| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vtičnik VST za produkcijo glasbe : magistrsko delo
Simon Slemenšek, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljen proces izdelave vtičnika VST za produkcijo glasbe v ogrodju JUCE 6. Osnovna funkcionalnost vtičnika je generiranje zvokov glede na igrano tipko MIDI na klavirju. Poudarek je na obširnem naboru orodij za nadaljnjo obdelavo zvoka, kot so filter, kompresor in odmev. Za izdelavo je uporabljen programski jezik C++. Na začetku je podan pregled nekaterih obstoječih orodij za produkcijo zvokov. Opisana je tudi digitalna obdelava signalov in podane so osnove programiranja zvoka za naš tip vtičnika. Sledi opis splošnih uporabljenih funkcionalnosti ogrodja. V praktičnem delu so predstavljene programske metode, ki so omogočile razvoj izdelka. Predstavljena je njihova uporabnost ter opisane so prednosti in slabosti teh metod. Na koncu so predstavljeni končni vtičnik, ki izhaja iz našega dela, in problemi, ki so se pojavili pri njegovem razvoju.
Keywords: vtičnik, glasba, VST, digitalna sinteza zvoka
Published in DKUM: 14.06.2022; Views: 776; Downloads: 40
.pdf Full text (1,96 MB)

2.
Izdelava 3D platformske igre v Unity 3D
Simon Slemenšek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave 3D platformske igre v igralnem pogonu Unity®. Poudarek je na obširnem naboru akcij glavnega igralca, kot so plezanje, spust po cevi in odboj od zidu med skokom. Za izdelavo je uporabljen programski jezik C#. Na začetku so opisane uporabljene splošne funkcionalnosti tega igralnega pogona. Opisan je tudi žanr platformskih iger. V praktičnem delu so predstavljene programske metode, ki so omogočile razvoj takšne igre. Predstavljena je njihova uporabnost ter prednosti in slabosti teh metod. Na koncu je predstavljena končna igra, ki izhaja iz našega dela ter problemi, ki so se pojavili pri razvoju takšne 3D platformske igre.
Keywords: računalniška igra, Unity, razvoj igre, gibanje avatarja, plezalni sistem
Published in DKUM: 25.10.2018; Views: 1622; Downloads: 352
.pdf Full text (2,93 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica