoslovja in umetniških disciplin, ki se z različnih vidikov lotevajo poučevanja slovenščine kot DTJ. V monografiji je objavljenih 16 poglavij, ki so razdeljena v 3 smiselne celote: Poučevanje jezika in medkulturnost, ki predstavlja medkulturnost, didaktična načela, razvojne značilnosti otrok ter metod dela z otroki priseljenci; v drugem delu monografije, poimenovanem Jezik o jeziku, so poglavja o razvijanju in spodbujanju jezikovnih kompetenc ter medkulturne zmožnosti; tretji del, Jezik različnih področij dejavnosti in predmetnih področij, so poglavja, ki se navezujejo na matematiko, naravoslovje in umetnost.
Keywords: Slovenščina kot drugi in tuji jezik, predšolska vzgoja, razredni pouk, medkulturnost, transdisciplinarnost
Published: 26.07.2021; Views: 191; Downloads: 42
.pdf Full text (13,59 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.34 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica