| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 710
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Reševalnik geometrijskih omejitev z grafom BCDG : diplomsko delo visokošolskega študija
Simon Kolmanič, 1996, undergraduate thesis

Published: 26.07.2007; Views: 1406; Downloads: 0

3.
4.
Morfizem grafičnih objektov
Karl Ravnjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo opisali najpomembnejše postopke morfizma grafičnih objektov. Osredotočili se bomo predvsem na morfizem slik. Predstavili bomo različne tehnike izkrivljanja slik, njihovo specificiranje ter zlivanje v ciljni objekt. Sekvenca objektov v procesu morfizma predstavlja animacijo morfizma: prehajanje iz ene oblike v drugo. Morfizem je zanimiv predvsem za filmsko industrijo. Z napredkom informacijskih tehnologij so se začele razvijati vedno bolj zapletene metode, s katerimi lahko dose�
Keywords: računalniška grafika, grafični objekti, izkrivljanje, morfizem, zlivanje slik, računalniška animacija
Published: 02.02.2012; Views: 1674; Downloads: 77
.pdf Full text (7,22 MB)

5.
Orodja za razvoj videoiger
Branko Drevenšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje. Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro. Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji.
Keywords: videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger
Published: 19.03.2009; Views: 2089; Downloads: 172
.pdf Full text (3,48 MB)

6.
UČINKOVIT GENERATOR ZA SESTAVLJANJE KRIŽANK
Danijel Meklav, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bo predstavljen pristop za sestavljanje poljubne slikovne križanke. Pristop temelji na dveh fazah. V prvi fazi generator izbere dolžine ter postavi navpična in vodoravna gesla, v drugi pa izbere gesla, ki ustrezajo postavitvi. Ključno vlogo pri uspešni postavitvi imata analiza gesel in njihova porazdelitev. Opisani bodo osnovni principi generatorjev naključnih števil in porazdelitvenih funkcij. V obeh fazah se uporabljajo povratni algoritmi in hevristična pravila. V fazi reševanja je zelo pomembno vračanje: uporabljeno je eno in večnivojsko ter vračanje na začetek. Uspešnost algoritma smo preverili na tipičnem primeru in rezultate analizirali.
Keywords: križanke, algoritmi, hevristična pravila, generatorji naključnih števil, porazdelitvena funkcija, b-drevo
Published: 20.11.2009; Views: 2413; Downloads: 440
.pdf Full text (5,07 MB)

7.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Keywords: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Published: 01.09.2010; Views: 1868; Downloads: 156
.pdf Full text (4,13 MB)

8.
SENCE V OPENGL
Štefan Kohek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opišemo metode za ustvarjanje in prikaz senc objektov z uporabo grafične knjižnice OpenGL. Največ poudarka je na projekcijski metodi. Praktični del zajema izdelavo programa, ki omogoča prikaz senc objektov LWO z uporabo projekcijske metode in z uporabo tekstur senc. Na koncu opišemo demonstracijski program.
Keywords: OpenGL, sence, projekcijska matrika, računalniška grafika
Published: 16.09.2010; Views: 1971; Downloads: 184
.pdf Full text (4,03 MB)

9.
Tvorba rastlin z L-sistemi
Matej Mlaker, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo opisuje L-sisteme. Začne se s kratkim opisom podobnih rešitev, znanih pred predstavitvijo L-sistemov, nadaljuje pa z osnovnim konceptom. Na kratko opiše tudi vrste L-sistemov in njihov namen. Podrobneje sta opisani dve pomembnejši metodi, to sta L-sistemi v oklepajih in stohastični L-sistemi. Bralcu razkrije nekaj prednosti modeliranja rastlin. Na koncu še opiše aplikacijo, ki je bila napisana med raziskavo.
Keywords: L-sistem, notacija, računalniška grafika, Lindenmayer, tvorba rastlin
Published: 20.12.2010; Views: 1341; Downloads: 49
.pdf Full text (1,81 MB)

10.
RDEČE-ČRNA DREVESA
Jani Cerar, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Rdeče-črno drevo je uravnoteženo binarno iskalno drevo, kar nam zagotavlja učinkovito iskanje. Nad rdeče-črnimi drevesi lahko izvajamo operacije iskanja, vstavljanja in brisanja. Rdeče-črna drevesa se uporabljajo tam, kjer potrebujemo hitro iskanje, vstavljanje in brisanje.
Keywords: rdeče-črno drevo, binarno iskalno drevo, rotacija
Published: 20.12.2010; Views: 1628; Downloads: 173
.pdf Full text (992,93 KB)

Search done in 0.59 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica