1.
Stopnja notranjega podjetništva v izbranem podjetjuSanja Selič, 2017, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem seminarju obravnavamo teorijo o notranjem podjetništvu, njegovo opredelitev in njegov razvoj. Nadaljujemo z različnimi pristopi za uvajanje notranjega podjetništva v podjetju ter značilnostmi notranje podjetniškega okolja. V empiričnem delu, ki temelji na analizi podatkov anketnega vprašalnika, je predstavljeno izbrano podjetje Elektroinstalacije in trgovina Anton Selič s.p.. Osnovni namen je z raziskavo ugotoviti prisotnost notranjega podjetništva na različnih področjih v podjetju, pri zaposlenih preveriti kakšne so možnosti in pripravljenost za notranje podjetništvo v podjetju ter v kolikšni meri podjetje že ima karakteristike za notranje podjetništvo. Problem podjetja je, zaposleni nimajo interesa pa tudi ne spodbud za notranje podjetniško udejstvovanje, vizija podjetja in strategije niso jasne, organizacijska struktura pa ne omogoča uspešnega izvajanja notranje podjetniške kulture.
Na podlagi rezultatov smo predstavili predloge za vpeljavo notranjega podjetništva v podjetju. Predlogi vključujejo podporo vodstva, ki že ima dobre karakteristike za uspešno implementacijo notranjega podjetništva, boljšo in bolj jasno vizijo, spremembo organizacijske strukture in razvoj ustreznega okolja.
Keywords: notranje podjetništvo
Published in DKUM: 14.04.2022; Views: 913; Downloads: 80
Full text (1,96 MB)