2.
Izdelava 3D platformske igre v Unity 3DSimon Slemenšek, 2018, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave 3D platformske igre v igralnem pogonu Unity®. Poudarek je na obširnem naboru akcij glavnega igralca, kot so plezanje, spust po cevi in odboj od zidu med skokom. Za izdelavo je uporabljen programski jezik C#. Na začetku so opisane uporabljene splošne funkcionalnosti tega igralnega pogona. Opisan je tudi žanr platformskih iger. V praktičnem delu so predstavljene programske metode, ki so omogočile razvoj takšne igre. Predstavljena je njihova uporabnost ter prednosti in slabosti teh metod. Na koncu je predstavljena končna igra, ki izhaja iz našega dela ter problemi, ki so se pojavili pri razvoju takšne 3D platformske igre.
Keywords: računalniška igra, Unity, razvoj igre, gibanje avatarja, plezalni sistem
Published in DKUM: 25.10.2018; Views: 1622; Downloads: 352
Full text (2,93 MB)