| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UMEŠČANJE IZDELKOV V SERIJAH AMERIŠKE PRODUKCIJE
Simon Cigula, 2014, undergraduate thesis

Abstract: O umeščanju izdelkov v filmih in televizijskih serijah govorimo, ko je izdelek ali blagovna znamka postavljena tako, da je prepoznavna. Medtem, ko lahko v glasbenih spotih in ostalih medijskih vsebinah tudi opazimo umeščene izdelke, pa so ameriške televizijske serije tiste, ki vsebujejo največ umeščanja izdelkov. V filmih in serijah lahko opazimo celo paleto izdelkov in blagovnih znamk, največkrat pa se ponovijo tiste, ki so v lasti v večjih korporacij. Diplomska naloga vsebuje pregled umeščanja izdelkov v zgodovini, opredelitev in načine umeščanja izdelkov ter analizo umeščanja izdelkov v štirih serijah ameriške produkcije.
Keywords: umeščanje, izdelek, oglaševanje, serije, blagovna, znamka
Published: 25.02.2015; Views: 586; Downloads: 100
.pdf Full text (2,53 MB)

2.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, master's thesis

Abstract: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Keywords: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Published: 13.06.2019; Views: 383; Downloads: 50
.pdf Full text (1,29 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica