| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA IN ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V RAČUNALNIŠKEM PODJETJU
Silvija Časar, 2013, master's thesis

Abstract: V podjetjih v Sloveniji, podobno kot drugod po svetu, so prišli do spoznanja, da so največji potenciali skriti v ljudeh. Managerji, ki so na vodilnih mestih, brez zaposlenih ne morejo funkcionirati. Zato je pomembno, da podjetje usmerja svojo pozornost v zaposlene. Če so v podjetju zaposleni zadovoljni in uživajo v delu, pripomorejo k razvoju podjetja ter nenazadnje tudi k preživetju podjetja. Dejstvo je, da dodano vrednost podjetju omogočajo motivirani, zadovoljni in zavzeti zaposleni. V teoretičnem delu magistrske naloge na začetku opisujemo motivacijo in motiviranje zaposlenih, sledi interno komuniciranje. Poglavji sta zelo poučni, saj nam podata informacije o tem, kako pri zaposlenih doseči zadostno motiviranje za opravljanje dela ter kako in na kakšen način komunicirati z njimi, da to dosežemo. Temu sledi zadovoljstvo zaposlenih in zavzetost zaposlenih. V empiričnem delu magistrske naloge predstavimo lastno raziskavo o merjenju zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih smo merili s pomočjo 5-stopenjske lestvice. Stopnje so si sledile od sploh nisem zadovoljen do popolnoma sem zadovoljen. Za merjenje zavzetosti smo uporabili Gallupovo metodo Q12. Zanimalo nas je, s katerimi dejavniki so zaposleni v podjetju najbolj (ne)zadovoljni, kakšna je korelacija med posameznimi dejavniki. Postavili smo hipoteze za ugotavljanje le-teh. Zadovoljstvo zaposlenih smo primerjali z vplivnimi dejavniki z zbranimi v osmih hipotezah. Prav vse hipoteze so bile na podlagi opravljene raziskave in analize prejetih odgovorov zavrnjene. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali podjetje opozoriti na pomembnost zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih v njem. Zadovoljni in zavzeti zaposleni so prepričani, da pozitivno vplivajo na storitve in manjše stroške podjetja.
Keywords: motivacija, interno komuniciranje, zadovoljstvo zaposlenih, zavzetost zaposlenih
Published: 21.10.2013; Views: 3385; Downloads: 737
.pdf Full text (837,14 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica